Kriz

48 1 0
                                    

Sabah uyandığım da üstümde dün ki faciyadan kalmış elbise ve keskin bir baş ağrısı vardı elbiseyi çıkardığım gibi kendimi sıcak suya attım ve düşünmeye başladım. Dün neler olmuştu öyle bomba olan Bora bana sarılmıştı onu unutmaya çalışırken böyle hareketler yapması bana hiç yardımcı olmuyordu her şeyi geçersek Kerem kimdi. Bora'nın bir abisi olduğunu adının Kerem olduğunu ondan 2 yaş büyük olduğunu biliyordum ama hiç görmemiştim sadece bir kere ikisinin küçüklük fotoğrafını görmüştüm gerçi fotoğrafta Bora Kerem'e sarılırken Kerem onu ittirmeye çalışıyordu bundan dolayı Kerem'in yarısı çıkmıştı. Dün geceden beri ilk defa gülüyordum keşke o fotoğrafı bulabilseydim her neyse onlar beni ilgilendirmez ama komiğime giden şu ki Hazan ile bi fotoğrafımızda Can yeni doğmuşken Hazan'ın ona sarılırken benim  onu ittirmem . Bu kadar çok mu benziyorduk onunla neyse ne numarasınıda almadım zaten onlarla işim olmaz artık bi daha yüzlerini görmek en son istediğim şey.  

Duştan çıktıktan sonra pijamalarımı giyip salona indim tek istediğim hemlock grove izlerken çukulu süt içmek koltuğuma kurulup kanallara bakmaya başladım ben dizimi bulduğumda Hazal mısır gevreği ile ilişki yaşıyordu güzel bir pazar sabahı diye buna derim -,- Kapının çalması ile sütümü sehpaya bırakıp ayaklandım umarım postacıdır çünkü domuzlu pijama ile tam bi aptala benzediğime eminim. Kapıyı açmamla iki öküzün eve dalması bir oldu Kaan ve Esra isimli iki öküz kuzenlerim diye demiyorum Can ve Hazal kırması bir şey bunlar Esra üvey bide o derece birbirimizi bulmuşuz. Hiç birisine pas vermeden oturduğum yere geri döndüm 

''Olanları bilmesem surat astığın için seni döverdim'' 

Esra konuşurken Can merdivenlerden atlaya atlaya salona geldi.

''Ablalar ve kuzenler daha çok ablalar size bir şey söylicem ama dalga geçmek huncarca gülüp sonra ''Can sende nabıyon ya'' diye espriler yapmak falan yok'' 

''Söz veremem'' dedim ve Can'ı dinlemeye başladım 

''Benim kız arkadaşım var ve sizinle tanışmak istiyor ben hep erteliyorum ama bu sefer acaip trip atıyor bende üzülüyorum şimdi sizden minicik bir şey isticem ben onu getirsem buraya siz arka bahçede onunla biraz sohbet etseniz falan 30 dakikacık '' 

''Akşam Emre ve bir kaç arkadaşı bize gelicek gece boyu odandan çıkmayacaksın bizde kızla konuşucaz'' 

Hazan'ın dediği şey üzerine sütümden aldığım yudum boğazımda kaldı dolayısıyla hayvan gibi öksürmemek elde değil. 

''Helal helal'' Hay Hazan helalin batsın be 

''Sıçtın sıçtın az yavaş öksür'' komikli jojuk Kaan 

''Sen benden habersiz iş mi çeviriyorsun ?'' diye bağırdığımda Hazan harici herkes bahçeye koşmuştu olacakları iyi biliyolardı. 

''H-hazal Bora çok pişman konuşursanız halledersiniz diye düşündüm''

''Bide Borayımı çağırdın! kardeşini aldatan çocuğu öylemi'' Elimde ki bardağı yere fırlattım

''Hazal yapma hadi gidip ilaçlarını alalım''

''Neden yoksa bir şeyleri kırarım diye mi korktun ? kafanıda kırarım kalbinide ama şimdilik bunla yetinicem'' Sehpada ki vazo elim ve duvar arasında bir yolculuğa çıktı ve tuzla buz oldu.

Beynime kan gitmiyordu büyük ihtimalle gözlerim kanlanmıştı ve bütün damarlarım vücudumdan dışarı fırlıyordu buna eminim.

''Hazal yapma bak kriz geçirmeyeli çok olmuştu doktorunu aramalıyız'' Dedi ve ev telefonunu eline aldığı gibi telefonu elinden alıp yere patlattım gerisini hatırlamıyorum.

Uyandığımda odamdaydım her kes karşımda dikilmişti Kaan Esra Can ağlayan Hazan onu teselli eden Emre Bora ve Kerem haha Bora hahahah BORA hahahahahahaha bana kazık atan hani duygularımla oynayan hani. Yatakta doğruldum Kaan yanıma gelip haplarımı verdi sorun çıkarmadan hapları içtim Hazan yüzüme bakamıyordu çokta iyi yapıyordu  ayağa kalktım hiç bir tepki vermeden etrafa baktım psikopat gibi davranıyordum birden gülmeye başladım hatta kahkalar atıyordum her kes bana o kadar komik bakıyordu ki kendimi tutamamıştım sonra birden ciddiliğime geri döndüm. 

''Arkamdan iş çevrilmesine ben alıştım siz alışamadınız haha her neyse ben ailemle ilgilenmek istiyorum Can gidelim bana sevgilini göster'' 

Bunu dediğim an Hazan daha şiddetli ağlamaya başladı ben ise Can ile odadan çıktım.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 05, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KrizWhere stories live. Discover now