Okula babamin aldigi yeni arabayla gidicektim o yüzden ben ilk çiktim sonra sirayla bizim kiler derslerin bitimine son yirmi dakka kala telefonuma bir mesaj geldi açtigimda annemdi şöyle yaziyordu;Kizim akşama bi davet var meleğim bizim katilmamiz gerekiyor sende katilmak istermisin yaziyordu.Bede anneme;Bugün biraz yorgun olduğumu bu yüzden bensiz katilsaniz sorun olurmu dedim annem; Hayir meleğim soru olmaz ben dadina derim senin gelmeyeceğini sadece sana yemek hazirlar ve biz gelene kadar başindan ayrilmamasini rica ederim bebeğim .Ben;sorun değil annecim ben hallederim .Annem;öyle şey olurmu bebegim dikkat et kendine .Ben;seni seviyorum anne . Sonra derse döndüm geri ve derse tam odaklanmiştim ki tekrar bir mesj geldi numarasi beli olmayan biriydi aynen şöyle yaziyordu;Çevrendekilere ne kadar güveniyorsun ve aileni ben senin yerinde olsaydim göndermezdim o davete . Ne saçmalik ya kim atar böyle bir şeyi tabikide herkese herşeye sonsuz güvenim var tekrar bi mesaj daha geldi ;O kadar emin olma en yakinindaki yakicak canini ve birdaha güvenemiyceksin ona ha bu arada ben uyarimi yaprim sonra diyemessin yapmadin o davete gönderme aileni çavvv... Buneya hangi cesaretle atar bunu Melani ( en yakin can dostum du o gune kadar ) ;ne oldu canim . Ben;telefonuma gereksiz gereksiz mesaj geliyor yani önemsiz . Yabanci numara ; Çok pişman olucaksin son bir saat kirk dakka hala engel ola bilirsin bence . Ben allahim deliricem ya kim bu nasil her dediğimi duyuyor ya ufff.Melani ; canim ben çikiyorum yarin görüşürüz . Ben ; tamam canim goruşürüz . Bende arabama atlayip eve geldim ve direk odama çikip kiyafetlerimi deyiştirdim ve sonra aşağindiğimde dadım sofrayi hazirliyordu bende yardim ettim ve birlikte oturup birşeyler yedik . Sonra annem aradi ve ne yaptiğımızı sordu bende anlattim ve sonra beni sevdiğini söyleyip kapatti . Annemle konuştuktan sonra televizyon izliyim dedim biraz ve sonra kanepede uyuya kalmişım sonra dadim gelip beni uyandirdi ve yatağıma yatirdi . Sabah uyandiğimda telefonuma beş tane mesaj gelmişti ve beş taneside yine ayni yabanci numaradan gelen mesaji açtigimda ilkinde şöyle yaziyordu ;sana söylemiştim çok yazik oldu ailen şuan o diyer dünyada ve üstelik bunda bize yardim edende senin en yakinin... Bu kelimeleri okuyunca dünyam başima yikildi nefes alamadim sonra odalari tek tek gezdim ama hiç kimsenin yataği bozulmamişti . Hepsini tek tek aradim ama hiçbiri telefona cevap vermedi . Sanki nefes alamiyorum canim çok yaniyor sonra yabancibir numara aradi ve açtım iste herşeyimi kaybettiğimi söylüyordu teşis için morga gelmemi istiyorlardi Herşeyim ailemi kaybettiğim söyleniyordu bitmişdim ben yaşamak istemiyordum sonra o numara arayip aynen şöyle söyledi ;sana demiştim ne aci demi başin saolsun Ada Karayel sana aciyorum dedi ve daha bu neki başlangiç hergün ölmek için yalvaricaksin sonrasi büyük bir sesizlik ölüm sesizliği ölùm habercisi....... Sezsizlikten hiç bu kadar korktuğumu hatirlamiyorum .....