36. -Shawn és StarNews-

3.5K 140 6
                                    

Kedveli: 3, 645, 989 személy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedveli:
3, 645, 989 személy

shawnmendes: Nem hittem volna,hogy képes vagy ilyet tenni. A rendőrségi feljelentést megvalósítottam,és távoltartási végzést irattam mind kettőnknek. Tényleg nem gondoltam,hogy ilyen mélyre süllyedsz majd,csak azért mert elhagytalak..

STARNEWS

Szép napot kívánok minden olvasónknak!

Ma tudtuk meg a borzalmas hírt, hogy az Instagram hercegnőnket, Loren Oxa-t gyilkosági kísérlet alá helyezték.


Konkrét személy volt az elkövető,  bizonyíték is készült róla ami még minket is meglepett. Crhistina Lorma volt az, aki a tegnapi nap folyamán támadt az áldozatra.

Shawn Mendes, az áldozat barátja szerint azért akarta megölni Lorent, hogy Shawn vissza menjen hozzá és ne foglalkozzon többé a szőkeségünkkel.

Christina a tegnapi napon elment Lorenhez, aki egyedül volt Shawn-ék közös lakásában. Berontott az ajtón és nekitámadt Lorennek. A lány nem tudod védekezni, az elkövető ezt kihasználva addig ütötte, míg el nem vesztette az eszméletét.

"-Amikor oda értem, Christina egy sodrófát szorongatott a kezében és éppen Loren-t akarta volna megütni, de szerencsére le tudtam fogni. Még épp időben. " - meséli Loren barátja.

Christina mostmár bizonyára a rács mögött üldögélhet, gyilkosági kísérlet gyanúja miatt.

Loren állapotáról csak annyit tudhattunk meg, hogy súlyos. Szerencsére a támadó nem mondható erősnek, így halálos sérülést nem szenvedhetett.

Jobbulást kívánunk a Instagram Hercegnőnek es mi hamarabbi felépülést.

Köszönjük,hogy velünk tartottatok! Holnap találkozunk! Addig is, sziasztok!

Ohh..Mendes! / Instagram /Where stories live. Discover now