Събота

29 7 0
                                    

7:48

Да. Толкова рано ставам. Въпреки, че генералната ни репетиция е в 2, а самото състезание е от 5. Графикът ми днес е пре-натоварен. Имам среща с Нелс и Мари, после трябва да ходя да си давам размера за костюмите ни. Ставам приготвям се и закусвам след това излизам и на стълбището виждам Нелс и Мари на долния етаж да се карат.

-Маринето! Взимай си телефона и излизай! Закъняваме. Сави пак ще ни каже, че се мотаем.

-Ти се мотаеш! Напръска се с парфюм 12 пъти.

Качват се нагоре към моя етаж, а аз ги гледам застанала на стълбите с повдигната вежда.

-А! Савана! Т-ти си тук? Да тръгваме.-Измънква Нелс.

Тръгваме надолу по стълбите и срещаме съседката ни баба Гинка. Нелс се скрива зад мен и ми казва.

-О, не хайде да минем от тук. Виж кой идва.

Баба Гинка обичаше да разпитва всички за каквото и да е било без абсолютно никаква причина. Нелс знаеше, че ще се занимава с нас поне час затова искаше да я избегнем.

-Бързо, бързо! Нямаме време за губене?

Бабата ни пресреща, усмихва се доволно и ни заговаря.

-Ай! Момичееета! Здравейте! Как сте? Времето днес е чудно! Искате ли компот от сливи?!

-Здравейте. Извинете бързаме. Ще се видим по-късно.-Казва припряно Маринета.

-Ех, бре днешната младеж все бърза за някъде. Компот?!

-Не, не. Не искаме. Извинете!-Казва Нелина.

-Пресен, пресен, вкусен! Вчера го направих!

Стоим всички пред входа, а Нели се оглежда наоколо.

-А! Вижте дядо Ванчо отива на басейн!

-Къде!? Ванчооо!-Изкрещява баба Гинка и тръгва към него.

Успешно се измъкваме и хукваме към супермаркета.

Двубоят на талантитеWhere stories live. Discover now