פרק 6

1.2K 135 37
                                    

אז הינה הפרק המיוחל הגיע!!!
זה מה שהצלחתי להוציא, זה הכי הרבה שאני יכולה לתת לכן ומקווה שתבינו אותי.
(הפרק לא ערוך) קריאה מהנה!❤
***


במבט חודר ניסה טאהיונג להתרכז בדף העומד למולו, מנסה להתעלם מכל הרעש מסביב שמוציא אותו מריכוז. טאהיונג תמיד היה מחושב, מרוכז, יודע מה הוא עומד לעשות. אך ברגע זה הצעיר לא הבין איך הוא אמור להזמין את הקפה שכה אהב עם מאפה טעים שחיפש להמתיק את פיו כשילד מפונק צועק לידו בקולי קולות ואימו לא מצליחה להשתלט עליו, הרימה ידיים כבר מלנסות לספק את הילד הקטן הזה. זאת אחת הסיבות שטאהיונג נוהג להתרחק מילדים קטנים ומעצבנים, שלא יצטרך לדביק את הפה שלהם עם דבר כדי שישתקו. טאהיונג תמיד שמח שהיה ילד יחיד, הוא לא היה צריך את הכאב הראש הזה שנקרא אח קטן שתמיד מציק לו.

"איך אני אמור להתרכז ככה?" פלט הצעיר בתסכול כשהעביר את אצבעותיו הארוכות בשיערו שזה עתה היה חום בהיר, כאשר צבע את שערו שלשום כשרצה גיוון במראה שלו. האחים כמובן לא היו נגד השינוי של טאהיונג ואמרו לו שיעשה מה שירצה. אך מהר מאוד התחרטו התאומים כשטאהיונג חזר עם שיער קצר - קצר מידי. ג'ונגקוק בתגובה פלט דבר מיני על כך שגרם לצעיר להשיב בסומק רב על לחייו.

"טאה, אתה עם יכולות הריכוז הגבוהות שלך נותן לילד בין ארבע להפריע לך להזמין קפה? איפה ההגיון?" ג'ונגקוק הביט עם מבט משועשע  על טאהיונג שנראה בעצמו כמו ילד עם ההתנהגות שלו.

"אין הגיון בכל מה שאני עושה." אמר טאהיונג בתסכול. אך המבט העצוב הפך לחיוך גדול וערמומי. "טוב, אולי בכמה דברים יש הגיון."

"ראיתי מה זה אח? גם כשאנחנו בחוץ הוא חושב על דברים מיניים. אחר כך הוא תוהה למה אנחנו לא יכולים להתאפק." נחר ג'אנגקוק לדבריו של טאהיונג והסתכל על אחיו הבכור שהיה משועשע אפילו יותר כשטאהיונג קבר את פניו בין ידיו ופלט; "זה. לא. מה. שאמרתי..."

"מה נעשה אח קטן? יצרנו מפלצת מין." ג'ונגקוק פלט "בהלם" רב את דבריו, מביט לעבר אחיו התאום שהיה עם מבט המום גם כן ומיד לאחר מכן גם פרצו בצחוק גדול.

"אני. אהרוג. אותכם." האחים צחקקו למראה הילד הקטן והכועס של טאהיונג אשר מילמל לעצמו ברוגז דברים שלמזלם של התאומים ושאר הסעודים על כך שלא שמעו את אותם מילים.  "אבל, כשתרצו את מפלצת המין שיצרתם, נראה אותכם פונים אליי." בתמימות רבה מלמל טאהיונג כשחיוך ערמומי נמרח על פניו. האחים פלטו כמה מילמולים לא ברורים שגרמו לטאהיונג לשמוח עד השמיים-- הוא אהב להיות בשליטה עליהם. כמו בחורה שיודעת לרסן את הגבר שלה-- במקרה שלו זה תאומים זהים שמשגעים אותו בכל דקה של היום.

בזמן שהתאומים המשיכו בניהם להתרגז על טאהיונג, המלצרית הנחמדה ניגשה אל השולחן שלהם ולקחה מטאהיונג את ההזמנות. טאהיונג הזמין את האמריקנו הקר שכה אהב יחד עם עוגת שוקולד שנראתה לו די מגרה. האחים כמובן לעומתו של טאהיונג צריכים ארוחת בוקר גדולה ומשביעה וכל אחד מהם הזמינו ארוחות בוקר שונות. טאהיונג תמיד בהלם מכך שהתאומים האלה אוכלים לבד ארוחה שמיועדת לשבת שלם ועדיין רוצים עו--

ᴛʜᴇ ᴊᴇᴏɴ ᴛᴡɪɴꜱ // ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ [ʙᴏʏ×ʙᴏʏ]Where stories live. Discover now