Adım Bade TOKGÖZ,17 yaşındayım. Kumral 173 boyunda bir kızım.Yazın derslerime çalışır,okul dönemleri ise telefonla oynarım.Babam iş adamı,annem ise okulumda müdüre.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sabah alarmın sesiyle uyandım.O pembe kuş tüyü yatağımdan kalkmak acı verse de...
Okul kıyafetlerimi giyip aşağı, mutfağa gittim.Annemler kahvaltı yapıyorlardı.Ben de sandalyemi çektip oturdum.Hızlıca yiyip arabaya koştum.Şoför koltuğuna oturdum .Annem, hafif ama içten bir gülümsemeyle, işaret parmağıyla in işareti yaptı.Üfleyerek indim.Annem arabayı çalıştırdı.Ve okula geldik.Ne yalan söyliyim ,okulun popisi benim.Neyse arabadan inip sınıfa doğru koştum.Annem arkadan bağırdı ben de el salladım.
Sınıfa geldiğimde hemen en ön sıraya oturdum.En arkadaki kızların dedikodumu yaptıklarını duydum.'onlar görürler'diye söylendim ve kötü gülüşümü yaptım.Ardından saçlarımı savurdum.Neyse zil çaldı.Hoca içeri girdi.Yanında sarışın,165 boylarında ,ela gözlü bir kız geldi.Benim yanımı göstererek 'otur'dedi.Kız yanıma oturduğunda önümü dönüp dersi dinlemeye başladım.Zil çaldı.Kız bana dönüp 'Aleda'dedi.Elini uzattı.Ben de elimi hiç uzatmadan 'Bade'dedim.Arkamı dönüp dedikodumu yapan kızların yanına gittim.
'EEE ne oldu başka'deyip yanımdaki kızın patlamış mısırından aldım.İçlerinden en yüzsüzü 'Si**** git 'dedi.Tabi ki ben de dayanamayıp 'Bak yelloz senin ağzına sı****m'kız ayağa kalkıp 'eee yeter be defol git kavga çıkarcaksın bak valla senin ağzını burnunu kırarım.'ben de bunu bekliyordum.Kızın saçından tutup kızlar tuvaletine getirdim .Orda ağzına vurdum,ağzı kanadı.Burnuna vurdum,burnu kanadı.Çıkarken kulağına fısıldadım'okulun popisi benim,kimse kendinii bir b** zannetmesin.Sen de bundan sonra haddini bil.'Sınıfa geçip sırama oturdum.Aleda geldi.'Kızım buseyi hacamat ettin,helal sana ama bir sorun var.'bu ne samimiyet,ama bozuntuya vermedim çünkü sorunu merak ediyordum.'EEE,ne var sorun'
'Buse'nin abisi Ege gelicek.'A man beeee .bumuymuş sorun.Hoca sınıfa girdi .Tam yedi dersin sonunda annemin şey pardonn,MÜDÜRE hanımın odasına gittim.Hayret yoktu.Eve kendim gidecektim.Yavaş yavaş evin yolunu tutmuşken arkamdan biri bağırdı.OOOOOHHHHHAA BEN ŞOK,BEN ÖLÜ ...buse ve o yakışıklı abisi geliyorlardı.Tabi onlara bakarken ağzımın suyu aktı.Hemen kendimi düzeltip yoluma devam ettim.Kolumdan biri tuttu.EGE 'YDİ bu gerçekten çççoooooookkkkk yakışıklı,kelimeler yetmiyordu ona.Kendine gel sen bade tokgöz'sün.Evet evet haklısın içşeş.'Yaaa bırak beni be şeref yoksunu insan 'aay konuştum sonunda neyse neyse.'Acaba kimşeref yoksunu hanımefendi'ayyyyy çok kibar yerim ya ben bunu.O pis yelloz buse hemen konuştu.IIIYY çenesi düşük çürümüş limon.'Ege ege işte bu salak bana vurdu.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ KAHRAMAN
ChickLitBade ,sınıfın gıcık kızı buse nin abisi ile sevgili olur.Ama busenin abisi azılı bir suçlu bir PSİKOPATTIR...