4.Bölüm

358 23 1
                                    

Ali:eylül cevap ver denizin babası kim?
Eylül: sanane!niye bağrıyorsun?Sen kimsin ya kim?
Ali derince bir nefes alır:kimim biliyor musun?
Eylül: kim?Beni bir tehtid üzerine terk eden en mutlu günümde ağlatan hayal kırıkları yaşamama neden olan sonra ortaya çıkan birisin ali sen busu-(ali birden eylülün dudaklarına yapışır)
EYLÜL GERİ ÇEKİLMEK İSTERKEN ALİ ONU TUTUYORDUR.EN SONUNDA EYLÜL GERİ ÇEKİLİR VE ALİYE TOKAT ATAR.
Eylül: sen beni nasıl öpersin?
EYLÜL DENİZİ ALIP DIŞARI ÇIKAR MASAYA GERİ DÖNER.
ALİDE GELİR.
Eylül:ben gidiyorum görüşürüz
Nefes:nereye ablacım?
Eylül: işim var denizide eve götürürsünüz zaten uykusu var biberonu çantasında bir şey olursa ararsınız size emanet.
Meral:peki görüşürüz
EYLÜL CAFEDEN ÇIKAR.KENDİ EVİNE GELİR KİMSENİN BİLMEDİĞİ.
Eylül bağırarak:neden?ya neden?Neden geldin?Birde utanmadan öpüyor!Pislik!Beni sevmedi kesin eğer sevseydi yanımda dururdu o tehtidi geçersiz kılardı!hani ne olursa olsun bir birimizin yanımızda durucaktık!(bunları söylerken etrafı dağıtır ve bunları yaparken ağlar)
Cafe,
Kader:eylül nereye gitti?Ben anlamadım.
Meral:ay nerdeyse üç yıldır kafa dağıtmıyor kafa dağıtmaya gitmiştir denizide bıraktı.
Kader:ama denize hamile kaldığından beri içmiyor,kafa dağıtmıyor bir şey olursa.
Meral: ha o da var arıyalım
Gece:ne diyeceksin."canısı nerdesin?bak içme çarpıntı yapar neredeyse üç yıldır içmiyorsun bir şey olur"mu diyeceksin
HERKES GÜLER.
Meral:hayır bebişim şöyleki;ikizim nerdesin çabuk gel deniz seni istiyor.
Nefes:meral!Kızı boşuna telaşlandırma
Meral:aman iyi
EYLÜL KENDİNİ TOPARLAR VE EVE GİDER.HERKES EVLERİNE DAĞILIR.
ALİ-CEMRE
Ali:sen niye denize halacım dedin?
Cemre:abi senin bilmediğin çok şey var.Ben sadece sana şunu diycem ve sende bu olayı anlıycaksın.
Ali:ne?
Cemre:ben denizin halasıyım öz!Eylül evlenmedi!Deniz iki yaşına girecek!
Ali şaşkıncana cemreye bakar.Cemrenin dediklerini anlamaya çalışır.
Ali:nasıl?Lan deniz benim kızımmı?
Cemre:başka bir abim olmadığına göre.
Ali:ben...ben denizin babasımıyım
Cemre kafasıyla onaylar.
Ali:lan ben eylüle neler dedim
Cemre:ne dedin
ALİ HER ŞEYİ CEMREYE ANLATIR.
Cemre:abi sana gerçekten inanmıyorum!Eylüle nasıl böyle şeyler dersin!
Ali:ne zaman öğrendiniz eylülün hamile olduğunu
Cemre:sen gittikten bir hafta sonra eylül test sonuçlarını almaya gitti ve hamile olduğunu öğrendi.Ayrıldığınız gün eylül böyle bir şeyden şüpheleniyordu ondan önceki gün test yaptırmıştı sana süpriz yapıcaktı ama sen ayrıldın!
Ali:allah benim belamı versin!
Cemre:hepsi o melis cadısı ile emir pisliği yüzünden ha bu arada melis eylülün hamile olduğunu biliyordu.
Ali:ne?
Cemre:duydun!
ERTESİ GÜN EYLÜL DENİZİ PARKA GÖTÜRÜR ALİDE EYLÜLÜ GÖRÜR YANINA GİDER.
Ali:eylül?
Eylül: senin ne işin var?
Ali:eylül sakin!Ben her şeyi öğrendim!
Eylül: n-neyi?
Ali:eylül bilmiyormuş gibi yapma denizin benim kızım olduğunu!
Eylül:...
Ali:niye sakladın?
Eylül: sen sadece beni değil sen beni ve doğmamış bebeğini terk ettin!nasıl söyliyim ha sen beni bırakıp gittin nasıl söyliyim
Ali:özür dilerim.Affet herşeyi anlattık.
Eylül:biliyormusun!Denizi aldıracaktım!Ama sonra düşündüm onun ne günahı var!Onun suçu ne!
Ali:eylül özür dilerim bak hep o emir ve melis yüzünden
Eylül: biliyorum ama biz bir birimize söz vermiştik ne olursa olsun bir birimizin yanında durucaktık sen sözünü tutmadın bunuda biliyorum.
Alinin gözleri dolar eylül zaten ağlamaya başlar.
Eylül:senden kızını sakladım hem de iki yaşına kadar sen gider şikayetçi olursun
Ali:asla!Ben senden nasıl şikayetçi oluyım seni delice severken nasıl?
Eylül:.....

AŞK VE ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin