Jimin"Hayır anne siz gidin ben gelmiyorum."
Sooyeon"Ne demek gelmiyorum Jimin? Babanı biliyorsun üç ay boyunca seni evde tek başına bırakmaz."
Jimin"Taehyung larda kalamaz mıyım?"
Sooyeon"Bu mümkün değil. Onlar da bizimle tatile geliyor."
Jimin"Ne?! Off tamam geleceğim."
En azından yanımda Taehyung olacaktı. Kendimi böyle teselli ediyordum. Annem odamdan çıkınca valizimi hazırladım. Üzerimi değiştirip salona geçtim. Taehyung lar çoktan gelmişti. Dostuma sarıldım ve yanına oturdum.
Taehyung"Çok eğleneceğiz Jimin."
Jimin"Yaa ne demezsin."
Taehyung"Yapma ama koskoca üç ay. Hep beraber olacağız. Hem gizlice klübe de gidebiliriz." Son cümleyi kulağıma söylemişti. Dediğine gülümseyip ayağa kalktım. Gitme vakti gelmişti.
Geldiğimiz otele bakakaldım. Gerçekten çok büyüktü. Bu otele gelecek parayı nereden bulmuştuk bilemiyordum.
Odalarımıza gidip yerleştik. Tae ile aynı odada kalacaktık. Evet bunun için ailemize bir saat dil dökmüştük.
Taehyung"Jimin burada ne kadar güzel kızlar var fark ettin mi? Sanırım sevgili bulacağım."
Jimin"Kız mı? Para avcıları yani. Oğlanları tercih ederim."
Taehyung"Tamam 'bay ben gayim' anladık. Sana da en tatlısından oğlan bulacağım."
Jimin"Sensin tatlı. Ben seksi bir tane istiyorum."
Taehyung"Tamam bulduk da seksisi kaldı." İkimizde kıkırdayıp mayolarımızı giydik.
Taehyung"Bakma ha! Utanıyorum."
Jimin"Sana o gözle baksaydım çoktan söylerdim 'bay ben ukalayım'"
Havuza geldiğimizde hızlıca şezlonga havlumu serdim. Taehyung hemen üstünü çıkarıp havuza balıklama dalmıştı bile. Zaten koyu tenliydi arap olacaktı. Ben tabii ki güneş kremimi sürmeyi ihmal etmiyordum. O sırada tam şezlongumun yanına birinin geldiğini gördüm. Üzerinden su damlaları kayarak aşağıya iniyordu. Karın kaslarından bahsetmeme gerek yoktu değil mi? Havluyla vücudunu kurularken istemsizce onu izliyordum.
Taehyung"Aşkım gelsene!"
Off salak Taehyung! Ara sıra bana aşkımlı konuşurdu. Çocuk önce Taehyung a sonra bana baktı. Yüzünde oldukça ciddi bir ifade vardı. Üzerimdeki tişörtü çıkardım ve Taehyung un üzerine atladım. Amacım onu boğmaktı. Ama daha kötü oldu. Taehyung beni yakaladı ve ellerini belime koydu. Harika şimdi cidden sevgili gibi görünüyorduk. Üstelik çocuk bize bakıyordu. Hemen Tae den kurtuldum.
Jimin"Ne aşkımı sersem?" Yüksek sesle konuşmuştum çocuğun duyması için.
Taehyung"Ne yapsaydım seni yiyecekmiş gibi bakıyordu." dedi kulağıma fısıldayarak.
Jimin"Ne? Bana hiç öyle gelmedi. Çok ciddiydi."
Taehyung"Ben anlarım. Ben aşka fısıldayan adamım."
Jimin"Bence sen götüme fısıldayan adamsın." Tae bu söylediğime kocaman bir kahkaha attı.
Taehyung"Jimin bence sende erkeklere fısıldıyorsun çocuk gözlerini alamıyor senden."
Merak edip çocuğa baktığımda gözlerini kaçırdı.
Jimin"Tam benim tipim aslında."
Taehyung"Oha kıza bak be! O da benim tipim olabilir."
Jimin"O erkek değil mi?"
Taehyung"Saçmalama saçlarına bak nasıl uzun. Bir erkek o kadar saç uzatır mı?"
Kız ya da erkek çözemedim çocuğun yanına oturup sarıldı.
Taehyung"Al işte. Sevgililer kesin."
Jimin"Hayattaki şansımız."
Havuzdan çıkıp şezlonguma ilerledim. Amacım çocuğun yanındaki kişinin kız mı erkek mi olduğunu öğrenmekti. Göğüsleri belli değildi elleri de büyüktü ve sanırım adem elması vardı. Bana kalırsa erkekti ama Taehyung ısrarla kız olduğunu söylüyordu.
Taehyung"Ben acıktım. Gel yemek yiyelim." Tae beni kolumdan sürükleyip kafeye soktu.
Jimin"Ya! En azından numaralarını alsaydık."
Taehyung"Unut bunu o ikisi sevgili."
Jimin"Nasıl bu kadar eminsin?"
Taehyung"Çok yakınlar görmedin mi?"
Jimin"Sana söyleyeyim o bir erkek."
Taehyung"Sana inanmıyorum. O bir kız Jimin."
Jimin"Ah herneyse belki de onları bir daha görmeyeceğiz."
İki tane hamburger sipariş ettik ve gelmesini bekliyorduk. O sırada ailelerimiz gelmişti.
Sooyun"Naber gençler? Saçlar ıslanmış yüzdünüz herhalde?"
Jimin"Evet anne. Ama Tae acıktığı için pek uzun kalamadık." Sinirli bakışlarımı Tae ye gönderdim.
Taehyung"Siz de aç mısınız?"
Annemler yanımıza oturdular.
Hyuk"Anneni bilmem ama ben açım."
Tae nin babası da sipariş verdi. Yemekten sonra hava kararmıştı ailelerimiz odalarına çekilirken biz Tae yle sahilde yürüyorduk.
Jimin"Oha! Tae karşıya bak!"
Elimle öpüşen çifti gösterdim. Bunlar havuzda gördüğümüz kişilerdi.
Taehyung"Sana söylemiştim demek istemiyorum ama sana söylemiştim Jimin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AŞKI
RomanceJimin tatilden nefret ediyordu. Ama ailesi onu zorla götürüyordu. Jungkook u görünce Jimin tatili sevmeye başladı.