Nasıl tanıştınız?
Castiel: Okulun ilk haftasında bahçede dolaşırken büyük bir vücüt'a çarptın.Önüne baktığında senin sınıfında olan yakışıklı Castiel i gördün.
-Önüne baksana!
Senenin başından beri hoşlandığın çocuk seni ilk gördüğü andan itibaren nefret etmeye başlamıştı.
Nathaniel: Ders çalışmayı ve dinlemeyi küçükken bile çok severdin.Bu da yeni lisende derslerde iyi almak için bir sebepti.Tarih sınıfına girdiğinde her yer doluydu.Sadece sarışın yakışıklı bir çocuğun yanı boştu.
Yanına oturmaya karar verdiğinde gülümsedi.
-Merhaba ben Nathaniel.
-Bende adın.
O günden sonra iyi arkadaş oldunuz. (daha fazlası da olacağınız.)
Kentin: Siz onunla çocuklen bile tanışıyordunuz.Yıllardır kankasınız.Tam olarak tanışma olarak sayılmaz.Liseye de birlikte başladınız.
Alexy: O okula geldiğinden beri yakın arkadaştınız.Hatta ona birşeyler hissediyordun.Ama onun gay olduğunu bildiğin için birşey demiyordun.
Armin: Yıllardır o neşe dolu oyun sever arkadaşından hoşlanıyordun.Onun da senden hoşlandığını biliyordun.Birgün sınıfta otururken Armin le uzun saçma bir konuşma yaptınız.O ilk düzgün konuşmanızdı.
Lysander: Çocukluğundan beri bitkileri ve parkları çok severdin.Yeni okulunda bir bahçe külübünün olmasına çok sevindin.Birgün orda otururken yakışıklı bir çocuk gördün ve kendini tanıttın.
-Merhaba! Ben adın.
-Bende Lysander.Memnun oldum.
Böylece prensinle böyle tanıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkitom Erkekleri ile tepkiler
Non-FictionAşkitom erkeklerinin tepki kitabı (alexy de vardır her ne kadar gay olsa bile,alexy yi sevip biası olanlar için ekleyeceğim)