Gözlerimi açtığımda gözüme bir ışık geliyordu. Cennete miyim acaba ? Bu beyaz ışık ne olmalı ?.
Gözlerimi kamaştırmıştı.Ellerimi gözüm kamaşmaması için götürdüm. Kalktım ki Güneş bana kucak açıyor. Sabah olmuş haberim yok. Penceremden geliyormuş bu hayat dolu ışıklar. Kalktım Elimi yüzümü yıkadım. Yüzüme su serpiştirdim. Beni ferahlattırmıştı.
Okul formamı giydim. Gri Etek ve beyaz gömlek üstünede bir lacivert bir bluz. Saçlarımı taradım.
Hafif bir ruj ,Okyanus kokulu parfüm hafifte rimel...Parfümüm beni daha da güzel gösteriyordu. O güzel kokum dayanılmazdı.Kirpiklerim ince, çok ve uzundu. Yeşil nane renginde olan gözlerimi dahada süslüyordu.Yüzümüde küçücük bir tebessüm koydurarak aşağıya inip çantamı aldım.
Annemede küçücük bir öpücük kondurarak gittim. Okula giderken Alyaya rastladım. " Oooo bugün süslü gelmişiz" dedi. Utandım yanaklarım adeta çilek gibi kızarmıştı.Biliyorsunuz ben çekingen kızım." Sende az süslü değilsin " dedim."Hadi hadi " diyerek okulun yolunu tuttuk.
Ben okula ders için değil hep arkadaşlarım için gidiyordum. Okulda büyük bir gürültülük vardı. Gülme sesleri kavga sesleri ne ararsanız var.Bir keresinde biri eşek anırıyordu :D. O zaman ne gülmüştük ama ya. Sınıfımıza geldik çok heyecanlıydık. Sınıfımıza yeni gelmiştik Alya ile. Herkes birbirini tanımıyordu. Bizde hiçkimseyi tanımıyorduk.Bir sıra bulduk ve oraya oturduk. Alya ile beraber oturuyorduk.Herkese bakıyorduk.Herkesin yüzünde ayrı bir tebessüm vardı. Alya ile birbirimizin yüzüne bakıp gülümsüyorduk. Sonra geri bakıyorduk zaten. Ardından kapıdan içeriye sarı saçlı orman gözlü bir delikanlı girdi. Bayağı yakışıklıydı. Biraz çapkına benziyordu. Gözü hep kızlardaydı.
Çocuk çaprazımıza oturdu. Sanırım okulda yeni değildi.Arkadaşları vardı çünkü. Etrafa baktı . Gözü Alyayla bana kaymıştı. Baştan aşağı bizi süzdü. Sonra kafasını çevirip etrafa bakmaya devam etti.Neden bizi süzdü anlamadım . Sonra hoca geldi. " Okulumuza , sınıfımıza yeni gelen arkadaşlarımıza hoşgeldiniz diyorum " dedikten sonra dersimize başladık.. Ders hiç bitmedi saatin akrep ve yelkovanı heykel gibi duruyordu. Alya ile Çoook sıkılmıştık. "Alya bugün bize gelsene " dedim. " Zaman bulursam geleceğim" dedi." Okulun ilk günü sıkılmak bu nedir Alya ? " dedim. " Aynen çok sıkıldım bende " dedi. Yüzümüzü buruşturarak herkese bakıyorduk. Yalnız biz değil herkes sıkılmıştı.Sonra zil çaldı. Alya " Gel bahçeye gidelim " dedi. Bende heyecanla " tamam " dedim. Koşarak Alyaya giderken birden yere yapıştım. Nasul yere düştüğümü anlamadım Kafamı ve yanağımı soğuk ve sert yere vurdum. Çok acımıştı. Kafamı kaldırdığımda herkes bana gülüyordu. Yanağımı tutarak herkese bakıyordum. Kafamı döndürdüğümde o sarı saçlı orman gözlü çocuğu gördüm. Acıyla bileğini tutuyordu. Ama bir ayağıda sıranın dışarısındaydı. Bir an bana çelme taktı diye düşündüm. Ama eğer bana çelme taksaydı neden o acıyla bileğini tutardı ki ? Bunu düşünmeden hareket ettim. " DİKKAT ETSENE BE ! " diye bağırdım. O orman gözleriyle gözlerimin içine adeta beni öldürecek gibi bakıyordu. " ASIL SEN DİKKAT ET ! " diye bağırdı. " S-SEN BANA ÇELME TAKTIN ! " diye bağırdım. BEN ÇELME TAKMADIM SADECE YERE SİLGİM DÜŞTÜ ONU ALMAK İÇİN AYAĞIMI SIRADAN ÇIKARARAK ALDIM SENİN AYAĞINDA BİLEĞİME VE AYAĞIMA TAKILDI ! " diye bağırdı.Ayağa kalktım " O ZAMAN BİRŞEYİNİ ALIRKEN AYAĞINI SIRADAN ÇIKARMA ! " diye bağırdım. " SEN KİMSİN Kİ BANA BAĞIRMAYA HAKKIN YOK ! " diye yüzüme kükredi. Sonra üstüme gelyordu. Bende korkmuştum ki geri geri adımlarla gidiyordum. Gözlerinden ateş fışkırıyordu. Bende ona korkmuş ve masum bakışlar attım. Amaç uzaklaşsın diye. Ama yaramadı. En sonda sırtım sınıfın duvarıyla temas etti. O çocuk dibime kadar girmişti. O sinirli bakışlar beni çok korkutuyordu. Yüzüne bakamadım korkudan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel ve Çirkin
FanfictionNikahta keramet var diyorlar. Doğru .. Bu kitapta AŞK ta keramet var...... -Adrinette- Bir Aşk Hikayesi