*Yoora Pov*
Sunt surprinsa,dar nu inteleg ce treaba are el,un idol,cu mine. Adica daaaa,stiu ca am fost impreuna,dar nu sunt sigura daca m-a recunoscut. Sunt sigura ca a trecut peste.
Fara sa imi dau seama,o lacrima amara imi aluneca pe obraz,iar Jimin observa.
Jm:Hey,de ce plangi? Spune in timp ce imi sterge lacrima de pe obraz
Yr:Ummm,e doar ca....... Mi-a murit pisica!
Jm:Esti sigura?...
Yr:D-da,normal. Spun eu stanjenitaPe bune Yoora,alta scuza mai buna decat "Mi-a murit pisica" nu ai avut?! Ce naibii ai?! Imi spun eu
*Yoona Pov*
Hmm,ma intreb unde a plecat Yoora.
Totusii,eu am o cutiuta cu un nume destul de ... ciudat. E ascunsa in camera mea de relaxare,printre carti.
Ma duc sa i-au cutiuta si o deschid. Acolo vad niste poze cu un baiat...,un baiat care seama foarte bine cu.... V?! TAEHYUNG?! BTS?!
Am gasit aceste poze:Sub poze,era si o foaie de hartie frumos legata cu o pamblica (nuj cum se scrie) albastra.
Deschid atent foaia si citesc:"Hey Yoona! Surprinsa,huh? Da..Pozele alea in care apari tu apare si Taehyung. Da,da,acel Taehyung,biasul tau din BTS! Ati fost impreuna,dar la varsta de 18 ani tu si Yoora v-ati intors in Coreea pentru ca primiseti un job ca si modele,insa spre drumul vostru spre companie,un NESIMTIT a dat cu masina peste voi si voi v-ati pierdut amintirile din acea luna. Parintii voistri,totusi,le-au zis Iubitilor vostri ca sunteti moarte.
Da,ai citit bine,am zis Iubitii Vostri. Si prietena ta,Yoora a avut un iubit,insa si ea are o scrisoare,deci sa nu ii zici nimic"
Yo:C-ce?... Spun incremenita
*Jimin Pov*
Jm:Pai..am ajuns!
Yr:Woww,locul asta e superb! Spune ea uimita
Jm:Ehh,nici chiar asa! Spun "flatat"
Yr:Ba daa! Spune ea zambind
Oh doamne,are un zambet asa inocent,jur ca seamana cu Yoora,oare sa fie chiar ea?*Dupa 1 ora*
Jm:Scuza-ma umpic,ma duc pana la baie...
Yr:Sigur,te astept! Imi spune ea zambindGata,am ajuns la o concluzie,si sunt 99,9% sigur ca ea e Yoora,si ca nu a murit. Dar totusi,de ce?! De ce mi-au zis parintii ei ca e moarta?!
Am suferit atat,am plans nopti si zile....,crezand ca iubirea mea chiar e moarta.
Mai e un singur lucru de facut.Sa o fac sa se indragosteasca iar de mine!
Jm:Am revenit! Scuze ca a durat asta mult...
Yr:Nu-i nimic! Si,despre ce vrei sa mai vorbim?
Jm:Pai,mai spune-mi despre tine! Ii spun zambind
Yr:Pai..,nu ar trebui sa iti spun asta,dar am auzit de la cineva ca atunci cand aveam 17 ani am fost implicata intr-un accident. Am fost lovita de o masina impreuna cu prietena mea. Auzit ca am avut si un iubit... . Spune ea putin trista,dar isi revineGata,acum numai am niciun dubiu ca ea e Yoora! Are aceeasi poveste ca ea!
Jm:O sa sune ciudat..,foarte ciudat..,dar,te pot imbratisa?
Yr:Da,sigur.. . Spune ea rosind
O am. O am in bratele mele. Cat mi-au lipsit imbratisarile ei,chiar daca nu e pe bune...
Jm:Te iubesc,piticot. Spun eu in soapta,sperand sa nu ma auda*Yoora Pov*
Si eu te iubesc,Jimin. - Imi zic in gand.
CITEȘTI
My Korean Obssesion
FanfictionEle sunt cele mai bune prietene,desi sunt foarte diferite. Yoora este o fata draguta,aeriana si desteapta,pe cand Yoona,este o fata cu capul pe umeri,desteapta si curajoasa.Yoona este o fana BTS in timp ce Yoora este innebunita de ei Oare vor putea...