Helga bu acıya dayanabilecek mi?

31 1 1
                                    

Helga'telefon görüşmesinden sonra ne yapacağını bilmez.Emma _abla iyi misin?der .Helga bağırarak _benim nasıl iyi olmamı bekliyorsun?,dünyam başıma yıkıldı daha doğmadan bebeğim,Eylülüm babasız kaldı. Abla lütfen üzme kendini bak bebeğe bir sey olacak lütfen sakin ol! Kisa süre sonra içeriye  annesi girer. Yavrum ,kızım ne oldu? ,neden bukadar ağlıyorsun? Emma ,eniştem ,anne, eniştem Helga'nin annesi lafı bölerek ,geveleyip durmayın şunu bi söyleyin.! Helga _ölmüs anne ,Cemil ölmüş der hıçkırıklara .Ne diyorsunuz yavrum siz,bu bir şaka değil mi? Helga ,anne bu isin şakası mı olur? Ölmüş .!Az önce Asiye aradı söyledi . Aman tanrım der ve Helga'nin annesi Aria' da ağlamaya başlar .Yarın sabah saat 09:00 suları Cemil bey'in Türkiye'de kendi memleketi Rize 'de cenazesi olacaktır.O gece Helga hanim,kız kardeşi Emma,annesi Aria Almanya' dan ilk uçakla Türkiye'ye gelmek üzere yola çıktılar.Uzun süren bir yolculuğun ardından sabah saat 05:00sulari Türkiye'ye inerler .Cemil bey'in kız kardeşi Asiye hanım ve erkek kardeşi Mehmet bey gelirler .Helga ağlayarak Asiye'ye sarılır bu acıya ben nasıl dayanabilirim ?der  . Asiye_üzgün bir sesle dayanacağız yengem ,abimden bize kalan tek emanet Eylülümüz için der .Helga bebeğim,Eylülüm için her şey senin için benim bahtsız yavrum der.Saatler geçer ve Cemil bey 'in  cenazesine çok az kalmıştı es ,dost kim varsa eve gelmişti. Herkes Helga hanımı konuşuyor du _Vah yazık!gencecik kadın ve daha doğmamış 9 aylık yavrucak babasız kaldı der.Helga hanımın gözyaşları bitmiyordu. Ağladıkça ağlıyordu . Ve günler geçer minik Eylül artık doğum vakti gelmişti. Helga hanım,annesi Aria,kız kardeşi  Emma ,Cemil bey 'in babası  Murat  dede  ,ve Eylül'ün halası Asiye hanım.Helga hanım içeriye alınır .Saatler sonra doktor odadan çıkarak  ,bebek iyi ama herkes ama?ama Helga hanımı kaybettik der.Dünya o an herkesin başına yıkılır.  Minicik Eylül daha çok küçükken hayatın gerçeği ile yüzlescektir.Ağlamlamslar,feryatlar hastahane o an herkesin başına yıkılır  . Eylül bikac gün sonra hastaahenden almaya Teyzesi Emma,ve halası Asiye hanım gelmiştir.Bebeği minik Eylülu'ü alırlar  .Bikac gün Türkiye'ye kaldıktan sonra Emma Murat dede ve Asiye hanımı karşısına alarak Murat dedem ve Asiye;biz Annem ile Eylül'ü Almanya'ya götürelim. Orada koşullar çok iyi üstelik Eylül büyürse Eylül ile aynı yaşta olacak çok tanıdıklarınız var yani Helga'nin kuzenlerinin çocukları  istediğiniz zaman Eylülu'ü görmeye gelirsiniz der. Murat dede ve Asiye bu teklifi kabul eder birkaç hafta sonra minik Eylül ,Emma,Aria hanım uçağa binmek üzere yola çıkarlar gözyaşları akar ,Eylül buraya ilk kez anne karnında gelmişti .fakat annesi şu an yok .  

Çıkmaz  SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin