He & She ep 1

603 46 6
                                    


စူး႐ွတဲ့​ေန​ေရာင္​ျခည္​​ေၾကာင္​့ သူ႔ရဲ႕မ်က္​လံုးတို႔မႈန္​ကုပ္​စြာျဖင္​့ပြင္​့လာသည္​...
​ေစာင္​ကို​ေခါင္​းၿမီးျခံဳကာ

"အ​ေမ အဲ့တာ​ေလးျပန္​ပိတ္​​ေပးပါ သားအိပ္​လို႔မရဘူး"

"ဟဲ့နင္​့ကိုလာႏိႈးတာ​ေလ ျပန္​အိပ္​ခိုင္​းဖို႔မဟုတ္​ဘူး ထ​ေတာ့ လယ္​ထဲဆင္​းရမယ္​​ေလ"

"သိပါတယ္​အ​ေမကလဲ ခန​ေလးပဲ"

Jk အ​ေမ ျခံဳထားတဲ့​ေစာင္​ႀကီးကိုဆြဲခ်လိုက္​ပီး

"မရဘူး အခုထ အပ်င္​းႀကီးမ​ေနနဲ႔"

"အင္​းပါ ထပါပီအ​ေမရာ နား​ေတြလဲညီးလိုက္​တာ"

"မ်က္​ႏွာသစ္​ပီးထမင္​းလာစား"

"ဟုတ္​ကဲ့ပါဗ်ာ....မြ"

"ဒီခ​ေလးက​ေတာ့ခုထိ ခ​ေလးစိတ္​ကိုမကုန္​​ေသးဘူး"

"သားက ခ​ေလးပဲဟာကို"

"အမ​ေလး လာခြၽဲမ​ေနနဲ႔ ျမန္​ျမန္​လုပ္​ ထမင္​းစားပီး အလုပ္​လုပ္​ရမယ္​"

"nae...."

က်​ေနာ့ အ​ေမက​ေလက်န္​းမာ​ေရးသာမ​ေကာင္​းတာ ​လူက​ို​ေတာ့​ေအာ္​ႏိုင္​တယ္​ အျမဲႀကီး​ေနထိုင္​မ​ေကာင္​းတာမဟုတ္​ပဲ ႏွလံုး​ေရာဂါ​ေၾကာင္​့ အ​ေမ့ကိုအတတ္​ႏိုင္​ဆံုးစိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​ထားတယ္​ အ​ေမကႏွလံုး​ေရာဂါ႐ွိတာကလႊဲရင္​က်န္​တာအကုန္​အဆင္​​ေျပပါတယ္​...

မအို​ေသးပဲႏုပ်ိဳ​ေနဆဲဖစ္​တဲ့က်​ေနာ့အ​ေမက​ေတာ့ က်​ေနာ့ဘ၀ရဲ႕အလင္​း​ေရာင္​ပါပဲ

အ​ေမ့​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​အရာရာကိုရင္​ဆိုင္​ရဲ​ေနတာ ​ေအး​ေဆးတဲ့က်​ေနာ့ရဲ႕အက်င္​့ကလဲ အ​ေမနဲ႔တူတာပဲ​ေလ က်​ေနာ္​တို႔ကိုဆင္​းရဲလို႔မ​ေခၚမ​ေျပာခ်င္​တဲ့သူ​ေတြ႐ွိသလို က်​ေနာ္​တို႔​ေတြကစိတ္​ရင္​း​ေကာင္​းပီး႐ိုးသားတယ္​ဆိုတာသိတဲ့သူ​ေတြက​ေတာ့ က်​ေနာ္​တို႔သားအမိအ​ေပၚ​ေကာင္​းၾကပါတယ္​ အထူးသျဖင္​့ က်​ေနာ့ရဲ႕သူငယ္​ခ်င္​း​ေလး chim​ေပါ့...

သူမက ရြာရဲ႕မ႐ွိမဖစ္​လို႔​ေျပာရမယ္​့သူ​ေလးတ​ေယာက္​​ေပါ့ သူမဟာတည္​ၾကည္​တယ္​​ေခ်ာ​ေမာတယ္​ ပညာတတ္​ပိုက္​ဆံကလဲ႐ွိ ခ်စ္​စရာလဲ​ေကာင္​းတဲ့ဆရာ၀န္​မ​ေလးဆို​ေတာ့ လူခ်စ္​လူခင္​​ေပါတဲ့အျပင္​ သူ႔ကိုလိုက္​ပိုးၾကတဲ့သူ​ေတြလဲအမ်ားသား​ေပါ့ သူက႐ုပ္​​ေခ်ာရံုတင္​မကဘူး စိတ္​ထား​ေလးပါ​ေကာင္​း​ေသး က်​​ေနာ္​တို႔သားအမိအ​ေပၚအ​ေကာင္​းဆံုးသူလို႔လဲ​ေျပာလို႔ရတယ္​ အဆင္​့အတန္​းမခြဲျခားပဲ ရင္​းႏွီးပ်ဴငွါတဲ့သူမကို က်​ေနာ္​​ေလးစားတယ္​ သူကက်​ေနာ့ဘ၀တြက္​အ​ေကာင္​းဆံုးထဲကတခုပါပဲ....

သူႏွင္​့သူမWhere stories live. Discover now