ok no wiec niedawno wrucilam z wycieczki z klasom do czech i chcialabym zrecenzjowac ten kraj.
tak wlasciwie to czechy sie niczym nie rozniom od polski. ale nawed sobie niezdajecie sprawy jacy tam ludzie som niemili. najpierw poszlimy do pragi na jakistam rynek i oglondalismy jakiesik kurwa pomniki . i tam w tej pradze bylo baaardzo duzo chinczkuw czy koreanczykuw . to ja do nich biegne i muwie jakies japonskie sluwka a oni do mnie taka mina taka no """"wtf??????????????????????""" i se poszli. sie wkurwilam stracilam caly szacunek do tych ludzi. potem mielismy czas wolny i se chodzilismy bylo 30 stopni w cieniu duszno jak jasny gwint nagle znalezlismy z moimi 3 towazyskami znalezlismy babe co sprzedawala lody (XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) no i ona cos do nas po czesku a my do niej po polsku no i jakos kupilysmy te lody ale sie juz topily . chcielysmy zjesc gdzies te lody ale nie bylo zadnych krwa lawek pomyslalysmy ze se pojdziemy pod taki daszek gdzie byly stoliki do jakiesik tam resteuracji. no to jako ze byly puste wszystkie krzesla to se siadlysmy i wpierniczalysmy. nagle stalo sie cos okropnego. podszedl do nas kelner i costam powiedzial do nas po angielsku cos takiego "helo leidis som woter?" my do niego "no" a on wtedy z szyderczym usmiechem pokazal nam wyjscie XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jebany. zrezygnowane poszlysmy jesc te lody na krawezniku. poczulam sie jak smiec. wygladalysmy jak jebane 4 zule XDDDDDDDDDDD. jeden gosciu nawed zucil nam 20 koron czeskich XDDddddddddDDDDDDDDDDDDDDD jedyna zaleta tej """"zajebistej""""" wycieczki.
potem poszlismy do najbrzytszego kurwa hotelu jakie me piekne oczy widzialy. zasnelam jakos o 1 w nocy bo psiapsiulki puscily tego cwela bibera .nastepnego dnia tylko chodzilismy jakies tam widoczki byly narobilam od cholery zdjec. aha i sie prawie zgubilam bo bylo tam whuj ludzi. jedzenie bylo bardzo niedobre. dostalismy jakies kurwa mieso (jestem vege) i gensty zurek z czosnkiem ogarniacie????????? prawie sie po tym zzygalam.
3 dnia zwiedzalismy jakoms puszcze z kamieniami. bardzo ekscytujace kurwa.
podsumowujac: 2/10 nie polecam