Usla sam u kabinet . Imala sam veliki strah u stomaku .Ipak je ovo prvi dan i trebam da se pokayem kao vredna osoba i da ostavim dobar utisak .
Pogledala sam oko sebe i videla sam sve ono sto je Luke rekao .Sve devojke su bile mirne.Obicno su nosile protezu i naocare a sve su bile obucene u ne upadljive boje.
Usla je nastavnica I pocela je da se predstavlja i da prica i prica.
~~~
Zvonilo je za kraj skole . Prisla sam devojkama iz mog razreda.
Ja:"Hej ja sam Daisy !"
Rekla sam to veoma srecno i druzeljubivo .
Jedna mi se obratila . Imala je braon rolku , obicne siroke farmerke i crne obicne baletanke.Imala je kratku braon kosu sa veoma cudnim siskama. Izgledala je veoma streberski sto mi se svidelo ali je idalje izgledala veoma ne druzeljubivo.
Ona:"Cao i tebi , ja sam Flora! "
Cudno ime , Pruzila sam joj ruku i ona se rukovala samnom.
Ja:"Nadam se da cemo se lepo druziti ! "
Rekla sam i mahnula im .
Krenula sam ka mom stanu.
Veceras u 22 je svirka Luke-a . I necu tamo da idem kao jedna obicna streberka iz knjizevnosti .Ne svidja mi se etiketa .
Usla sam u stan i odmah pocela sa spremanjem .Izvadila sam teksas sorc i roze top na kojem je pisao "Im; dirty girl " Kosu sam vezala u rep , i stavila sam dosta sminke na sebe.Obukla sam visoke crne stikle i bila sam spremna.. Izasla sam iz kuce i uputila se na Lukeovu svirku u njegovom dvoristu.
Dosla sam na adresu koju mi je dao. Ugledala sam veliku binu na kojoj je bio mikrofon i bubnjevi . A ispod bine stotinu devojaka i momaka sa casama u rukama.
Usla sam u grupu ljudi .Ugledala sam Luka . Kada me je video bio je zaprepascen .
Luke :"Daisy extra izgledas ! "
Rekao je to glasno da bi se dosta njih okrenulo i pogledalo u mene.
Ja:"Hvala Luke, vidis da nisam uvek tako dosadna!"
Rekla sam to namerno a on mi je samo namignuo .
Ja:"Pa kada pocinjete ? "
Pitala sam .
Luke:"Odmah !'
Potrcao je i otisao je scenu a onda su mu se pridruzila jos 3 momka .
Svi su bili slatki ali Luke pogotovo.
Poceli su da pevaju . Luke savrseno peva. Ne znam zasto ali mislim da se zaljubljujem u njega. Poznajem ga tek jedan dan ali ...
Moje jebeno razmisljanje je prekinuo koktel koji je neki momak prosuo po meni.
Poceo je da se izvinjava.
Ja:"Ma uredu je !"
Rekla sam to .Bila sam ljuta ali nisam htela da pravim scenu.
Otisla sam do toaleta da bi se uzela maramicu i malo se obrisala.
Usla sam u toalet koji je bio potpuno prazan.
Umila sam se i uzela papir da bi se obrisala malo .
Izasla sam naplje i pocela je pesma :"She looks so perfect" a Luke je celo vreme gledao u mene .
..................................................................................................
NADAM SE DA VAM SE SVIDJA <3
HVALA SVIMA KOJI CITAJU :) <3
NASTAVAK KADA STIGNEM :)
MOLIM VAS DA KOMENTARISETE I GLASATE :)
HVALA
XOXO NADJA &_&
YOU ARE READING
Prva ljubav
Fanfiction"Nikad neces saznati kad skupim strah i snagu da odem , da su mi trebale sve snage ovoga sveta da me vode ." Prica o ljubavi iz malena .O zaboravljanju i ponovnom zaljubljivanju .Da li je ljubav Harry-ja i Daisy ponovo morala da se desi ili ce to me...