trust no one!ᵗ⁴

109 18 0
                                    

  "nikdy ti to neřekl, ale doopravdy tě miluje" nebo "neboj se, vše to bude jednou dobré." Tyto věty, tyto nechutná slova byly v jeho životě tak strašně časté, až si sám vytvořil zápor - "ne dnes".

  kolena si ještě více přitáhl k holé hrudi a nadechl se, přičemž se mu do úst dostalo pár kapiček vody. Nepřemýšlel nad tím, byly zde důležitější věci, než tyto zbytečnosti, nad kterými by se jindy hluboce zamyslel. Do sprchy chodil vždy, když potřeboval utéci - tedy několikrát do měsíce, takže zde doopravdy nebylo místo na přemýšlení o kravinách.

  vyděšeně trhl svým tělem, když uslyšel zaklapnutí dveří a tmavou postavu, která si to mířila přímo k němu - a uhodl správně, byl to jeho přítel, který jej v jejich partnerství.. nikdy moc nebral jako člověka. Skrčil se a hlavu strčil co nejvíce ke kolenům, aby nemohl vidět jeho rudou tvář od pláče - jeho bývalí si na to stěžovali.

  muž si k němu pomalu sedl, do stejné polohy jako brunet a zadíval se před sebe, s chladnou tváří. "Budeš mít mokré oblečení" zamumlal vedle něj menší muž a střelil po něm očima, načež se znovu zaplnily slzami. "Budeš mít zničené srdce, Jimin-ssi," odsekl muž a přitáhl si bruneta do objetí, takže mu seděl na klíně a mohl v poklidu vzlykat na jeho rameni.

  "budeš to se mnou mít ještě horší" sykl tiše muž a konejšivě přecházel prsty po holých zádech bruneta.

neuměl se usmívatᴶᴵᴷᴼᴼᴷKde žijí příběhy. Začni objevovat