××××××××××××××××××××××××××××××××
×××××××××××××××××××××××××××××××××ez mind múlékony. legalább hasonlít rám×
simon márton
××××××××××××××××××××××××××××××××
kopott padok, fényes hajak, papír sercegő hangja, unott sóhajok, óra kattogássa, mrs. berkley monoton szavalása, miként éppen shakespeare - hamlet című művéből részleteket olvas. átlagos nap az allerton highschool falai között. legalábbis mindenki ezt hitte.
-mrs. zenner! figyel ön rám egyáltalán? - sivította mrs. berkley, mire rá emeltem tekintetem.
-elnézést tanárnő, többször nem fordul elő. - nyugtattam meg az irodalom tanárunk, pedig talán magamat kellett volna. ha így folytatom lerontom az eredményeim... szavaimat hosszú csengőszó kísérte, mire az összes diák felpattant és a folyosó felé igyekezett.
-mizu dar, megint elkalandoztál? - állt meg a padom mellett norah. hosszú barna haja kócos konytba kötve, magas derekú hosszú nadrág feszült lábaira aminek oldalán egy fehér és egy piros csík húzódott. pulcsija színe egyezett szürke cipőjének árnyalatával.
-bocs norah, nem tudom mi van velem. - vontam meg a vállam, miközben tankönyveim mellkasomhoz szorítva felálltam, majd együtt indultunk ki a teremből.
a folyosón mindenki megbámult minket, ami norah szerint megtisztelő, szerintem viszont frusztráló volt. és hogy minek köszönhettük a figyelmet? norah 2 éve a pompom lányok csapatának kapitánya, kitűnő tanulmányi eredményekkel rendelkezik, iskolai ünnepségek főszervezője, és határozottan vezető egyéniség. és én? talán a diákokhoz való kedvességem, és segítőkészségem az, ami miatt népszerűvé váltam, vagy talán a norahhoz hasonló eredményeim...kitudja. szőke hajtincseim feszülten dobtam hátra, és lejjebb húztam a babakék magasderekú szoknyám alját.
-figyelem, figyelem! - harsant fel mr. madox hangja, mire mindenki a kopott fehér hangszórók felé kapta a fejét. - ma sajnálatos hírt kell közölnöm veletek. testvér iskolánkban, a livers highschoolban egy baleset folytán tűz ütött ki. az épület nagy része használhatatlanná vált, de szerencsére mindenkit sikerült időben kijutattni a hatóságoknak. de a jó hír az, hogy az ott lévő diákok és kollégák az épület reformálásáig a mi iskolánkban fognak tartózkodni, kérlek, fogadjátok őket szeretettel. köszönöm a figyelmet! - utolsó mondata után sípszó zárta a bejelentését.
-na ne szórakozzanak velünk. - nevette el magát erőltetetten norah, mire én egy nagyot nyeltem. az a gond, hogy nem szórakoztak.
és hogy mi volt a problémánk pont nekünk ezzel a hírrel? bár a livers highschool nívós iskola volt, a miénkre hajazó tanulmányi eredményekkel, magatartás szempontból nem hasonlítottak az itteni diákokra az odajáró fiatalok. drogüzletek, dohányzás, rongálás, ivás közterületen, illegális bulik és versenyek. összefoglalva erről volt híres az iskola.
-jössz velem az igazgatóiba. - ragatta meg a kezem norah, és gyors léptekkel az iroda felé kezdett vonszolni. - isabella! - kiáltott rá egy csapattársunkra aki a 20 perc múlva kezdődő edzésünkre sietett. - tartsd meg a bemelegítést, késünk kicsit. - adta ki a parancsot céltudatosan, majd tovább iramodott, engem húzva maga után.
-nor, biztos jó ötlet ez? - kérdeztem kételkedve. egyáltalán nem láttam jó ötletnek berontani az igazgatói irodába panaszkodni.
-mrs.zenner, mrs.meister! - köszöntött minket az asszisztens, mikor erősen kicsapótodd az ajtó. norah csak morgott valamit, majd eltökélten berontott a keresett irodába.
-celine és felicity kisasszony! - szólított minket szokásosan a második nevünkön. -minek köszönhetem a váratlan jelenlétüket? - kérdezte szemüvegét megigazítva.
-csak érdeklődni szeretnénk. - nézett rá eszelősen barátnőm, mire az igazgatóúr biccentve jelezte, hogy hallgatja. -ugye ön tudja, hogy a livers highschool tanulóinak magatartása eléggé rombolná az iskolánk színvonalát? tudja ön, hogy ott mik folynak? - akadt ki norah teljesen.
-hát mrs.meister, akkor pont tökéletes alkalom ez arra, hogy ezt kineveljük belőlük. - mondta kedvesen mr. madox, mire barátnőm idegesen felnevetett.
-higyje el, nem hogy nem fogja tudni ezt kinevelni belőlük, még az itt lévő diákokat is ilyenné fogják tenni. az allerton arról híres, hogy rend van, szabály betartó mindenki, kifinomult, és mindenki a kitűzött célja felé megy.
nem igaz? - húzta fel az egyik szemöldökét, majd választ sem várva folytatta. - és hogy miről híres a livers? - emelte meg a hangját. - drog ügyek, dohány, illegális bulik és versenyek,csupa mocskos dolgok, abban sem vagyok biztos, hogy nincs közük a tűzhöz! - mondta szinte kiabálva.-mrs. meister először is kérem nyugodjon le. másodszor pedig biztosítom arról, hogy amint azt látom, hogy valami baj van, intézkedek. az iskolánknak szüksége van most erre a löketre, annak ellenére hogy ezek a hírek járnak, az iskola tanulmányi eredményei kimagaslóak. sajnálom, de nem tudok mit tenni. a feltételezései pedig nem bizonyítottak. - zárta le, mire norah dühösen meredt rá.
-de... - kezdte volna, de mr.madox félbe szakította.
-kérem, fáradjanak az edzésükre, nekem is dolgom van. - mondta erőteljes hangon, mire norah idegesen felnevetett, majd kivonult, én pedig utánna.
ezek után nem nagyon beszéltünk, majd egész edzésen forgyogott a dühtől, ez az erősségén is látszott, és azon, hogy amint valaki rontott az egész terem a lány üvöltésétől visszhangzott.
de hát ez volt a helyzet, bele kellett törődnünk: az életünk hétfőn megváltozik, és nem tehetünk semmit.
YOU ARE READING
szerelmem
Romance- amúgy axel a nevem, de te hívhatsz szerelmednek is. - fogtam meg a derekát, mire elakadt a lélegzete. -tudod mikor foglak én téged szerelmemnek hívni! - csattant fel, miközben mellkasba vágott. -akkor majd én hívlak téged annak. - suttogtam a szá...