M-am asezat pe pat lasandu-mi capul sa cada pe perna , fiecare muschi din corpul meu era epuziat de le atata alergat , iar caldura corpului meu a disparut , acum eram rece,la fel de rece ca gheata.
Am bagat o mana sub perna incercand sa gasesc o pozitie pentru a ma odihnii , dar era in zadar , creierul nu ma lasa sa dorm. Intrebari care circulau fara semafoare imi umpleau mintea de claxoane neincetate , intrebarile deveneau din ce in ce mai multe , in timp ce incercam sa dau uitarii tot ce s-a intamplat in seara asta , toate tipetele , tot sangele , persoane cunoscute moarte , totul era doar un cosmar nesfarsit.
O bataie in usa s-a auzit , m-am ridicat din pat pasind sfios pe parchet , imi simteam corpul de 10 ori mai greu ca de obicei , iar ochii-mi cautau clanta pentru a deschide usa , dar vedeam incetosat asa ca am zis un "intra" destul de incet , dar destul de tare incat sa-l auda persoana de cealalta parte a usii.
M-am apropiat de pat , stand in sezut cu privirea orientata spre podea , iar mainile-mi erau asezate de-o parte si de alta a corpului pe care greu il sustineam drept.
Usa s-a deschis scartaind , iar pe usa intra mama mea , ii vedeam doar picioarele care-i tremurau.
-Skyler , esti bine?!
Nu-mi puteam ridica capul ca sa-i vad expresia fetei , dar glasul ii tremura si parea ingrijorata.
-Am auzit ce s-a intamplat , esti norocoasa c-ai scapat cu viata.
Am murmurat un "mda" dupa am cazut pe-o parte in pat , acum ii vedeam expresia fetei , era speriata , ingrijorata si furioasa , combinatia asta nu era niciodata buna , de obicei iesea furioasa din camera mea.
Mi-am deschis gura respirand greu , incercand sa vorbesc.
-Ai ceva sa-mi spui?
-Nimic mama , doar c-am trecut printr-o trauma. Crezi ca ma poti lasa in pace , macar azi?
Am auzit-o pe mama rasufland nervos si a iesit din camera mai repede decat ar fi putut Flash s-o faca. Ma bucur ca macar o data ma asculta
Nu stiu cum sunt mamele altor persoane , dar a mea e imposibila , face exact opusul a ce o rog si niciodata nu ma asculta cand am nevoie de ea. E rusoaica si mereu vorbeste cu accentul ala ciudat rusesc , bine e ciudat pentru altii pentru ca eu ii iubesc accentul. Stiu sa-i scriu numele mamei , dar habar n-am sa-l pronunt , bine macar c-o am pe Awra , cateaua mea.
Mi-am auzit telefon sunand si m-am ridicat din pat de data asta cazand jos "La dracu ! Nici sa ma dau jos din pat nu pot ! ".Mi-am intins mana spre masa luandu-mi telefonul , numar necunoscut.
-Da?
-Stim ca ai ramas in viata , lucrurile n-o sa ramana asa.
-Si , cine ma rog esti?
Nici-un raspuns , inchisese.
M-am ridicat sprijinandu-ma de masa.
Am reusit sa stau in picioare dupa am deschis usa indreptandu-ma spre scari si coborand. Mi-am intins mana spre ultimul volum din cartea mea preferata si am iesit fara sa-i spun mamei unde ma duc. Daca i-as fi spus m-ar fi inchis in casa.
Mi-am verificat telefonul , aveam un mesaj , nu scria numarul si nici numele.
"Ai scapat in seara asta , dar clanul nostru te v-a urmarii.Noi suntem vanatorii iar tu esti animalul. Let The Game Begin"
CITEȘTI
Tendințe Criminale
ParanormalCriminalii sunt simpli oameni care devin obsedati de suferinta oamenilor , pentru ca este alegerea lor , tipetele de disperare si sangele care se revarsa din rani le aduce satisfactie si bucurie. Criminalii care nu sunt prinsi sunt simple genii , ca...