E o seara faină in Italia, the show cunoscut și "traficantul de pufuleți" se plimba liniștit pe străzile pustii când aude o voce groasă cunoscuta și simte o mana pe gură
Era chiar Jonie Chilotarul:
"DĂ-MI TOATĂ MARFA PE CARE O AI, ȘI DĂ-MI BANII TĂI DE MÂNCARE SAU VEI SPUNE "au, mă doare"!" Spune Joni
-Dar nu am nimic, am dat toți banii pe îmblânzitorul de aer. Adică știi și tu ce puțini bani fac din YouTube.
Jonie Chilotarul l-a dus pe Paul Intr-o încăpere plina de jeg și șobolani turtiți pe covor și i-a pus un pistol la cap.
Atunci Paul a dat cu laba piciorului pe o maneta imaginară și au picat tone de pufuleți
-Haha, cum spuneți voi italienii, Suchare to mio cazzo! (-Paul)
Dupa ce a evadat din încăperea cu șobolani turtiți îngrozit(Paul al nostru e germofob :]] )
fără să vrea a dat peste o fată și i-a dat pe jos mâncarea.
-Ah, escuzemoa, ragazza. Eu eram doar...umm..aprender....trebuie sa plec. Pe Paul l-au luat toate transpirațiile când a văzut-o pe "ragazza" aia.
Perspectiva Ragazzei:
(Cu accent țigănesc)
Apăi cum sânge să înțeleg Io ce zâce gajeul ăsta? Vorbește în italiana, cred.
-Măi ciocoflenderule mi-ai dat pe jos Toată haleala, acum ne țigănim toți ?
-Aaaa, scuze..
-Apăi rupeți-ai coloana.
-Dar chiar îmi cer scuze, a fost un accident. Acum trebuie sa plec
-Daaa sigur, como se chiama tu?
-hă? Aaa, cum mă cheamă? Trafican...umm..adică Paul.
-No bine, mă Raul..
-E PAUL
-Aaaa, am înțeles mă Saul, deci te iert dacă îmi dai numărul tău de telefon.
-ok, este 078.....
-Ioi, țucu-ți capul tau, mulțam.
-Ok, pai eu chiar trebuie sa plec, cineva e pe urm....
Dar Paul nu a apucat sa termine propoziția că l-a văzut pe Jonnie Chilotarul fugind cu un pistol de la Nerv spre el și cu vreo 3 matahale alaturi.
-Ragazza, cheamă le taxi!!!!
-Hai măi pe bune? De ce atâția bani aruncați pe taxi? Ia sari tu în căruță.
Fără să se mai gândească prea mult, Paul sare în căruța imensa condusă de 2 cai haladiți și ca un domn ce este, o ajuta și pe ragazza aia sa se urce în căruță după care au luat-o la goană prin oraș.
-Și auzi, pe tine cum te cheamă? Întreabă Paul
-Eu sunt Tunisia sprânceană, incantata de cunoștință.
-Tunisia? Ce părinți și-ar numi copilul așa?...ămm, adică, ce nume rar. Dar hai să îți spunem Tania mai bine, Tunisia suna puțin a nume de tanc rusesc..a, și parca mai era și o țară numită așa.
-ok, și cine era tipul ăla dubios care te urmarea?
-era un.....amic..putem spune
Cei doi erau cat pe ce sa se pupe dar..Jonnie Chilotarul i-a prins
-HaHa! Credeai că scapi?
Cei doi s-au bătut și era așa multa tensiune in aer că o puteai tăia cu cuțitul.
Cu ajutorul pumnului sau puternic, Paul i-a scos dinții lui Jonnie dintr-o lovitură după care l-a pus la pământ, s-a urcat cu picioarele peste el in timp ce cu pletele în vânt precum Thor, privea glorios spre Jonnie.
-Credeai că mă poți învinge? Sunt mai bun la bătaie ca tine, eu sunt campion la asta.....și la Clash royal dar nu asta e ideea.
-o ă veși tu!
-hă? Nu înțeleg
-O Ă VEȘji T......dar Jonnie nu apuca sa termine propoziția pentru că adoarme pe loc
-hmm..o fi datorita dinților..a stai..CARE DINTI? Hahahahaha
-paul..ești violent..spune Tunisia
-nu sunt, mă apărăm doar. Și să știi că sunt chiar pacifist și ador bluzele roz ciudate cu hamsteri. Chiar am dat una într-un giveaway.
-daca tu zici..
-hai pornim spre casa că e târziu și mi se răcește mâncarea. Și mna..o mâncare reîncălzită nu mai e la fel de buna.In timpul călătoriei în căruță Tunisia l-a îngrijit pe Paul și i-a dat medicamente că sa ii aline durerile provocate de bătaie.
-multumesc că mă îngrijești..ești magnifica!
-multumesc, dar magnific e Suleyman. Eu sunt mai mult ok..sau acceptabila...SAu TRAZNET
-nu am mai văzut fete așa frumoase ca tine...
-probabil o spui tuturor fetelor pe care le vezi
-afirmativ dar...pe tine nu te mint.
-haha, imi plac glumele tale.
- ce glumă?? .... Adică da..eu sunt plin de glume.
După ore de discuții în căruța minunata, ajung pe o străduță unde trebuiau să se despartă și să meargă fiecare în direcții opuse, spre propria casă. Însă Paul, ca un romantic incurabil o sărută și ii dăruiește o bomboana de ciocolata.
SFÂRȘIT. tAM TAM TAM
Va urma..
YOU ARE READING
The show: Traficantul de pufuleți
VampirePoveste pentru the show..e genial omul. :))) E făcută doar pentru amuzament deci... Nu mai știu ce să mai zic despre ea dar SUBsCRIBE LA PAUL!!!