POV: TAE
Ik werk wakker in jungkook's armen en schok een beetje. vind hij me echt leuk? of maakt ie een grap? hij kan het toch niet serieus menen? wie vind mij nou leuk? Ik keek naar jungkook en kreeg een glimlach op mn gezicht. Hij is zo schattig ik boog naar voor en gaf hem een kusje op zn hoofd "ook goeiemorgen" ik begon te blosen en keek snel weg "aawh je bent schattig" ik begon nog erger te blosen en keek hem aan "jungkook?" "ja?" "v-vind je mij echt leuk?" "jaaa en hoe" zei die terwijl hij me een korte kus gaf. Ik lachde en zei "Ik hou van je" "ik ook van jou tae" "wat wil je eigenlijk gaan doen vandaag?" vroeg jungkook "umm nou we kunnen wel ff naar het park wandelen maar ik moet zo wel naar huis anders krijg ik problemen met me vader" "oh jammer" zei jungkook verdrietig" "kleed je maar snel om dan, dan kunnen we gaan" "is goed ga jij dan naar de badkamer of blijf je liever hier?" zei ie met een brede glimlach op zn gezicht "ik ga naar de badkamer pervert". Hij begon te lachen en ik liep naar de badkamer toen ik klaar was liep ik weer naar de kamer en deed de deur open Ik begon meteen te blosen toen ik zag dat hij nog geen shirt aan had. Jungkook keek naar mij en daarna naar zn boven lichaam "aawh sexy he" zei ie met een knipoog ik rolde me ogen en liep naar zn bed en ging zitten. "schiet je op?" "oh vind je het niet leuk als ik geen shirt aan heb?" "jawel maar ik neem aan dat je zo niet naar buiten gaat of wel?" "oke oke ik schiet op ga maar alvast naar beneden". Ik knikte en liep naar beneden paar minutjes later kwam jungkook eindelijk naar beneden "jeez jungkook dat duurde lang" "ja sorry wil er wel goed uitzien he" "het zal wel" hij lachde en liep naar buiten ik liep achter hem aan. Tijdens het lopen pakte hij me hand ik keek naar hem en begon weer te blosen ik vind het niet erg om over straat te lopen op deze manier, maar sommige mensen hebben daar helaas wel problemen mee. "EW VIEZE HOMO'S GA ELKAAR BINNEN PIJPEN OFZ" ik en jungkook schokken en keken naar achter. Ik merkte dat jungkook boos werd en ik trekte aan zn arm "laat nou maar dalijk maak je het erger" "niks laat maar" en met die woorden liep ie naar de jongen toe en keek hem boos aan "heb je er problemen mee?" "ja" "kijk dan gewoon niet naar ons" "ik mag kijken waar ik wil toch heb ik ook ogen voor gekregen" "dan moet je ook niet mekken" de jongen rolden zn ogen en liep weg "kut joch" "zeg dat wel ja" ik pakte jungkooks hand en ging naar een bankje ik ging naast hem zitten en keek hem blij aan "jungkook?" "ja?" "wil jij mijn vriendje zijn?" jungkook's ogen werden groot en hij besprong me "ja! heel graag" "ik keek hem aan en drukte me lippen op die van hem "zullen we weer naar huis ik moet gaan" zei ik iets minder blij "ja is goed" zei jungkook ook wat verdrietiger. Toen we tuis waren pakte ik me fiets en liep naar jungkook "het was echt super gezellig en we zien elkaar snel weer" "ja zeker stuur een dm als je thuis bent en rij voorzichtig" "jaja komt goed" ik gaf hem nog een klein kusje en ree naar huis.
POV:JUNGKOOK
Ik liep me huis in en ploften op de bank er is zo veel gebeurt gister en vandaag ik moet het nog allemaal verwerken, ik ben voor tae uit de kast gekomen terwijl ik niet eens wist dat ik er in zat.. Heel gek. Ik keek op insta of tae al gedmt had. Natuurlijk niet hij moet een half uur rijden en ik ben 5 minuten binnen. Ik mis hem nu al...
POV:TAE
Toen ik eindelijk thuis was ging ik meteen naar insta "hey ben thuis x" stuurde ik ik wachten op een reactie maar hij reageerde maar niet ik besloot me vader te appen om te vragen hoelaat hij thuis was. Ik had gewoon nog langer bij jungkook kunnen blijven ugh" ik hoorde de deur en keek naar me vader die de kamer kwam binnen gelopen "hey hoe was het bij jungkook?" vroeg ie met een knipoog ik werd rood en keek naar beneden "ja was wel leuk" "wel leuk?" "ja" "het zag er wel anders uit dan "wel leuk" in het park" "w-wat bedoel je?" zei ik stoterend omdat ik al wist wat hij bedoelden "nou jullie hadden elkaars handen vast" zei me vader lachend "j-ja hoe weet je dat?" "ik zag jullie ik moest nog naar de winkel en toen zag ik jou met een jongen hand in hand lopen" "oh..ja ik en jungkook hebben een relatie" zei ik stil "aaw gefeliciteert waneer komt ie hier kennis maken?" "w-wat? ben je niet boos?" "hoezo zou ik boos zijn? omdat je gay bent, dat wist ik al lang" "echt?" "jaa het was echt over duidelijk maar waneer komt ie hier?" "weet ik niet ik zou het wel vragen waneer kan ie komen?" "woensdag kan wel" "oke mooi".
Aaw vkook is reallll maar nu echt volgende hoofdstuk zijn weer op dm tot woensdag dan word het weer real life. Nou ik ga doeiii
~kaylee
JE LEEST
Gay? ||bts fanfic vkook||
Teen FictionBTS FANFIC! ||VKOOK|| als je leest kom je erachter ;))