Arkhamစိတ္ေရာဂါကုေဆး႐ုံႀကီးဟုသတ္မွတ္ထားေသာလည္း အလြန္ဆုိးဝါးလွေသာေထာင္တစ္ခုဟုသတ္မွတ္ထား၏.........
ထုိထဲတြင္အလြန္တရာေၾကာက္ဖုိ႔ေကာင္းေသာသူမ်ားသာ႐ွိသည္....
"Teee"
"ေထာင္သားအမွတ္စဥ္-777"
"ဘာကိစၥလဲ"
"မင္းကုိကုမယ့္ဆရာဝန္နဲ႔ေပးေတြ႔ရမယ္"
"ေနာက္ထပ္ထြက္ေျပးေတာ့မယ္တစ္ေယာက္လား...
ဟားဟားဟား"
က်ယ္ေလာင္စြာရီသံမွာျပန္႔က်ယ္သြားသည္ေထာင္တစ္ခုလုံး.....
အေစာင့္မ်ားမွာ....အ႐ူးတစ္ေယာက္လုိရီသည့္လူကုိ...
သီးသန္႔အခန္းတြင္းရိွ....ပက္လက္ထုိင္ခုံေပၚတြင္...ထိုင္ခုိင္းကာလက္ေတြကုိခ်ဴပ္ထားသည္....
တစ္ခန္းလုံးတြင္မွမီးသီးတစ္လုံးပဲ႐ွိသည္.....
ေဘးပတ္လည္တြင္...အေမွာင္ထု....
ထုိစဥ္စကားသံတစ္ခြန္းထြက္လာသည္....
"္႐ွင္ကနာမည္ႀကီးပဲေနာ္"
ထုိမိန္းမမွာထုိင္ခုံတြင္မထုိင္...သူ၏ကုိယ္အေပၚတြင္အလင္းေရာင္မထင္ duty coatေအာက္ပုိင္သားအလင္းေရာင္က်ေရာက္ေနသည္..
"ငါနာမည္ႀကီးတာက...ေလာကႀကီးကုိအရြဲ႔တုိက္ၿပီး...
မ်က္ႏွာဖုံးနဲ႔ ေႁမြေဟာက္လိုလူေတြကုိလုိက္ၿပီးကစားရတာေၾကာင့္ပဲ"ထုိဆရာဝန္မကခုံေပၚတြင္ထုိင္လုိက္သည္.
လူပုံကသန္႔သန္႔မ်က္မွန္ကခပ္ဝုိင္းဝုိင္းနဲ႔....
"ကြၽန္မနာမည္က Harley Jeonပါ....Jeonလိုလို႔ေခၚလို႔ရတယ္...
ဒါနဲ႔ခင္ဗ်ားနာမည္ရင္းကုိဘယ္သူမွလဲမသိဘူး...
JOKERလုိလဲသိၾကတယ္....Vလုိလိုစာေတြကုိ...ခင္ဗ်ားရဲ႕အမူခင္းလုပ္ခ့ဲတဲ့ေနရာေတြခ်ထားခဲ့တာေၾကာင့္
vလို႔လဲသိတယ္"Vကရီလုိက္ၿပီး..
"ဟားဟားဟား...မင္းငါအေၾကာင္းဒီေလာက္ေတာင္သိေနပါလား....ဘာလုိ႔ေခၚေမးေနတာလဲ?
.Jeonက...
"ကြၽန္မကခင္ဗ်ားကုရမယ့္စိတ္ေရာဂါကုဆရာဝန္ေလ....ခင္ဗ်ားရဲ႕စိတ္ေနစိတ္ထားအရင္အကဲခတ္ရတာေပါ့"
Vက
"ကုိယ့္လူ....မင္းငါကုိအကဲခတ္ႏိုင္တာေသခ်ာလား"
Jeon
"ေသခ်ာပါတယ္"
V
"ေကာင္းၿပီ...မင္းကုိတစ္ခုေမးမယ္...."
Mr.Jeon
"ေမးပါ..ကြၽန္မေျဖပါမယ္"
V
"ငါဘဏ္တစ္ခုကုိဓားျပတုိက္မယ္....ငါလူ၅ေယာက္ပါမယ္......အာ့လူငါးေယာက္ကုိေဝစုလဲငါေပးရမယ္....
ကားေပၚတင္ၿပီးေျပးဖုိ႔လူတစ္ေယာက္ကုိလဲေပးရမယ္...
သူတုိ႔ကငါကုိသစၥာ႐ွိ႐ွိကူညီပါ့လား...ကုိယ့္လူ"
.Jeon..
"ပုိက္ဆံေပးရမွာပဲေလတာဝန္ေက်ပြန္မွာပါ...."
V..
"မွားတယ္.....ရတဲ့ေဝစုထက္ပုိလုိခ်င္လိုတစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္သတ္ၾကလိမ့္မယ္....ငါကုိပါသတ္လိမ့္မယ္......လူဆုိတာေလာဘအေတာမသက္နိင္ဘူး...ကားတင္ေျပးတဲ့ေကာင္ကုိလဲငါသတ္ခဲ့မွာပဲ.....ငါတုိ႔ဟာအတူတူနဲ႔အႏူႏူပဲေလ"
"ငါေျပာခ်င္တာကလူဆုိတာအေပၚယံေလးကုိအလွျပင္
ၿပီးေရမခ်ဴးိတဲ့ မသာေလာင္းေတြကြ"
.Jeon....
"ကြၽန္မဆက္ေျပာမယ္"
"႐ွင္..ဘာလုိ႔Halenျမဳိ့ႀကီးကသူေဌးေတြကုိဘာလုိ႔ၿခိမ္းေျခာက္ေနတာလဲ...."
V...
"ငါဘာလုိ႔ဓားသုံးလဲသိလား? ..လူေတြရဲ႕သ႐ုပ္မွန္ကေသခါနီးက်ရင္ေပၚလာတက္တယ္..."
To be continue
YOU ARE READING
The Psycho and the girl
Fanfictionအရာအားလုံးကုိဆုံး႐ႈံးခဲ့ေသာလူတစ္ေယာက္နဲ႔သူရဲ့အခ်စ္