Ik ga deze tekeningen sowieso een keer her-tekenen. Want ja.. Ik teken nu tegenwoordig toch wel anders en (beter) dan hm.. 3 juni... een half jaar geleden.
Haaaaaaaaa.
Na zeker 20 delen over mijn
300-dingen-te-doen-als-je-je-verveeld-lijstie-aan-tekeningen met jullie gedeelt te hebben, zijn ze op.Ja.
Ik dacht gewoon zo van:
"Hey, ik heb al anderhalf uur aan het tekenen. Misschien moet ik wat gaat doen met mijn leven."
Dus ja. Toen stopte het.
En ging ik wat nuttigs doen met mijn leven.
Of nou ja,
Voor zover dat mogelijk is bij mij dan.Want ja... Nu ik dit typ is het precies 00:00.
Ik hen echt geen leven.
Ik ga Dalijk denk ik maar mijn huiswerk maken ofzo.
Ja. Mensen, ik weet het.
Jullie denken vast zo van: "Jeez ga slapen ofzo."
En tja... ik ben ook we een beetje moe.
Maar ik weet dat als ik nu ga slapen, ik pas om 11 uur wakker wordt ofzo en dat ik dan na 2 uur in mijn bed gelegen te hebben en niks gedaan te hebben uit mijn bed stap en ga ontbijten. Als ik ontbeten heb is het alweer zo'n half 3 's middags. En ja... Dan ga ik onnuttige dingen doen omdat ik nog moe/lui ben van het lang slapen en dan is het Rip huiswerk.Daarom ga ik dat nu Dalijk midden in de nacht doen.
Ik ben echt een mongool.Oké.
Eigenlijk moet dist dus in mijn Pi's avonturen boekie omdat dit deel dus eigenlijk alweer vee te lang is voor een Teken-deel.
Maar hey,
IK HEB SCHIJT!
Dus ja.
Je doet het er maar mee.Weet je, het lijkt me best een raar idee om te bedenken dat degene die dit geschreven heeft (ik dus) dit schreef om 00:05. Maar ja...
ja...
ik weet nu eigenlijk niet meer wat ik moet zeggen.
Dus ja.Oké.
Hier komt mijn geweldige strip die ik heb getekend.
Oké het is echt mooi.
Sorry als je m'n handschrift niet kan lezen.Okeeee dit was het deel.
Het is nu 00:08.
Ik ben echt geen leven.
Doei.Wauw 340 woorden :D.
JE LEEST
Mijn tekeningen
RandomHoi. Dit zijn dus mijn tekeningen allemaal (of nou ja, bijna allemaal) samen gepakt in 1 boek. 'T begin is slecht maar ja... Bij deel 37 ofzo.. Wordt het beter. :) Ik ben tussenin een half jaar gestopt met Wattpad. Ik probeer nu de draad weer op...