Son derece soğuk bir sonbahar akşamıydı .Pencereminönündeki ağaç dalları , odamın camına vuruyordu . Kitap okurken uyuyakalmıştım . Son bir kaç ayda gördüğüm rüyanın yine aynısını görmüştüm . Yüzü olmayan bir sürü adam ve siyahlı beyazlı kocaman kanatlar . Anlamsız rüyalardan nefret ediyordum. Uyandığım zaman sersem gibi oluyordum .Telefonumun titremesiyle uyandım . Arayan Ninaydı . Ne var nina bu saatte noldu dedikodular yarını bekleyebilir dedim . Sally annemle babam kavga ediyorlar beni gelip alabilir misin ? Bügün sizde kalsam iyi olacak dedi ağlayarak .
Yataktan kalkıp üstümü giyindim . Arabanın anahtarını alıp evden çıktım . 5dakika sonra ordaydım . arabayı gören Nina hemen arabaya bindi . Kötü görünüyordu . Hiç bişey sormadan eve gittik . Ona konuşak ister misin diye sordum ama anlatmadı . Ben de ona pijama verip derin bir uykuya daldım .
Sabah uyandığımda Nina çoktan kalkmış neşeli bir sekilde kahvaltı hazırlıyordu . Onu böyle neşeli ve hiçbir şey olmamış gibi davrandığını görünce , hem şaşırdım hem de hiç bozuntuya vermedim .Belli ki olayları unutmaya ve kaldığı yerden devam etmeye çalışıyordu . Eh ne yaparsınız nina bu işte ne yapacağı hiç belli olmuyor . 13 yıllık arkadaşıyım ben bile alışamadım yani . Ninanın ailesi ninanın bizde olduğunu biliyordu çünkü dün gece annesine mesaj atmıştım .Beni severlerdi ve güvenirlerdi . Ninayı bu yüzden dün gece aramamışlardı. Zaten genelde hep böyle oluyordu .
Benim ailem ise ; annem bundan 5 sene once bi trafik kazasinda emniyet kemerini takmayı unuttuğu için yaptığı frenden dolayı camdan fırlamış ve olay yerinde hayatını kaybetmişti . Babam annemin ölümünden sonra kendini işine bana adamış diyebilirim . Bende farkı değildim kendimi hep babama ve derslerime adamıştım . Bu sıkıcıydı eskiden eğlenceli bir hayatım varken şidi sıkıcıydı.Arada bir Nina nın ısrarları üzerine evden çıkardım yoksa evde kalırdım müzik dinler, kitap okurdum .Babam bir emlak şirketinin müdürü olduğu için sık sık seyahat eder .Elinden geldiği kadar hafta sonları evde olmaya çalışır . Evde olduğu zaman babamla genelde basketbol maçı izleriz. İtiraf etmek gerekirse babamla maç izlemek gerçekten çok zevkli .
Nina ile kahaltı yaptıktan sonra ,hava soğuk olduğu için; üzerime koyu lacivert kot ve turkuaz badi ile ceket geçirdim .Nina Tanrı aşkına Sel benden beter görünüyosun , cok soluksun. diyerek makyaj malzemelerinin olduğu dolaba doğru ilerledie makyaj malzemelerini bulduktan sonra bana makyaj yapmaya başladı. İşi bittiğinde gerçekten iyi görünüyordum . Makyaj gerçekten işi yarıyordu . Genelde makyaj yapmam ama Ninanın makyaj yapmadığı an yok diyebilirim.
Okula varmıştık. Sınıfa girip sırama oturdum, ilk dersimiz tarihti.Dersimize Bay Salvador giriyordu. Bay Salvador oldukça kafa dengi bir insandır. Hani şu öğrencilerle içli dışlı olan .
İkinci dönemin bitmesine iki ay kalmıştı. Geçen dönemin ortasında gelen bi çocuk vardı . Son sııflardan gelmişti . Sınıfta herkesi tanırım ama bu çocuk herkese karşı çok mesafeli, hiç kise ile konuşmuyor. Zİl çalıncada hemen dışarı çıkıyordu ; nereye gittiği muamma .Nedendir bilmem o çocuğa karşı çekicilik hissediyorum.Hoşlanmak değilişte kendine çekiyor beni . Halbuki onun gibi tiplere hiç ilgi duymadım bügüne kadar . Karanlık, sert i bir o kadar da umuşak hatlara sahip olan erkeksi, yakışıklı ve tatlı da denebilir .
Bay Salvador evet çocuklar , dönem sonuna kadar yapacağım bir değişiklikten söz etmek istiyorum .Bildiğiniz gibi son sınavlar kaldı . Vermliliği artırmak için ;derste daha az aktif olanları , daha çok aktif olanların yanına oturtacağım. Dönem sonuna kadar verilen bütün ödevleri beraber yapacaksınız böylelikle verimlilik artacak. dedi .
Sınıfta büyük bir gürültü oluştu . Çoğu kişi bu durumdan hoşlanamıştı . Sonunda BaySalvador dayanamayıp SUSUN! diye bağırdı. Bay Salvador herkesin yerini değiştirmişti . Ve inanır mısınız benim yanıma kim geldi . Evet o çocuk .
Hiç bişey yapamayacağıma göre tanışmak zorundaydım . İlk adımı ben attım Selam ben Sally Mallette , sen ? dedim .Hiçbir şey Söylemedi. Öylece gözlerime bakıyordu. Simsiyahtı. Bana baktığının farkına varınca gözlerimi kaçırdım.Yeniden denedim , duymadı herhalde Hey sana diyorum
O ise yüzüne sinsi bir tebessüm kondurup Sen bana Nick diyebilirsin dedi.
Ne yani gerçek adı değil mi? Diyebilirsin de ne ? O ukala gülümsemeyi yüzünden silmek istiyordum. Tanrım ne sanıyordu kendini . Ama bozuntuya vermedim . Aptal gülüşüyle beni etkiliyebileceğini sanıyordu. Hıhh , ancak rüyasında görür .
"Tanıştığımıza sevindim Nick , Bay Salvadoru duydun birbirimizi tanımamız gererk bundan sonra ortağız ."
"Ben seni yeterince tanıyorum, sen beni tanımaya çalış "
Tanrı aşkına ne diyordu bu çocuk böyle ? Ne saçmalıyordu? Benimle ilgili ne biliyordu ki ? Bense onun adını daha yeni öğrenmiştim...