Autor pov .
Melissa Anyd , este mama copiilor . Mark Anyd , este tatăl copiilor . Restul aflați voi .
#FlashBack
1999
Melissa pov .
Fetele sau născut , sunt așa frumoase . Seamănă perfect . Nu este nici o diferența intre ele . Eu și soțul meu , o sa le alegem astăzi , numele .
-Cum sa se numească , Mark ?
-Eu voi alege un numele pentru una din ele .
-Ok , primul tu .
-Pe ea o va chema Freesia . spune arătând cu degetul spre îngerașul din dreapta .
-Pe ea o va cheama Freja . spune femeia arătând spre celălat îngeraș .
#Anul2004
Melissa pov .
Le-am îmbrăcat pe fete la fel , ca de obicei . Le-am îmbrăcat intr-o rochița roz cu trena , și cu o funda albă in spate micuța . Nu cred ca au trecut 5 ani . Ma uit la ele cum se joaca . Sunt așa dragute .
#Anul2016
Freesia pov .
Ohh , hei . Da , eu , ma duc la magazin sa îmi cumpăr niște dulciuri , de ronțăit , când văd ca sora mea este ,,agresată" de niște băieți , merg mai aproape și îi aud :
-Ohh , păpușa ce frumoasa ești .
-Lăsați-mă împace . spune ea cu frica in sange
Unul dintre ei o strânge cu putere de mâna , aceea durere am simțit-o și eu . Dacă ea se lovește la cap , ma doare capul și pe mine . Furioasa merg acolo și țip :
-Nu te mai atinge de sora mea !!
-Ohh alta . Tu cine ești ?
-Sora mea geamăna . Și nu vorbi așa cu ea .
-De ce ma rog ?
-Pentru ca , dacă nu ne lași împace , o sa îți rupem capul in doua . spune Freesia nervoasa .
Freesia pov .
O iau de mâna pe Freja , și in timp ce mergem spre casa ea începe sa îmi spună :
-Mi-ai luat apărarea . Mulțumesc mult .
-Mai lasă vrăjelile . Ce mai vrei de la mine ?
-Ce ți-am făcut Freesia ? Spune ?
-Lasă-ma împace .
-Bine , o sa va las pe toți împace . O sa fac ce trebuia de mult sa fac . spune ea cu lacrimi in ochii .
Nu știu ce vrea sa facă dar oricum nu îmi pasa .
Freja pov .
Nimeni nu are nevoie de mine , de ce sa respir aerul degeaba ? Mereu ma gândeam sa ma sinucid . Dar gândul ca sora mea ma va plăcea vreodată ma calma . Însă , ce rost mai are ? Ma duc la magazin și îmi cumpăr o lama , ma duc pe o clădire ambandonata . Ma urc pe acoperiș , pentru o moarte sigura , întâi îmi tai venele și după nu mai stau pe gânduri , și ma arunc . Totul a devenit negru . TOTUL!!
Freesia pov .
Simt o mică durere in zona mâini , după simt cum cad la pământ . Ma ridic uimita și ma gandesc oare ce a făcut Freja . Ma gandesc ca sa...sinucis . Ochii mi se umpluseră de lacrimi . Merg la mama , și îi zic totul , toți trei mergem la spital și întrebam dacă a venit o fata înaltă cu parul brunet și ochii caprui pe nume Freja Anyd .
-Buna ziua , a venit pana acum o fata cu parul brunet și ochii caprui ? Pe nume Freja Anyd ?
-Tu ești aia . spune fără expresie .
-Oh , nu . E aici . spun și cad in ghenunchi plangand .
-Unde este ? In ce sala ? spune tata cu lacrimi in ochii . mama era leșinata niște asistente au luat-o intr-o sala .
-In sala 12 , la etajul 2 .
Freesia pov .
Sora mea , e in punctul de a muri . Din vina mea , alerg într-un suflet pana la aceea sala , am vrut sa intru dar Doctorul vine la mine , și îmi spune sa aștept pana vine tata . In câteva secunde apare tata , doctorul ne spune :
-Îmi pare rău sa va zic , dar pacienta va deceda in 2 ore .
-C-C-CE ? geamăna mea , va murii ?
-Da , din păcate .
Peste 10 minute
-Pacienta sa trezit , puteți vorbii cu ea ultima oară .
-Mbine....
Freesia pov .
Intru in sala Frejei , și ma uit la chipul ei angelic , îmi pare atât de rău pentru cum m-am comportat cu ea .
-De ce ai făcut asta ?
-Pentru ca nimeni nu ma suporta !! țipa Freja
-Și nu trebuia sa faci asta . Știi ca o sa mori in maxim câteva ore ?
-Da , știu Freesia . De aceea sunt așa bucuroasa . O sa scăpați de mine . O sa fiți fericiți .
-Mai rănit Freja . Mi-ai rănit orgoliul . Tu ești orgoliul meu . Mai distrus ...spune freesia cu lacrimi in ochii .
-Și eu am fost rănită , și eu m-am simțit așa tot timpul . Nu mai vreau sa sufăr , intelgi ?
-Dar nu te doare nimic ? Mâna , capul , nimic ?
-Crede-ma , ma dor toate . Însă durerea cea mare este in sufletul meu .
Freesia pov .
In acel moment vine doctorul , aparatul la care era conectat Freja bibaia puternic . Aceasta a rămas in șoc , eu am început sa plâng și doctorul a spus :
-Pacienta a decedat .
In acel moment , pământul de sub picioare mi-a fugit . Am simțit o gaura in inima . Am ieșit din sala , am mers la tata și i-am zis , a început sa plângă . Am mers in salonul unde era mama , și am început sa vorbesc cu ea :
-Mama , ești bine ?
-Da , scumpo . spune aceasta cu ochii roșii
-Vreau să-ți zic ceva .
-Spune-mi , te ascult . zice ea trista .
-Freja...A murit .
Atunci văd ca cade din pat , nu se mai mișcă o asistenta a pus-o înapoi in pat și a spus ca doar a leșinat .
#Anul2018
Freesia pov .
Au trecut 2 ani , de la moartea surorii mele . 2 ani plini de chinuri și durere . Îmi este dor de ea . Mereu o visez , mereu când trec pe lângă camera ei simt cum mi se rupe inima de durere . Îmi urăsc viața . Îmi vreau sora înapoi , îmi vreau viața înapoi . Eu am fost suparata pe ea pentru ca atunci când aveam 5 ani , si ne jucam afara ea , mi-a spus ca , eu nu merit o șansa la viața . Ea a zis in gluma dar acum stau si ma gandesc ca are dreptate .
YOU ARE READING
Geamănă mea
Action1999 , ziua in care doi îngerași sau născut . Acești ingerași sunt gemene . Fix aceasi fața , fix același comportament . Dar ele se urăsc intre ele , bine , doar una dintre ele o urăște pe cealaltă . Dar de ce ? Citiți