Bugün çok özel bir gün benim için,çünkü hemşirelik yapmak için başvurduğum hastanenin tüm eğitimlerinden başarıyla geçtim her ne kadar yeni mezun olsamda... Dahada iyisi en yakın arkadaşımla aynı yerdeyiz ve nöbet listemizde aynı....
Şöhrett inanabiliyor musun aynın yerdeyiz ve bu sefer tam anlamıyla sorumluluk sahibi olmak için hazırlanıyoruz...
- Bizde ki şans kimsede yokk kuzu hayırlısı ile oldu bak korktuğumuz gibi değil....Yoğun bakımın sorumlusu geldi ve bize alanı tanıttı bizim okuldan 8 kişi falan daha vardı ama yakın değildik liste saolsun onlarlada iletişim kurmamıza yardımcı olmuştu nöbet listeme baktığımda 2 günüm boştu ve bi geceye gelip tekrar iki izine çıkıcaktım sonrasında iki gündüz iki gece iki izin şeklinde ayarlanmıştı gayette güzeldi sorumlumuz Banu abla alanı tanıttıktan sonra bizi serbest bıraktı bizde Şöhret ile gezmeye karar verdik hastaneden taksiye atlayıp sahile gittik rüzgardan dolayı eşarbım bozulmaya başlamıştı elim sürekli eşarbımdaydı ben eşarbımla mücadele ederken Şöhret sessizliği bozdu kuzu 2 gün daha boşuz ama benim randevum var dedi tabi suratım doğal olarak düştü düşüncede Şöhret güldürmeye çalıştı beni ama gülemiyordum çünkü o yoğun temponun ardından onla günümü geçirmek istiyordum . Neyse planı varmış bizde başka plan yaparız o zaman ...
Yoğun bakımda çok zorlanır mıyız sence Şöhret?
- Ya illaki zorlanırız ama herkes annesinin karnında öğrenmiyor kiii..
Doğruu ama yinede korkuyorum ben sonuçta normal servis hastası değil neyse bundan konuşmayalım moralimizide bozmayalım ...
-Şükür kendine gelebildin ya sen neden yalnızsın Tatlıgül neden yalnız kalmak istiyorsun veya .
Yalnız değilim o nerden çıktı aaa varya bir sürü arkadaşım..
-Hayır kuzu öyle değil hayatını paylaşacağın biri diyorum kuzu ..
Şöhreett! Vazgeçmeyeceksin değil mi ben şuan halimden memnunum hayırlısıylada karşıma çıkar ( Allah'ım neden hep bu soruda bu kadar panik oluyorum ben).
- Kendini kandırmaya devam et sen bakalım ..
Seninle buraya kafa dağıtmaya geldim ben ama kavga etmeye değil yapma böyle şeyler..Akşam üstü olmuştu taksiye binmek yerine ben yürüyerek eve gitmeyi tercih ettim ama Şöhret acelesi olduğu için taksiye binip gitti. Eşarbımın ucunu düzeltirken birden sırt çantamı biri çekiştirmeye başladı arkamı döndüğümde uzun boylu esmer yapılı kendi halinde cool olmaya çalışan birini gördüm ve şaşırmış bir şekilde pardon dedim çok yakınımda durduğu içinde bi iki adım geriye kaçtım sonrasında beni tanımadın mı diye sitemli bir şekilde hareket yaptı bende korktuğum için ordan hızlı adımlarla uzaklaşmaya çalıştım tabi o panikle Fenerbahçe'li pufumu düşürmüşüm hiç farkında değilim 20 dakikalık bi yol katettikten sonra farkına vardım geri döndüğümdede yoktu ya biri aldı yada kayboldu çok önemliydi benim için o staj zamanımda servisten baktığım çocuk hasta hediye etmişti umarım bulurum ismim yazıyor üstünde alan kişi dikkate alırsa ...
Eve bitkin bi şekilde geldim ve ne yazıkki kimse evde yoktu bende bu zamanı uyuyarak geçirmek istedim ta ki telefonum çalıncaya kadar ama bakmayı düşünmüyorum Allah'ım ısrarlı ısrarlı aramaz mı bide kim bu Şöhret ayh neden arar ki ?
Efendimm Şöhret ?
-Kanka olay haberlerim var..
Kuzu inan çok yorgunum gece bi yerde buluşup konuşsak olur mu?
-Olur..Fenerbahçe grubundan bir sürü mesaj var Aman Yarabbim yarın Kadıköy müzesine gideceklermiş boğa heykelinin önünde buluşma olacakmış ya tam benlik ama kimle gidicem annem gelmez babam çalışıyor tek başıma gitmem daha mantıklı olcak ..
Kafeye gitmek için hazırlandım çantamı aldım tam kapıyı açtım Şöhret karşımda heyecandan duramıyor hemen kolumdan tutup her zaman gittiğimiz kafeye gittik ve başladı konuşmaya susturana aşkolsun sevdiği çocuk mesaj atmış diye aramış mış off yalnızlığımı suratıma vurmak zorunda mı her zaman deli oluyorum ya her seferinde gönül işleri şimdi kıskanmış konumunda gibi oldum sanki ama banane yani ...
- Kanka çok tatlı cool yakışıklı dimi amaaa
Kuzu benim tipim değil ama senin kararına da saygı duyarım .(Ayy bitsin artık bu işkence :( ) Ya kanka bişey diyeceğim sana.
- Evett balım noldu?
Ya Fenerbahçe'li çanta süsümü düşürdüm biliyosun çok önemli benim için onu bulabilir misin ya o takıldığımız yerde düşürdüm..
- Kuzu o orda artık kayıplara karışmış bence seni üzmek istemiyorum ama ..Hadi yaaa :( saol yinede ..
Kafede bi müddet daha takıldıktan sonra ben eve gitmek için yola koyuldum canım kankamda sevdiceğinle buluşmaya gitti gece gece bende bu saate temiz havanın tadını çıkarmak için sahile doğru indim eve gitmek o an için istemedim canım sahilide çifte kumrular sarmış Allah'ım eğlencelik misiniz evlenmelik mi keşke niyetiniz ciddi olsaaa ayy ne diyorum ben yaaa diye iç sesimle kavga ederken yanıma biri geldi tabii ben takmadım her halükarda telefonumu tam elime alacakken yanımdaki Tatlıgül diyince irkildim ve hafif titrek ses tonumla kekeleyerek efendim diyebildim ve yanımdakine baktım bu sabah gördüğüm çocuktu beni mi takip ediyor bu yaaa diye iç sesimle isyan ederken sırt çantasından benim değerli pufumu çıkararak bana uzattı bende mutlulukla hemen alıverdim o an mutluluktan ne yapcağımı bilmediğim için teşekkür etmeyi unuttum ve sessiz kalıp pufumla hasret giderirken karşımdaki şahıs sessizliği bozdu 'RİCA EDERİM YAAA' dedi bende mahcup bi şekilde teşekkür ederim diyerek ordan uzaklaşmak istedim fakatt kolumdan tutup şöyle dedi:
- Benim adım GECE ...
Memnun oldum bayım ama geç oldu eve gitmem gerekiyor benim izin verirseniz ben gidiyorum...
-DUR! Gitme sana söylemem gereken bişey var..
Üzgünüm müsaadenizle...
Allah'ım buda neyin nesi daha demin ne yaptım ben açıklama yapmak zorunda değilim ki ben ne diye açıklama yaptım ben offf diye diye evin kapısının önüne geldim kapıyı açtım ve odama girdim masanın üzerine koyduğum puftan bi kağıt düştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destek Eleman
Teen FictionSertap abla alanımda yine hastam yok nereye gideceğim ben ? Tatlıgül dahiliye yoğun bakıma geç orası biraz yoğun canım.. (Derinden bir iç çekerek) Pekala Sertap abla geçiyorum .. of off keşke ekibim dağılmasaydı...