Már elég régóta élünk Párizsban Cortezzel. Pontosan 1 éve. Azt terveztem, hogy mivel már 1 éve nem voltunk Budán nyáron elmehetnénk.
Reggel korán felébredtem, de Cortez még aludt. Letusoltam, felöltöztem, majd elindultam a konyhába reggelit csinálni. Cortez szerint jól főzök. Szerencsére nem anyutól örököltem a tehetségem. Ma úgy gondoltam rántottát csinálok. Mikor végeztem, kezdtem volna tálalni, ha hátulról nem karol át két erős kar.
-Jó reggelt- csókolt meg.
-Jó reggelt- köszöntem mosolyogva.
-Mit csinálunk ma?- kérdezte, miközbe leült enni.- ez isteni- tette hozzá.
-Köszönöm- hálálkodtam-Nem tudom, majd kitaláljuk. Arra gondoltam mi lenne, ha nyáron visszarepülnénk Budára.
Ez jó ötlet, én is ezen gondolkoztam, meglátogathatnánk a szüleidet meg a nagyszüleidet.
Meg persze Kingát, Virágot, Ricsit, Dave- et, Zsoltit.... - ujjongtam.
Persze, persze őket is!- nevetett rajtam Cortez- egyébként Ricsi múltkor hívott, hogy ha ráérünk akkor szeretnének velünk beszélni.
De hát miért nem mondtad előbb- búslakodtam.
Mert nem értél rá- közölte az egyértelmű választ Cortez. Hát igen... Mostanában sokat tanultam...
Jó! Akkor most hívjuk fel őket!- kiáltottam.
Oké. Nyugi- csitított Cortez.
Én már tárcsáztam is Virág számát. Alig csöngött ki a telefon, Virág már bele is szólt.....bocsánat visított.
Szíííjja Reniii!!!-sikított a telefonba.
Mivel kihangosítottam a telót, Cortez is odakapott a füléhez, aztán meghallottuk Ricsi hangját.
Ne sikíts már Emó!- csitítgatta Virágot.
Szia Virág, szia Ricsi!- köszöntem nekik.
Helló- köszönt Cortez is.
Szia Ren, helló Cortez!- szólt Ricsi.
Csak azért hívtunk, mert Cortez mondta, hogy kerestetek- mondtam.
Ja igen!- kiáltotta Virág- Ricsi mondod te?
Persze- válaszolta- arra gondoltunk, hogy nyár elején leköltözhetnénk hozzátok 1 hétre.
Persze, hogyne-válaszoltunk Corzezzel egyszerre.
Vííí, ez oan naon jó!!- sikoltotta Virág.
Szerintem is!!!- visítottam én is.
Szerintem most mi kimegyünk....-mondták reflex szerűen a fiúk.
Virággal még úgy kb 5 percig sikoltoztunk.....ugrálva..., aztán amikor a fiúk visszajöttek megbeszéltük, hogy két hét múlva jönnek, aztán együtt repülünk vissza Budára. Szuper lesz. Alig várom.🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Bocsi, hogy ez rövid volt, de folytatom. Légyszi likeoljátok és írjatok kommentet!!!!!! Sziasztok.