~ACASĂ LA LEU~
Vărsător:Leu , petrecerea ta în pijamale e super jalnica . În primul rând , ai promis o ieşire cu cortul în pădurea din spatele casel !
Leu; Nu e vina mea că e atâta ceaţă afară . Miroase a boală , frate .
Scorpion: Hei , ce-ar fi să ieşim afara?
Gemeni: Hmm, îmi place cum gândeşti , fată ....
Scorpion: Deci , ce ziceţi?
Berbec: Eu mă bag . Rac , dacă nu vii eşti fătălău!
Rac: Bine , bine . Capricorn , Peşti, Săgetător?
Capricotn & Peşti & Săgetător: Ok .
Fecioară: Eu vin doar dacă vine şi Balanţă .
Balanţa: Sigur , o să postez asta pe Insta Story .
Leu: Ok , hai s-o facem ! Mh , stai aşa , unde e Taur ?
Taur: Am adus corturile!
~ÎN PĂDURE~
Scorpion: Ştiţi ce fac oamenii când afara e ceaţă şi citez "miroase a boală"?
Leu: Hei!
Gemeni: Poveşti de groază ! Cine începr ? Hmm, Scorpion , faci tu onorurile?
Scorpion: Sigur , ştiu o legendă perfectă , e legată de pădurea asta .
Vărsător: Uuu , devine interesant !
Scorpion: Mda . Se spune că acum mult timp aici exista o unitate super secreta , exact aici , în pădurea asta , unde se fabricau medicamente foarte periculoase . Într-o noapte , 12 savanţi se aflau în sediu când unul a lăsat din greşeală un madicament să se vaporizeze . În aer s-a produs o ceaţă exact ca asta . Cei 12 savanţi au fost contaminaţi şi s-au transformat în ....ZOMBIE ! Se spune că laboranţii şi farmaciştii din tot Zodiacul au căutat un remediu . Şi , într-un sfârşit , un cercetător bătrân a găsit o metodă de a învinge ceaţa ce începea să acapareze globul : o mixtură de conopidă , brocoli , ceapă şi ulei de cod . Odată băută , mixtura vindeca oamenii . Dar , cei doisprezece savanţi nu au fost găsiţi , aşa că se spune că aceştia încă aşteaptă o noapte cu ceaţă în care să-şi găsească noi victime ale căror creiere să le mănânce !
Rac: Ugh , Scorpion , tu şi poveştile tale de groază ! Nu cred că o să mai dorm noaptea asta !
Peşti: Ezact . Rac are dreptate .
Scorpion: Păi , asta a fost şi intenţia , dragă Rac .
Berbec: Pff , sunteţi nişte fricoase .
Vărsător: Dar , ştiţi că orice legendă are un sâmbure de adevăr , nu-i aşa?
Săgetător; Jaaaalniiiiic ! Hai să ne culcăm . Îmi e super somn .
Dar , niciunul dintre ei nu ştia că în umbră erau ascunşi ....
~SFÂRŞITUL PĂRŢII 1~