8.

12 6 4
                                    

,,Kattinko počkej! Zapoměla sis kšiltovku at' nedostaneš úpal!" křičí.......To je Mira?!! Je tu něco, co bych měla vědět?! Když mě Mira uvidí, její úsměv povadne. ,,O....Bell. Handry mi neřekl, že tu budeš taky." 

Všimnu si Katina překvapeného pohledu. O co tu jde?

,,Mami já ale nechci tuhle.Vypadám v ní jako malá." protestuje Kat.

Mami?!!! Cože?! Tati?!!

,,Vypadáš v ní překrásně. A usměj se. Jinak se tvá maminka naštve." 

,,Táta ted' prošel. Když si pospíšíš teto, doženeš ho." usmát se bylo těžký, ale dokázala jsem to.

Kat se koukla na mě a pak na svoji mámu. ,,Mami jdeme k rybníku. Mohla bys jít?" usměje se.

Když Mira odejde, obrátí se na mě. ,,Tvuj otec se jmenuje Handry Dark?" podiví se.

Přikývnu. ,,A tvoje Miriam Onwel?" zeptám se.

,,Ano.............páni..........." vydechne. Chvíli tam jen tak bez mrkání stojíme. ,,Holky? Nechtěli jsme jít k rybníku?" připomene Ark.

,,Jojo jasně....jdeme." řekne Kat.

Nelíbilo se mi, že je Katherin vedle Moonyho. Tam je MOJE místo! Ona není jeho kamarádka! Aspoň ne skutečná. Jen to hraje. Jako vždy. Nemůžu uvěřit, že je dcera přítelkyně mého táty!Jak si mi to mohl udělat tati!

,,Ahoj Belli. Tatínek se rozhodl jít s tebou a Kati." příjde táta s prutem oblečený v rybářském.

,,Tati moc mi promiň, ale mi nejdeme rybařit a hledala tě mamka." usmála se na MÉHO tátu Kat. Tak on už je její táta jo?

,,Ou...pardon.........Tak já půjdu..." odchází. Jindy bych si to rozmyslela, ale ted' se mi tu táta vážně nehodí. Promiň tati.......

,,Takže Bell...........ty jsi jako má nevlastní sestra?" zeptá se mě po chvíli Kat.

,,Nejsem........jsem dcera přítele tvé mámy." upřesním.

,,Chceš říct manžela ne?" Oni se vzali? Proč to nevím?

,,Manžela? Jo......tak asi jsem tvá nevlastní sestra.Ale moc mě to netěší." přiznám.

,,To jsme dvě.Hele možná jsme nepřítelkyně, ale máme společného tátu a tak bych tě poprosila, abys tento rok nic hrozného na můj účet neprováděla."

Copak jsem  ti já vylila na hlavu puding?!!! Nebo shodila do rybníka?!!! ,,Jasně Kat........" usměju se.




CampcampKde žijí příběhy. Začni objevovat