Jag och Felix satt och kollade på film. Den där filmen som vi båda gillade, den där som vi alltid såg när hängde tillsammans. Vi hade varit bästa vänner tvåan. Han var en av dom bästa vännerna jag hade, han var alltid ärlig och lojal. En äkta vän alltså.
Satt trött insvept under samma flit, och försökte hålla blicken fast på Tv:n men det gick bara inte. Kolla upp på klockan och gäspa.
-Är du trött? Frågade Felix och kollade på dig med sin gulliga blick.
-Eh, det är okej, ljög jag.
-Fattar om du är det klockan är ju redan 01:00, vi kan gå lägga oss nu om du vill?
Jag bara gäspa som svar, och reste mig sakta upp från soffan. Hans rum låg en trappa upp så det var nästan svårt att ta sig upp, var till och med tvungen att hålla mig i för att inte ramla. Gick in hans rum, samtidigt när jag hörde honom stänga Tv:n. Sen slängde jag mig bara ner på madrassen vi lagt fram tidigare idag, och gömde mig under täcket.
Hörde hans fotsteg in i rummet, sen blev det tyst. Hade han gått? Eller stod han kvar?
-Bu! Skrek han och slet undan täcket.
Jag skratta till. Han log och kastade tillbaka täcket till mig och gick ut igen. Hörde hur en dörr stängdes till ett annat rum, han skulle nog bara tandborsta, tänkte jag och blundade.
Hade varit as trött, varför kan jag inte sova nu då? Rullade runt i minst en timme. Felix, hade säkert redan somnat. Vad ska jag göra nu då?
-Kan du inte sova? Viskade han ifrån sängen brevid.
-Nehe, sa jag och suckade.
- Kom upp till mig då, sa han och flyttade täcket.
-Okej då..
Kröp sakta upp och la mig i hans varma säng.
-Mysigt? Sa han och la armarna om mig.
Sa inget, bara suckade. Efter en stund började jag somna, tills han började röra på sig. Då märkte jag han hade inga kläder. När slutade han ha på sig kalsonger egentligen. För varje gång jag varit här, hade han alltid något på sig. Kollade mig förskräckt omkring.
-Är du okej? Sa han sen och tog bort min lugg från mitt ansikte.
-Sover du naken? Sa jag chockat.
- Ja, sa han och flina.
Jag kände hur han drog undan täcket, och ställde sig gränsle över mig. Titta det upp på honom, och möttes av en lekfull blick. Flina och drog handen över hans abs. Sen lutade han sig fram och kysste mig hårt på läpparna. Kände hur han sakta förde händerna längs min mage. Drog av linnet och slängde den på golvet. Han greppa mina bröst och började kyssa mig mer intensivt är förut. Jag la händerna runt hans nacke, och drog honom mer intill mig. Han flyttade sina läppar ner till halsen, och sakta förde in handen inför pyjamasbyxorna. Blundade och stönade till, medan han sakta började han smeka min fitta. Jag drog fingrarna genom hans ruffsiga hår. Sen hjälpte han mig att ta av byxorna, och slängde dem på golvet. Sen gick han ner och började slicka mig. Det var så skönt att du var tvungen att greppa tag i täcket, och blunda igen. "varför har vi inte gjort det här förut?" var den första tanken som slog mig.
När han slutat, drog han undan täcket och satt sig upp. Kröp jag sakta fram till Forre, och sakta började suga. Han stönade till och lutade sig bakåt. Körde snabbare, och kände hur han blev hård i munnen. Sakta drog jag ut Forre ur munnen, och la mig ner igen.
Han kröp fram, och ställde sig över mig. Sen började han kyssa mig på halsen, och samtidigt som han körde in Forre.
-Aahh, var det ända jag kunde få fram.
Kunde känna hur han prickade min g-punk för varje gång. Han ökade takten, det var så skönt att du var tvungen att riva honom över ryggen.
-Mmgf, stönade han och flåsade till i ditt öra.
-Felix, fortare! Jag kommer!
Han junka fortare. Sen kom den där sköna känslan som en flod, genom hela kroppen.
-Ahhmmf, stönade jag.
Sen kände du hur han kom i mig. Han stönade och såg helt borta ut. Kände hur han sakta drog ut Forre ur mig.
Med en suck la han sig brevid, och drog upp täcket igen.
Han vände på sig och såg på mig.
-Kan du sova nu då? Frågade han och flinade.
Jag nickade. Sekunden efter somnade jag.
YOU ARE READING
Felix-Dirty Imagines♥♥
FanfictionDirty imagines om Felix Sandman i FO&O♥ De imagines som raderades finns här. 13-årsgräns!