Ilk karsilasma

28 4 5
                                    

sinirliydi genc kiz hemde cok fazla sinirli .Oysaki ne guzel baslamisdi gune. Sabah uyandiginda her sy ne kadar guzeldi.
Hazirlanmis kahvaltsini nese icinde yapmis ve is yerine gelmisti. Oysa babasiyla yaptigi konusmadan sonra  her sey bir anda ters yuz olmusdu.

Odasinda volta atarken sinirli bir halde bir yandanda babasiyla yaptigi konusmalar aklinda donup duruyordu.

Ve yine gozleri doldu hatirladiklariyla.

Baba sen simdi bana hic tanimadigim biriyle ustelikde buyuk babam soz verdi diye evlenem gerektiginimi soyluyorsun gercekten. Sana inanamiyorum baba sana gercekten inanimiyorum .
Gozleri dolmusdu genc kizin agladi aylayacakti nerdeyse.

Yusuf bey oturdugu koltuktan kalkti ve yavasca kizinin yanina yaklasdi karsisina gecdi ve. 

Sevgi guzel kizim neden anlamiyorsun dedi ve sustu
Kendisini toparladi ve devam etti konusmasina .Buyuk baban  ve demir bey asker arkadasiymislar zamaninda ve ta o zamanlar soz vermisler birbirlerine . Cunku o zamanlar birbirlerin defalarca hayatlarini kurtarmislar birbirlerin o yuzden anlasmislar ve soz vermisler .

Babam anlamiyorsun tamam onlar anlasmis ama bu o zamanlar olan bir sey ustelik buyuk babam yok artik kim bilecekki bunu yapma baba bunu bana yapma dedi fisilti gibi bir sesle ...

Yusuf bey kizini bu halde gorunce yuregi sizladi ve dolu gozlerle anlatmaya devam etti .
Sevgi melegim ne olur beni affet kizim inan bende senin gibi caresizim ama babama bir soz verdim yemin verdirdi bana guzelim olum doseginde yemin verdirdi buyuk baban ne olur benide anla simdi ben bu vasiyeti nasil rettebilrim ki prensesim dedi gozleri dolmusdu yusuf beyin sanki az sonra agladi aylayacakti .

Sevgi sonkez peki baba benim hayellerim umutlarim onlar ne olacak ustelik daha evlenecegim adami tanimiyorum bile adini sanini bilmiyorum ..

Gozlerinde yaslar akarken Allahim ne olur bana yardim et yarabbim diyerek hickirti yine.
Sonra babasina bakti ve onunda caresiz oldugunu anladi ve soze girdi tekrar sakinlesmeye calisarak

Peki kim bu adamb  baba .Yusuf bey yine caresiz bir sekilde bir muddet sustu sonrada sessizce .Demir beyin torunu Poyraz kirimli dedi.

Sevgi saskinliktan donupkaldi bir muddet  ve bir kac kez yutkunduktan sonra na na nasil yani dedi kekeleyerek 
Nutku tutulmusdu. Bir sure hic konusamadi sonra da kizgi bir tonda sen simdi bana diyorsunki baba kirimli holdinginin  velihaddi ve yer alti dunyasinin karanlik simasi payraz kirimli esin olacak oylemi...

Genc kiz derin bir nefes aldi ve baba sen delirdinmi bu adamdan herkes korkarken ve kose bucak kacarken sen prensesim dediginin kizini bir katilin bir zorbanin kucagina atiyorsun oylemi ayrica adam yuruyan bir pleybol gordugu her disiyi yataga atan bir capkin sence ben bu adama layigiyim oylemi. Yusuf bey konusmaya baslayacagi an sevgi elini kaldirdi ve susturdu babasini ve olmaz baba bu is olmaz dedi ve hizla cikti oradan.

Daldigi dusuncelerden sigrildi ve daha fazla odasinda kalmayarak cantasini ve telefonu aldi hizli bir sekildi cikti odasinda sekreterine ben cikiyorum dedi ilerleyip asansore bindi son kat dugmesine basdi.

Asansorun durma sesiyle kendine geldi uzgun bir sekilde indi ve sirketten cikti yolda yurudu .Ne kadar bir sure gecdi bilmeden sadece yurudu yoruldugunda durdu ve nerde olduguna bakti taniyayamadi sokakigi saatine bakti nerden baksan iki iki bucuk saat yurumusdu . Dalgin bir sekilde ne yapacagini dusunurken telefonu caldi once umursamadi sonra dayanamadi ve bakti .Arayan yakin arkadasi tanemdi ac dugmesini kaydirdi. Konusmasiba firsat kalmadan tanemin nerde kaldin sevgi gec kalacagiz demesi bir oldu.Sevgi tanemin neden bahsettigini anlamadi ve ne gec kalmasi tanem neden bahsediyorsun sen dedi.
Tanem kizginca sana inanamiyorum  sevgi gercektende bu geceyi unuttunmu demesi uzerine sevgi anlamisdi .

Allah kahrettsin ben bunu nasil unuttum ozur dilerim tanem hemen geliyorum oraya canim.
Tanem sevginin sitgin oldugunu anlamisdi  ve neyin var senin diye sordu.
Sevgi yok birsey daha sonra konusuruz canim dedi heme ardindanda tanem canim benim hazirlanip saba gelmem cok gec olur sen hazirlan gec bende oraya gelirim orada bulusuruz tamammi canim. Olur sevgim yanliz gece bizdeyiz ona gore dedi ve telefonu kapadi . Sevgi onun itiraz etmeden telefonu kapamasina tebessum etti basini sallayarak . ve sokaktan gecen bos bir taksi durdurdu bindi ve ev adresini verdi .yarim saatlik bir yolculuktan sonra evine vardi..ucretini verip asaya indi hizli adimlarla evine vardi kapiyi caldi ve beklemeye basladi .kapiyi ona evlerinde calisan aylin acmisdi. Hosgeldiniz sevgi hanim dedi aylin.Hosbulduk aylin annem ve babam ciktilarmi diye sordu sevgi.bes dakika once ciktilar dedi.aylin Sevgi gulumsedi ve benimde hemen cikmam gerek diyerek ust kata cikmaya basladi. Ust kattada odasina gelince hizli bir sekilde ustunu cikardi ve kirli sepetine atti ve hemen dusa girdi . Dusda bes dakika cikti ic camasirini giydi elbisesini giydi aynani karsisinda makyajini yapti ayagina ayakabisini giydi ve cantasini alip cikti evden.


Arabasina bindigi gibi solugu balo solunda aldi .arabasindan indi anaktari valeye teslim etti ve gezetecilerin hic bir sorusunu yanitlamadan iceri girdi . 

Girmesiyle tanemi gormesi bir olmusdu genc kiz hizla arkadsinin yanina gitti ve sarildi ve konusmaya basladi.

Ozur dilerim tanem geciktim ben ama sana soz herseyi anlaracagim su geceyi bir atlatalimda . dedi bu arada bizimkiler nerde tanem ona yolu gosterirken buradalar yanliz yanlarinda biri vardi yusuf amcayla tartisiyorlardi sanki . Sevgi bir yanda tanemi dinleken diger yandanda adimlarni hizlandirdi ve babasini gordu. Babasini sinirli bir sekilde karsisindakine bir seyler anlatirken buldu .yavasca yanlarina yaklasdi ve baba neler oluyor diye sordu .Yusuf bey sessizken onundeki dev yavasca arkasini dondu ve herikiside dondu kaldi
Sadece sevgi sessiz bir bicimde poyraz kirimli demisdi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zoraki evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin