Oyuncu olmak kolaydır.. Kağıtta yazanları farklı bir insan olarak canlandırırsın sahne karşisında.. Emek ister tabi inkar edilmez vesselam.. Ama kendin olmak zordur hele doğaçlama bir hayatı göğüslüyorsan.. Plansizsan ya da yaptiin planlar tutmuyorsa o an birbirini dogaclama hayata hosgeldin sende kardesim..
Sevgilimle her gece bir saat kadar konusurum yada mesajlasirim.. Gun icerisinde konusmak istedigim her konunun planini tek tek ozenle hazirlarim.. Tam konusmaya baslariz bir yerde hic beklemedigim anda zincirin zayif halkasi kopar.. ozenle ilmek ilmek isledigim planlarim sokuluverir birden.. Ardindan meydan savasi tabi.. Eger ikimiz birden bagirmaya baslarsak vay halimize.. Tabi kiz tribi ceken bilir arkadas.. O telefon mesgule atilmaya basladimi sanki ugurlu bir sayisi varmiata o sayiya ulasincaya kadar mesgule atmaya bayilir.. Bazende o telefon kökten kapanir saatlerce.. Dogaclama bir geceye daha start veririm o an.. Saatlerce telefonu acmasini bekledikten sonra alttan alarak haklida olsam haksizda olsam aciklama yapmaya calisirim.. Kilibik degilim.. Gercekten asik olan benim ne demek istedigimi zaten iyi bilir.. Cunku onun uzulmesini istemem.. Ve benim boyle davrandikca onun kendini degerli hissettigini bilirim.. Baristiktan sonra güzel iltifatlarda bulunup konuyu cok fazla uzatmadan uyumaya ikna ederim Sevgilimi.. Cunku eger muabbet uzarsa bu ikinci bir kavgaya alemettir.. Aman dikkat boyle anlarda sohbeti fazla uzatmayin.. :)
Bunu yazmamin sebebi bugün doğaçlama bir günün gazisisiyim.. Ve hemen bu yaziyi yazip ben gibi duruma dusebileceklere kupe olsun istedim.. :)
-Mert