~SM'DE İLK GÜN~

5 3 0
                                    

   Kai'dan anlatım:

   Sabah güneşin doğuşu ile beraber kalkmıştım.Güzel bir tavuklu kahvaltıdan sonra çekimleri yapmak için şirkete gitmiştim.Fakat sabahın köründe bu kız da nerden çıktı böyle, sımsıcak kahveyi döktü üstüme.

Kai:Ne yaptığının farkında mısın sen,azıcık dikkatli olsana ,kör müsün,önünde ki kişileri görmüyor musun?

(Bağırarak der.)

-Çok özür dilerim gerçekten çok çok özür dilerim isteyerek olmadı.

(Bir yandan elinde ki peçete ile gömleği silmeye çalışırsın.)

Kai:Ayiiish, tamam çek şu peçeteyi,sabahın köründe senin gibi bir kızla çarpışmak için ne günah işledim ben acaba?

-Ne ima etmek istiyorsun yani?

Kai:Yok birşey,önümden çekilirsen lavobaya gideceğim.

(Yüzün önüne eğik bir şekilde çekilirsin.)

Sen:Gerçekten isteyerek  olmamıştı ama,hem bana bu kadar bağırmaması lazımdı ne olursa olsun,diye mırıldanarak çekim odasına doğru ilerlersin.

Çalışan:Çekim başlıyor,son hazırlıklar yapılsın diye bağırıyordu.Bu arada Açelya ilk günün olduğu için bugün müdür bey de izleyecek, diye sana sesleniyordu.

Sende olumlu bir şekilde başını sallayıp eline fotoğraf makineni alırken içeriye Kai girdi,girer girmez şaşkın ve öfkeli bir şekilde sana bakar tam o anda müdür  Kai'a seslenir.

Müdür:Kai bi gelir misin,Açelya sende.

Başını hafifçe salladıktan sonra müdüre doğru gidersin.

Müdür:Kai,Açelya senin yeni fotoğrafçın.Bundan sonra fotoğraflarını Açelya çekecek.

Kai:Müdür bey neden bu kız benim fotoğrafçım,Kim Sup Sung'a ne oldu?

Müdür:Kim Sup Sung işi çıktığı için yurtdışına çıktı.Bizde yeni bir fotoğrafçı olarak Açelya'yı seçtik.Ayrıca Açelya işinde çok başarılı,üstelik CW'side çok iyi.Ne oldu tanışıyor musunuz?

Kai:Hayır,hayır da...

Müdür:Da ...ney?

Kai:Yok birşey,müdür bey.

Müdür:Bir sorun yoksa çekime başlayalım.

(45 dakika sonra)

Bütün fotoğraflar çekilmişti,müdür ve Kai fotoğrafları inceliyordu.

Kai:Bunların birçoğu hatalı,beğenmedim.

Müdür:Ben çok hata görmedim ama...

Kai:Müdür bey birçoğunun rengi,açısı güzel değil,bir daha çekelim bence.

Müdür:Sen böyle yapmazdın,tamam o zaman bir daha çekiyoruz.

Sen bu sözleri duydukça sinirden küplere biniyordun, Kai'ı kum torbasını yumruklar gibi yumruklamak istiyordun bir yandan.

Sen:Tabii bir daha çekelim.Sabah üstünüze bir kahve döktüm ya unutmazsınız bir daha Kai Bey,seni tavukçu kum torbası seni,gıcık ayıcık.

(45 dakika sonra)

Müdür:Bu günlük bu kadar,herkes iyi çalıştı,dağılabilirsiniz.Açelya bi gelir misin?

-Buyrun müdür bey.

Müdür:Bugün iyi iş çıkardın,sende dikkatlice evine git.

-Çok teşekkür ederim müdür bey.

Dedikten sonra çekim odasından çıkarsın.Yolda giderken yine içinde bir ordu insan ve bozuk plak gibi arkaya lütfen diye söylenen bir şoförün olduğu otobüse binersin.Tam o sırada telefonun çalar.

-Alo??

Deniz:Alo diyen ağzını yerim senin,napıyo bakayım arkadaşların bir tanesi.

-Hiiiç iyi arkadaşların bir tanesi sen ne yapıyorsun??

Deniz:Aaa ne oldu neden sesin üzgün geliyor??

-Hiiiç,azıcık yorgunum da.

Deniz:Eee büsbüyük SM gibi bir şirkette çalışmak kolay değil öyle.Nasıl geçti günün?

-Sorma ya,sabah aceleden kahveyi kai'ın üstüne döktüm gerisini sen düşün.

Deniz:Nasıl ya?O kadar kişi içinden nasıl buldun kai'ı?

-Ya sabah sandüviçimin yanına kahve almaya gitmiştim.Çekime de çok az bir zaman vardı.Koşarak asansöre doğru giderken birine çarptım oda Kai'mış.Yani bende kendime hayret ediyorum.Bu nasıl bi beceri.

Deniz:Eee sonra ne oldu?

-Ne olacak iyi bi fırça attı sonra da lavobaya gitti.

Deniz:Oy kıyamam ben kuzuma.Sende olan şans da kimsede yok yani.Peki çekim nasıldı?

-İlk başta şaşırdı tabi,fotoğrafları beğenmedi yok efenim rengi iyi değilmiş,yok efenim açısında sorun varmış,sabah bi kahve döktüm diye bütün gün burnumdan getirdi,tavukçu kum torbası.

Deniz:Tavukçu kum torbası???

-Yeni lakabı.Kum torbası onu yumruklamak istediğim için, tavukçu da tavuğu çok sevdiği için.

Deniz:Neyse,sana hayatta başarılar dilerim canısı.Şimdi kapatmalıyım,kusura bakma.

-Önemli değil ya bende otobüsten inicektim zaten.

Deniz:Tamam o zaman.Öptüm ben seni..Bay baaay.

-Bay.

Devam edecek ...

570 kelime 2.bolumden:)

İlk hikayem bu umarım beğenirsiniz...



      

-PHOTO MACHINE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin