1.Leo (VIXX)

577 15 1
                                    

-Haide, esti gata?

-Nu inca.Dar unde mergem?

-E secret.

El e prietenul meu, Leo.Ne cunoastem de la 5 ani.Cand parintii mei s-au despartit si am hotarat sa locuiesc singura, el impreuna cu familia lui au avut grija de mine.

-Sunt gataaaa, spun eu in timp ce ies din camera purtand blugi, un tricou si o sapca.

-Pentru asta am stat atat de mult?spune Leo.

-Nu e vina mea ca nu mi-am gasit sosetele.

-Offf, fie hai sa mergem.

-Dar inca nu mi-ai spus unde....

-Doar mergi, o sa vezi.

Ajungem la cinema.

-Nu puteai sa spui ca mergem la cinema de la inceput?Nu e ca si cum ar fi prima oara, in fiecare luna mergem cu parintii tai.

El ofteaza.

-Esti asa de grea de cap.Oricum alege un film pe care sa il vedem.Eu o sa merg sa cumpar niste bauturi.

-In regula.

Desi suntem prieteni de atata timp, in ultimii doi ani nu l-am mai vazut doar ca pe un simplu prieten.In ochii mei incepeam sa il vad ca pe un baiat......

-Ai ales?se intoarce Leo.

-Da.E ultimul film SF care a aparut.Am auzit ca e super interesant.

-SF?Chiar la asta vrei sa te uiti?

-...Da...

-Bine sa mergem.

In timp ce ne indreptam spre sala un grup de fete il opreste pe Leo.

-Oppa, ce faci aici?

-Am venit sa vad un film, logic.

-La ce film mergi?Daca e venim si noi.

-Umm, nu prea e momentul potrivit.

-Oppa, dar ea cine e?

-Iubita mea, raspunde el repede, zambind.

Iubita?Eu?Inima incepe sa imi bata mai repede.Fara sa realizez obrajii mei s-au inrosit.

-Iubita?Oppa, de cand ai tu o iubita?Nu va potriviti deloc, adica uite cum e imbracata, nu are pic de gust.Esti sigura ca esti fata?

Acele cuvinte m-au ranit, m-au ranit atat de mult incat eram pe cale sa plang.As fi vrut sa fug, sa ma ascund undeva.....Dar nu am facut asta.

-Cand te-ai uitat ultima oara in oglinda?Cu atata machiaj pe fata cred si eu ca nu mai vezi bine, spun eu.

Leo a inceput sa rada si i-a pus mana pe umar.

-Daca mai spui un cuvant despre iubita mea atunci nu imi va mai pasa daca esti fata sau nu!

A fost prima oara cand l-am vazut atat de serios.Grupul de fete pleaca.Fara sa realizez o lacrima mi-a curs pe obraz.

-De ce plangi?spune el ingrijorat.Ce ar trebui sa fac?Esti bine?Te doare ceva?Vrei sa mergem la spital? 

-Imi pare rau....din cauza mea a trebuit sa te porti asa cu prietenii tai.

-Prostuto nu spune asta.

Deodata obrajii lui se inrosesc.

-De fapt, am vrut ca iesirea noastra sa fie o intalnire.....Din cauza asta am vrut sa mergem la cinema, ar fi fost prima oara cand mergem noi doi...singuri...

Am inceput sa plang si mai mult.

-De ce plangi?Chiar nu ma placi?Adica nici macar putin?spune el cu o fata de catelus.

-Am intarziat atat de mult pentru ca am vrut sa ma imbrac frumos.Am vrut sa port o rochita ca sa arat bine in fata ta, dar nici una nu mi-a venit bine.As fi vrut sa vad un film romantic cu tine, dar ma gandeam ca poate nu o sa iti placa si de asta am ales unul SF.Cand le-ai spus acelor fete ca sunt iubita ta am vrut sa alerg de fericire.

In momentul acela ma strange in brate.

-Vino cu mine.

Ma urca in masina si ajungem undeva.

-Locul asta....

-Da.E locul unde ne-am intalnit prima oara, aici la planetariu, zice Leo.

Urcam pe acoperis.

-Inchide ochii!spune el

Deodata imi pune la gat un lantisor.

-Vreau...adica vrei....Offfff...Mereu te-am placut.Am crezut la inceput ca e o simpla prietenie, dar am realizat ca e de fapt iubire.Mereu mi-am rugat parintii sa te invite la noi, sa mergem la plimbari, doar ca o scuza pentru a te vedea.Vrei sa fi iubita mea?

-Nu......

-Nu vrei?zice el cu o fata socata.

-Ai 5 secunde sa fugi.Daca nu fugi atunci trebuie sa fi responsabil.....pentru inima mea.

-Deci e un da?

-Din moment ce inca nu ai fugit.......Normal ca e un da.

Ma cuprinde in brate si ma saruta.Asa cum ma asteptam buzele lui erau dulci precum iubirea noastra.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 05, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

KPOP ImaginesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum