Chapter One

381 38 7
                                    

Justin Bieber

O fotke som Lexi klamal. .

Žiadny vzťah by nemal byť vybudovaný na klamstvách,no ja som s ňou nechodil-aspoň nie s Lexie.Bolo dievča,ktoré som spoznal na internete.Chodil som s Clarou,s ktorou som zdieľal byt,posteľ,život.

Lexie dostala zvyšky.

"Žiadne fotky," Povedal som Lexie na Tumblr. "Nič konkrétne,žiadne priezvisko či telefónne číslo.Nič.Nechcem ťa poznať a nechcem,aby si poznala mňa.Píšeme spolu online a to je všetko.Nehľadám novú kamarátku.Len partnera na písanie."

Pamätám si ,ako som zízal na správu v pocítači a bol zvädavý,či jej to ublížilo.Bolo to očividné,tie slová tam viseli bez tónu.Lexie porušila dve z mojich pravidiel v priebehu mesiaca,keď mi poslala email z jej osobnej adresy, Lexie.catalano@gmail.com,vedľa emailu bola účtová fotka.Jej fotka.

Civel som na malý štvorcový obrázok,ktorý ma zobral do jej Google+ stránky a objavila sa jeho väčšia verzia.

Mala na sebe top krémovej farby bez ramienok s čiernou čipkou pozdĺž výstrihu.Hlboký výstrih zmizol v čipke.Jej koža bola neuveriteľne bledá,bezchybná a jej vlasy spadali v hrubých čierno-hnedých vlnách okolo tváre.Mala obdĺžnikové okuliare,tmavo-rámové,s malými drahokammi na každej strane.Posielala bozk do fotoaparátu.Na mňa.

Mal som to okno zavrieť okamžite.

Namiesto toho,som zízal na Lexie-inu fotku-a zízal a zízal-až pokým som necítil ako tvrdnem vo svojich nohaviciach.Snažil som sa to ignorovať,ale čím dlhšie som sa pozeral na Lexie-inu fotku,tým tvrdší som bol.Bola krásna.A ja som bol zlosťou bez seba,za to,že na mňa zvalila svoju fotku aj priezvisko.

Skĺzol som rukou medzi svoje nohy a zavrel oči.

To bolo druhý krát čo som sa spravil,mysliac o Lexie.

Prvý krát pred týždňom.Clara akurát odišla precestovať Brazíliu.Mohol som ísť s ňou,ale netúžil som prezerať si Južnú Ameriku s jej rodičmi.

Pristihol som sa,ako si píšem s Lexie každý deň.

Bolo neskoro.Okolo 2:00 ráno.Lexie-in frajer už bol v posteli.To znamenalo,že Lexie bola sama v ich pivnici,ktorú používalako pracovňu.A keď ide o mňa,bol som v hosťovskej svojho apartmánu v Denveri..

"Poslal som ti pár odsekov," Naťukal som, "ale nemusíš odpovedať dnes.Niesi unavená?"

Little-Bird: Ešte nie.Nespala som dobre.

Little-Bird bolo meno Lexie na Tumblr.Moje bolo Night-Owl.

Night-Owl: Mohla by si si niečo dať.Neviem,melatonin?

Little-Bird: Nikdy nepomáha.

Night-Owl:No,sakra.

V tomto rozhovore sme boli v neznámom teritóriu.Ako pravidlo sme sa rozprávali o našej spolupráci na príbehu,o ničom inom.Náš príbeh bola fikcia.E-mailom sme si posielali kúsky tam a späť.Tak sme sa spoznali a prečo: na fiction writers' forum -hľadanie písajúcich partnerov.

Lexie-in charakter bol človek s nadprirodzenými schopnosťami a môj bol démon.

Ona bola Lana.Ja som bol Cal.

Little-Bird: Niekedy,keď nemôžem spať,vyfajčím trochu z Mick's weed,pomáha to spať.

Night-Owl:Fakt.

Little-Bird:Yeah.*Pokrčenie ramenami* Mick fajčí 24/7 a tiež pije každý deň.Nie som taká.Okrem toho,je to tu povolené.

Žalúdok sa mi zovrel.Colorado nedávno zlegalizovalo marihuanu.Aj Washington.Bože,žije Lexie v mojom štáte?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 07, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Night Owl.Where stories live. Discover now