Öppnar skåpet. Äntligen bara en lektion kvar, sen är det helg. Okej, engelska... Men va fan är mina böcker!
Luta mig längre in i skåpet, och rota bland alla kläder och böcker. Puh, är dom! Sen kände jag hur någon knacka mig på axeln, backade ut ur skåpet. Men lyckades ändå slå i bakhuvudet i hyllan över. Kollade ner, med ena handen om bakhuvudet. Såg ett par vita Converse som jag väl kände igen. Kolla upp och möte Felixs blick.
-Gick det bra? Det var inte meningen att skrämma dig, sa han och såg oroligt på mig.
-Jo, ja är okej, sa jag och tog bort handen från huvudet och kramade honom.
Han såg så bra ut i sin vita leopard t-shirt, med sin gröna bomber-jacka till. Själv hade jag ju bara en grå långärmad tröja, med ett par blå jeans till.
-När har du lektion? Frågade han utan att bryta ögonkontakten.
-Har rast i 50 minuter till, sa jag skeptiskt.
Sen tog jag ett steg bakåt, och lutade mot skåps luckan. Felix och jag är bara vänner. Fast våran vänskap är speciell, inte som andras. Visst, vi hänger som vanliga kompisar. Men när vi hänger brukar vi också utöva en fysik aktivitet, som vanliga kompisar inte brukar göra tillsammans.
-Vilken tur jag har då, sa han och flina.
Han skannade mig nerifrån och upp. Sen började han gnissla med sina tänder, vilket betydde att han tänkte på nått. Behövde inte fråga vad, för jag visste redan exakt vad det var. Sekunden efter tog han ett steg framåt, och började kyssa mig i nacken. Kände hur han förde den ena handen under tröjan, och den andra mellan mina benen.
-Men Felix inte här..viskade jag i hans öra, och försökte få bort honom från mig.
Två tjejer gick förbi i korridoren och såg på mig med stora ögon. Sen började dom fnissa. Blev röd i ansiktet, och ålade mig ur hans grep.
-Inte här Felix, sa jag och såg skamset på honom.
Han sa inget, utan suckade och tog ett steg tillbaka. Han bara såg på mig, och satte händerna i fickorna.
Jag suckade och vände mig om för att stänga mitt skåp. Men precis när jag fått igen skåpet och tänkte låsa. Gick han upp bakom mig och tog ett ganska kraftigt grepp om min ena skinka, och flåsade till mig i nacken.
-Snälla...jag klarar inte mer, viskade han i mitt öra.
Med honom hängande över mig, stängde jag mitt skåp. Då kände hur hård han egentligen var. Bet mig i läppen, innan jag förde in ena handen innanför hans jeans, sen innanför hans kalsonger. Han stönade till mig i örat, och tog ett steg bakåt och släppte mig. Såg upp på honom och flina. Då tog han tag i min arm och började gå mot en toa som låg i slutet av korridoren. Jag var nästan tvungen att små springa för att hinna med, utan att snubbla. Han öppnade dörren och släppte min arm. Då tog jag tag i hans hand och drog med honom in. Han flina och stängde om oss.
Som tur var toan ny städad. Annars brukar det alltid vara så smutsigt, att jag vill undvika att gå på toan. Den var inte så stor, men tillräckligt för att man skulle kunna röra sig utan bli fastklämd.
Han vände sig hastigt om och omfamnade mig. Sen började kyssa mig intensivt, nästan att jag inte hann andas i mellan. Men förde ändå mina händer till hans hår, och smeka det. Så lent det var.
Jag kunde känna hur han förde sina händer längst med min ryggrad. Hans händer var lite kalla så jag rös till när han sakta smekte mig upp mot mina skulderblad. Då passade jag på att föra upp mina händer under hans t-shirt, och började nöjt smeka hans abs. Han kände det, och spände dom lite. Då blev det ännu mysigare än innan. Kunde nästan känna att jag redan började bli lite våt.
YOU ARE READING
Felix-Dirty Imagines♥♥
Hayran KurguDirty imagines om Felix Sandman i FO&O♥ De imagines som raderades finns här. 13-årsgräns!