Capitolul 1- Amintiri..

396 13 1
                                    

Era dimineata, razele soarelui au intrat in ochii mei si i-am inchis inapoi. M-am ridicat din pat si m-am dus la baie ca sa imi fac rutina. In momentul in care m-am uitat la oglinda nu-mi venea sa cred cat de groaznic aratam. Ochii umflati si foarte rosii, pe obraji inca se putea observa lacrimile uscate si o urma rosie se afla in partea dreapta iar parul prea ciufulit. M-am dezbracat de pantaloni scurti si maieul larg si m-am bagat in dus, atunci am putut simti cum toti muschi mei se relaxeaza. Am iesit dupa 20 de minute si m-am uscat rapid pe par. Dupa ce mi-am terminat rutina, m-am indreptat catre dulap. Am pus lenjeria mea preferata alba din dantela pe mine si dupa mi-am ales o rochita alba cu imprimeu floral roz pal cu o palma mai sus de genunchi si opincutele albe. Am iesit din camera si directia urmatoare era bucataria, dar la capatul scarilor un miros puternic de alcool mi-a invadat narile. Repede m-am dus in sufragerie si cum ma asteptam, acolo era tata care dormea bustean pe jos langa masuta de cafea si cu sticle imprastiate si golite langa el. Am oftat , m-am dus la el si am strans sticlele. Dupa ce l-am ajutat sa se puna pe canapea l-am invelit cu o patura si am plecat de acasa cu jurnalul si un pix. Nu mai aveam nicio pofta de mancare dupa acea ipostaza a tatalui meu.

Am ajuns in parcul din apropierea casei. M-am asezat sub un copac si am inceput sa scriu in jurnal. Sa va spun cate ceva despre mine: numele meu este Maya Fox si locuiesc cu tatal meu care este un betiv de cand mama a murit. Mama mea a fost cea mai buna si frumoasa fiinta pe care o stiu, imi este dor de ea. Ea murise din cauza cancerului cand eu aveam doar 8 ani, tata nici in ziua de azi nu a putut sa accepte asa ca de la 9 ani el a inceput sa bea numai ca sa poata uita tot, de cand am implinit 12 ani a inceput sa se comporte mai agresiv cu mine si ma bate mai mereu, nu suport cand face asta dar nici nu pot fugi pentru ca nu am unde sa ma duc, nu am prieteni si toata lumea ma crede o ciudata. Acum am 17 ani si sincera sa fiu am devenit mai singuratica. Nu am pe nimeni decat jurnalul meu care imi stie toate scretele. Locuiesc in Londra intr-o casa modesta dar nu stiu pana cand pentru ca tata nu mai lucreaza de o luna si facturile si-au facut aparitia.Deabia a inceput vacanta de vara si nu prea mi-o imaginez asa perfecta cum o descrie lumea.Am uitat sa va spun de ce eram plansa azi dimineata....

Flashback:

- Tata , de cate ori sa te rog sa nu mai bei?

- Nu trebuie tu sa-mi spui mie ce sa fac!!!

- Dar te-am rugat...nu ti-am spus ce sa faci..am spus-o in soapta ca sa aud numai eu dar se pare ca si tata a auzit pentru ca a scos un marait.

- Sti ceva?!! M-am saturat de tine si de rugamintile tale! tipa si arunca sticla de whiski in perete, aceasta sparganduse in mii de bucati, la fel ca inima mea. Deabia il mai puteam privi cu lacrimi in ochi din cauza cuvintelor sale. Atunci palma lui a facut contact cu obrazul meu drept, eu lasandu-mi capul in jos de durerea pe care o simteam si puteam sa jur ca simteam gustul sangelui in gura mea. Cand am ridicat capul mi-a mai dat inca doua palme la fel de tari si dupa am fugit in camera mea , inchizand usa cu cheia si trantindu-ma in pat, adormind plangand in hohote cu o perna in brate.

End Flashback.

Harry P.O.V.

Ma plimbam intr-un parc pe care nu prea il stiu.Erau multi oameni aici dar ce mi-a atras atentia a fost o fata care statea sub un copac si scria intr-un caiet cu lacrimi in ochii. M-am apropiat de ea pentru a o vedea mai bine dar ea nu ma putea vedea pentru ca eram dupa un copac. Era foarte frumoasa, ireal de frumoasa..parul ei blond-inchis cu cateva bucle in el era lung pana la talia ei subtire, ochii ei erau albastri ca un ocean in care ai vrea sa te scufunzi si sa nu mai iesi de acolo niciodata, buzele ei atat de rosii ca 2 petale de trandafiri pe care ai dori sa le saruti incontinu....cred ca m-am indragosti. Firar, clar m-am indragostit! A ridicat capul si atunci am vazut cum o lacrima fierbinte se prelinge pe obrazul ei. Am dat sa merg si sa-i spun ''- Un inger ca tine nu ar trebui sa planga'' si sa o intreb ce s-a intamplat dar mi-am amintit ca nu ne cunoastem. O creanga s-a rupt sub talpa papucului meu facanduma sa ma opresc din mers si ea s-a speriat. Repede s-a ridicat stergandu-si lacrima si a spus:

- Cine e acolo??...avea o voce angelica si cristalina si...Aghh!!!! Gata Harry nu mai gandi asa!!

Nu am raspuns si am facut cativa pasi inapoi. Nu doresc sa ma vada.. De ce?..La cat de firava si draguta e cred ca s-ar cam speria de mine..plus am si multe tatuaje pe maini si sunt imbracat tot in negru arat cam inspaimantator dar imi place sa arat asa pentru ca trebuie sa sperii unii oameni intr-un fel sau altul... Dar pe ea, nu asta vreau sa-i dau de inteles. Am iesit din gandurile mele triste ca sa vad cum fuge. Nu a observat dar eu am urmarit-o pana la casa ei.

Heii...scuze pt. greseli dar a trebuit sa ma grabesc..am avut o zi cam incarcata deci nu am verificat..

A Dream In Reality (Harry Styles F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum