JessicaMa îmbrac cu o rochie neagră , iau o pereche de dresuri negre , iar in picioare o pereche de vansi negri , parul îl las pe spate , iar de data asta decis sa port un machiaj mai strident , care sa conțină negru .
Beau o gura din sticla de Șampanie , arunc o privire in oglinda , îmi aranjez rochia și pornesc spre petrecere .
Atmosfera era una specifica unei petreceri : adolescenți beți , sau Drogați , miros de fum de tigara și fete mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate .
După jumătate de ora de socializare cu persoane pe care nu le-am văzut in viața mea , observ ca Leonie , fosta mea cea mai buna prietena era singura la bar , așa ca decid sa vorbesc cu ea .
— " Hei " spun , ea întorcându-se către mine , privindu-ma lung " Serios ? O sa ma ignori pentru tot restul vieții ? "
— " Sa-ți spun ceva , arati ca o curva , Defapt ești una " spune și pleacă
— " Studiile arată ca fetele care spun asta sunt Defapt curve " o fata cu parul blond , tuns bob îmi zâmbește " Mia , apropo "
— " Jessica " am zâmbit
— " Pai , scuze , dar trebuie sa plec , ne mai vedem "
Afirm și plec , direcția mea fiind baia . Discuția cu Leonie ma copleșise .
Când intru in baia mică , observ că o blondă , plângea intr-un colț . Ma apropii încet de ea , parca fiindu-mi frica sa nu reacționeze urat .
— " Umm... Hei , ești bine ? Vrei sa chem o prietena sau ceva ? " am întrebat-o , nefiind sigura , dacă cuvintele pe care le-am scos pe gură erau potrivite .
— " Nu , nu sunt bine , plâng " a spus " scuza-ma , sunt puțin nervoasa , ai putea sa chemi pe Chris " a adăugat , eu încuviințând din cap , pornind in căutarea unei persoane străine , al cărei nume nici măcar nu l-am mai auzit .
— " Hei , îl caut pe Chris , l-ați văzut pe undeva ? " strig , pentru ca persoanele care se aflau in micul grup sa ma audă .
Nu răspund ci doar dau din cap in semn de negație . Mimez și eu un mulțumesc , apoi continui căutarea .
După ce am întrebat alte zeci , de persoane , l-am găsit pe tipul misterios , care , trebuie sa recunosc , era sufletul petrecerii .
— " Buna , tu ești Chris , nu ? " l-am întrebat
— " Da , iubire , eu sunt , in carne și oase , disponibil chiar acum pentru tine " mi-a făcut cu ochiul , iar eu mi-am dat ochii peste cap , fiind conștientă la ce se referea .
Nu am mai zis nimic , ci doar l-am luat de mâna și l-am tras după mine , prin gloata de adolescenți , până când am ajuns la baie .
— " Umm ... L-am adus pe Chris " i-am spus fetei , care de data aceasta era însoțită de o fată puțin mai plinuță .
— " Ea e Chris " a spus blonda, indicându-mi-o pe tipa care se afla lângă ea " acum , puteți pleca ? E o problema personală "
Am dat din cap și am ieșit afară trăgându-l și pe ciudatul acela de Chris după mine . Ma făcusem de Rușine , din nou .
— " Pai , iubire , putem sa mergem sus , dacă vrei ... " a spus acel Chris , punându-și mâna pe sânul meu drept .
I-am băgat unghiile in mână , privindu-l urât , acesta plecând imediat de lângă mine .
Am decis ca s-au întâmplat prea multe in seara aceasta și ca ar fi timpul si cazul sa părăsesc petrecerea.
*******
Heeey , păreri ? Continui sau nu ?