Episode - 1

50 7 2
                                    

An artist...

" Congratulation!!!! Byun Baekhyun "

" ဗ်ာ ဘာလို႔လဲ? "

" SM EntertainmentကSolo artist အျဖစ္ေရြးခ်ယ္လိုက္ပါျပီ "

" ... Nae? အဲ့ဒါတကယ္ပဲလား... က်ြန္ေတာ္ တကယ္ Solo artist ျဖစ္ျပီလား "

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Solo Artist တစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႕ က်ြန္ေတာ္Baekhyunမွာ အိမ္မက္ရွိတယ္...
အဆိုေကာင္းေအာင္ေန႕တိုင္းမျပတ္ၾကိဳးစားခဲ့ျပီး...အစားအေသာက္ကအစ...ဂရုစိုက္ခဲ့တယ္...auditionေျဖတိုင္းRookieတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႕အခြင့္အေရးမ်ားစြာရခဲ့ေပမယ့္ Solo Artist ျဖစ္ဖို႕ကိုပဲ ဦးတည္ျပီးပယ္ဖ်က္ခဲ့တယ္...

Finally ... မျဖစ္နိုင္ဘူးဆိုတာမရွိဘူး ဆိုတဲ႔ Proverbဟာ က်ြန္ေတာ့္အတြက္ တကယ္မွန္ကန္လာခဲ့ျပီ...

SM Ent.က က်ြန္ေတာ့္ဦးေလးရဲ႕Trainingေပးမႈေၾကာင့္ ခဏေလးနဲ႔ Debut နိုင္ျပီး Idolျဖစ္လာခဲ့တယ္...

Beautifulဆိုတဲ့ သီခ်င္းဟာ က်ြန္ေတာ့္ရဲ႕ပြဲဦးထြက္ သီခ်င္းေပါ့...

" Baekhyun ၾကိဳးစားေနာ္... ဒီေန႔ကFansနဲ႔ ပထမဆံုးေတြ႕ရမဲ့ပြဲပဲ "

Fan sign ... က်ြန္ေတာ့္အတြက္ ပထမဆံုးေသာ Fan sign ပြဲ... အေတြ႕အျကံဳမရွိေတာ့ ေကာင္းေကာင္းလုပ္နိုင္ပါ့မလား စိုးရိမ္ေနမိတယ္...
တစ္ခုခု မွားသြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ...

±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
A gang...

" ဒီေန႔ေကာ ဘယ္မွာခ်ိန္းထားလဲ "

" No.298 Kလမ္းမွာ "

" ငါအဲ့မွာပြဲတစ္ခုခုရွိတယ္လို႔ၾကားမိတယ္ "

" ငါတို႔လိုပဲလား...ေဟ့ေကာင္ အဲ့ဒါဆိုရင္ေတာ့ မျငိေအာင္လုပ္မွေနာ္ "

" မဟုတ္ဘူးကြNew Face Artistတစ္ေယာက္ရဲ႕Fan signပြဲ လူရႈပ္ေနမွာဆိုေတာ့ေလ ျဖစ္ပါ့မလား "

" ျဖစ္ပါတယ္... သူတ္ု႔ိအလုပ္နဲ႔သူတို႔ပဲ... ငါတို႔ကိုဂရုစိုက္မိမွာေတာင္မဟုတ္ဘူး... Kai မင္းနဲ႔ငါသြားမယ္ "

" ဟုတ္ကဲ့ Hyung "

±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
Artist's side

" Byun Baekhyunေကာ "

" မိတ္ကပ္ခန္းမွာပါ...ဘယ္သူပါလဲ "

" မင္းသိစရာမလိုဘူး ေက်းဇူးတင္တယ္ "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm sorry,I Love YouWhere stories live. Discover now