Сряда

59 10 7
                                    

5:57 сутринта. Камиона за боклук подранява тази сутрин.                                                                   

 -Дай, дай по назад.Спри!                                                                                                                              Чувам как хората от камиона викат пред блока. Поглеждам си телефона. 12 непрочетени съобщения. Какво? Моята приятелка Нелина ме беше оспамила.                                                      

Нелс-Хей, Сави! Ехооо, Савана? Там ли си?                                                                                                  Отговарям й:                                                                                                                                                      

Сави-Тук съм. Здрасти.                                                                                                                                            

Нелс-Ще излизаме към 10 да дойдеш :Д                                                                                                          

Сави-Добре, чао.                                                                                                                                                      

Полежавам си още около 1 час после ставам от леглото, отивам да се изкъпя и после на закуска. Пускам си телевизора. Дават "Сутрешния блок". Ям си зърнената закуска след това се преобличам и излизам. Нелина и сестра й Маринета се гонят пред входа и се замерят с липови цветчета. Отивам при тях и ги поздравявам.                                                            

-Здравейте, хора.                                                                                                                                                      

-Хей, Сави! Дано си си взела парите, защото ще ходим до супера.-Казва Нели.                            

-Ами мисля,че ги нося.                                                                                                                                            

-О,страхотно. Ще си купя 4 сладоледа.                                                                                                            

-Това си е доста...                                                                                                                                                        

Нели се изхилва и хуква да тича към пейките. Сядаме и аз започвам да рисувам в скечбука си. Маринета също си носи нейния и рисува заедно с мен. През това време Нелина пищи до нас, защото губи на "Банана конг".В този момент до нас идват няколко момичета от танцово студио "Стършели".(Необичайно име за група балеринки, ако питате мен.)              

-Охо. Нелина-Белина, Маринета-блъсна я самолета и Савана-удави се във вана. 

Започнаха да се хилят изтерично пред нас докато ги гледахме на кръв.   

-Хайде да запазите ентусиазма си за състезанието.-Казва Нелина.                                                     

-А хайде вашата група въобще да не се явява на състезанието. Ще бъде грозна гледка.-Измърморва злобно Екатерина.                                                                                                                            

Стършелките си тръгват, а ние си оставаме на пейката и си говорим.-Няма да позволим те да спечелят. Нали?-Казва притеснено Маринета. 

(Извинете за допуснати грешки и недоразумения!)

Двубоят на талантитеWhere stories live. Discover now