0•0

824 81 8
                                    


Loona stylizowane na LOOΠ∆/LOONA to dwunastoosobowy gband.
Wytwórnia pod którą są dziewczyny, zwie się Block Berry Creative (BBC) jest pod firmą zajmującą się sprzętem wojskowym, z czego maja naprawdę wiele pieniędzy. Zysk z tego jest uważany za inwestycje rządowe, dzięki czemu do pewnej kwoty tych pieniędzy gromadzić nie mogą. Dlatego narodził się pomysł na stworzenie nowego girlsbandu.

Między innymi dziewczyny po prostu będą mieć najdroższy debiut w historii kpopu, nie oszczedzają pieniędzy na ten zespół.

Projekt "Girl of The Month" ("dziewczyna miesiąca") polegał na comiesięcznym ukazywaniu jednej członkini, która od razu dostawała swój singiel.

W Loona są trzy unity:
⅓ loona – Posiadają delikatny koncept, w unicie jest: HeeJin, HyunJin, HaSeul, ViVi, oraz YeoJin, jednak Yeo nie brała udziału w promocji, bo jej rodzice chcieli, aby skupiła się na nauce.

Odd Eye Circle (OEC) – Ich koncept to Girl Crush, a są w nim: Kim Lip, JinSoul i Choerry.

Yyxy – koncept - niby mroczny, ale trochę słodki, taka mieszanka. W tej podgrupie będzie już reszta czlonkin - Chuu, Yves, GoWon i Olivia Hye.

Podgrupy te prezentują różne wymiary w LOOΠ∆VERSE.

Dyskografia:

• [ 20.08.18r. ] Dziewczyny zadebiutowały z mini albumem „+ +” i tytułową piosenką „Hi High”.
TrackLista:
1. + + (intro)
2. Hi High (title)
3. FavOriTe
4. 열기
5. Perfect Love
6. Stylish

Jeśli chcecie poznać charaktery dziewczyn, to, jak się zachowują, polecam obejrzeć LOONA.TV które jest dodawane na oficjalny kanał (loonatheworld) na YouTube.
Są to [zazwyczaj] kilkudziesięcio sekundowe filmiki z członkiniami. Jeśli nie potraficie koreańskiego, spokojnie są tam dodane angielskie napisy.

Czym jest LOONAVERSE? To świat, który tworzą loona, a dostęp mają do niego tylko fani. Jeśli Was to interesuje - rozwijajcie opisy pod offical mv, są tam opisane dalsze części historii.

——
Notatka.

1. Jeśli znajdziesz błąd (czy to ortograficzny, gramatyczny, bądź po prostu coś zostało pomieszane) zgłoś mi to w komentarzu, będę bardzo wdzięczna i w najbliższym czasie zaczne to poprawiać.

2. Jeśli macie jakieś pytania dotyczace zespołu, albo dziewczyn, napiszcie w komentarzu lub wiadomości prywatnej, w miarę możliwości postaram się odpowiedzieć.

3. Mam nadzieje, że seria "POZNAJ" przyda się nowym fanom, dziękuje za każdą gwiazdkę i komentarz!

POZNAJ: LoonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz