1.rész

298 9 6
                                    

Péntek van. Otthon feküdtem,mivel már elvégeztem a sulit,a gyógymasszőr képzésemnek is vége van. Így áthívtam Lilit. Még anyuékkal lakom,de jövőre egyetemre megyek Pestre. Éppen rajzoltam,mikor csengettek. Kitrappoltam az előszobába,elfordítottam a kulcsot a zárban,majd azon kaptam magam,hogy a barátnőm a nyakamba ugrik,de előtte ledobta a mekis zacsit. Megöleltük egymást,majd behívtam a szobámba.
-Ugye abban a szatyorban mekis kaja van?-csillant fel a szemem.
-Bingó!
-Imádlak!-nevettem fel.
Erről a papírzacskóról tudni kell,hogy eléggé nagy volt,azon belül pedig még több kisebb szatyor.
Nekiálltunk enni az ágyamon,közben bekapcsoltunk egy videót Henrytől. Bámulatos a pasi. Ahogy hátrafésüli a haját,ahogy zongorázik! Elképesztő! Azon kaptam magam,hogy vége a videónak. Megnéztünk még egy párat,majd amellett az ötlet mellett döntöttünk,hogy filmezünk.
-De mit nézzünk?
-Fogalmam sincs.
-Fák jú tanár úr!?-vetettem fel az ötletet.
- 1. vagy 2. rész?
-Hmmm...első?
-Benne vagyok!-egyezett bele a barátnőm.
Elkezdtük nézni a filmet,majd a zár zörgésére lettünk figyelmesek.
-Sziasztok!-lépett be anyu az ajtón kedvesen mosolyogva.
-Szia anya!
-Helló!-köszönt Lili is.
Elég jó viszonyban vannak egymással. Anya laza és elképesztően kedves,így a barátnőm simán egy hellóval köszön neki.
-Bogi,szeretnék valamit mondani neked!
-Mondd!-vonultunk el.
-Hát,ami azt illeti,van egy unokatestvéred.
-Aztaaaa!! Komolyan??? Mi a neve?-örvendeztem.
Igazából örültem,hogy van egy uncsitesóm.
-Henry Kettner.-jelentette ki,mostmár bátrabban,látván,hogy örülök a hírnek.
Viszont itt teljesen földbe gyökereztek a lábaim a név hallatán. Most tényleg a kedvenc videósom az unokatestvérem? Megcsíptem magam,hogy álmodom-e. Nem fájt. Éés így ébredtem fel az éjszaka közepén. Ezt mind csak álmodtam?? 
-Most szórakozol?-gondoltam magamban.

Sziasztok! Itt az első rész,remélem,hogy tetszik!❤ Szerintem azért van benne izgalom a végén!😏😋 Szép Napot Nektek!💘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Henry és én❤️Where stories live. Discover now