continuarea capitolului 3.- prins de politie?????

7 0 0
                                    

Au trecut vreo 2 luni, 2 luni in care Paul a călătorit prin toată lumea făcând trafic de pufuleți și a câștigat extrem de mulți bani, a devenit miliardar in forintz. Însă parca ceva îi lipsea..cu Jenica nu mai vorbea pentru că Jenica a pierdut toți banii așa că i-a dat block peste tot și i-a dat papucii dar îi era dor de Tunisia, de minunata tunisia. Stătea pe malul marii în orașul Pula din Croația(nu râdeți, mă) când l-au asaltat niste polițiști.
-Mainile sus, avem plângeri pe numele dumneavoastră pentru frauda, țepi, violuri și cel mai rău....trafic de pufuleți.
-Ce? Eu să fac trafic de pufuleți?
-Apăi nu dumneavoastră sunteți domnul Paul Tarzan?
-E PAUL TRIfAN, umm..adică nu, ce nume e ăla?
-Parle vous france?
-ce?......aaa, da, logic.
-da sigur, veniți cu noi la secție.
-și daca nu vreau?
-atunci te luam cu forța
-hmm...pai atunci nu mai e nimic de făcut dar aveți mâncare bună la închisoare?
-noi punem întrebările aici, veniți cu noi, ce-ți fii percheziționat de Ilinka polițista.
-nu și dacă eu am ceva de zis despre asta.
Însă degeaba a încercat Paul sa fuga pentru că miliția era peste tot. Odată ajuns la pușcărie a început să se emoționeze până la lacrimi și să se gândească la familia lui.
             CONȘTIINȚA LUI PAUL
Hmm..într-adevăr voiam să abandonez copilul pe care îl am cu Tunisia dar..totuși, cine va duce tradiția de trafic de pufuleți mai departe când îmbătrânesc?
Nu a apucat să își termine gândurile că a venit Ilinca polițista in celula și a zis:
-Domnule Saul...
-ilincaaa, sunt eu..PAUL
-Nu știu niciun Raul, scuze. Deci sa continui....cineva vrea sa vă vadă.
-E mama?
-Nu, e o doamna pe nume Tunisia cu burta până la gura. Cineva a cordito bine..asta e clar
-pai pot spune că am făcut treabă bună cu ea..adică..sunt disponibil, știi?
-Nu pentru asta am venit. In 5 minute va veni Tunisia sa te vadă. Știi regulile, nu vă atingeți și nu vorbiți fara microfoanele pornite.
         DUPA CINCI MINUTE
Dintr-odată pământul se clatină
-hmm..oare vine sfârșitul lumii sau vine Tunisia?
-Sunt eu, pușcăriașule!👿
-Tunisia..dragă
-Nu sunt draga ta, eu am sunat la politie sa te ia. Vei înfunda pușcăria după toate care nu le-ai facut
-dar Tunisia..te-ai uitat prea mult la telenovele
-poate dar abia aștept să mă răzbun
-uite, am gresit dar jenika nu însemna nimic
-pastreazati poveștile pentru a le spune colegilor tai de celula.
-Dar..
-PA
              INTRE TIMP IN CELULĂ
Paul a fost pus sa stea in celula cu niste pușcăriași duri care făceau glume pe seama lui pentru că se pieptăna.
-Of..ce am făcut să merit asta? Spune Paul plângând
-Esti prea sensibil prietene, sunt mii de femei pe lumea asta. Plus că in pușcărie nu e așa rau. Daca treci peste faptul că te rad ăștia în cap și mâncarea e oribila, e chiar frumos. Defapt, mâine la 3 jucam toți deținuții remi. E confruntare între noi și deținuții din cealaltă parte a închisorii..știi tu.... criminalii. (Colegul Nr 1 de celula)
-putem spune că se va lăsa cu sânge (colegul de celula Nr 2)
-haha, băieți. (Rade Paul fals) sunteți mișto, și nu zic asta că sa nu mă bateți.
       Totuși Nopți întregi Paul nu a putut dormi însă..într-o noapte i-a venit o idee. A luat cearșaful de pe patul ăla incredibil de incomod, l-a atârnat pe un geam și a coborât până pe pământ. Se simțea că Iisus mergând pe apa.
Înainte lăsase un bilet pentru colegii de celulă. Scria "scuze că va las singuri băieți fix înainte de jocul de remi de mâine dar va las vouă toata mâncarea din pachetul primit de la mama."
Și pentru că nu putea lua avionul deoarece știa că poliția îl va căuta a înotat până în Italia.
Imediat ajuns in Italia, merge la blocul Tunisiei cu ukulelele furate de la Anca broasca și îi cântă lui Tunsiia la geam.

Tunisiiiaaaa-nisiiiaaaa parca ai picat din ceeerr
Tunisiiiaaaa-nisiiiaaaa fara tine n-am aeeeeeerrrrr
-Mdaaa..ai cantat o serenada și pentru Anca broasca într-un sketch deci nu mă impresionezi, acum spune de ce te-ai întors.
-Pentru că te iubesc dragă
-Da sigur, atunci de ce ai plecat? Și cum de nu mai ești cu Jenika? I-ai turnat și ei un plod?
-nu..doar că mi-am dat seama că pe tine te iubesc defapt
-asa...și acum partea ne-scriptată?
-pai...a pierdut toți banii, dar am făcut mai multi din traficul de pufuleți, o să avem un palat babyyyy
-asa e Paul al meu, descurcăreț in sensul de corupt și deștept in sensul de smecherie.
-deci mă ierți?
-Da, dar stai...IMPINGE
- ce să împing? Știi că eu sunt împotriva violenței, dragă.
-Nu prostule, împinge Paul junior, urca în căruță.

La spital

Paul așteaptă în salea de așteptări, dar aude sunete ciudate și camera in care este Tunisia.
"Ahhhh...aaahhh..ahsjwnnwnwnw"
-Doamne Feri și apără, întreabă Paul către o asistenta random care stătea cu spatele la el.
-Voi aici o ajutați să nască sau o violați?
-Oh, nu, domnule. Spune tocmai demu îmbrăcată în asistenta.
-Umm..tipa ciudata din munti?
-hihihi..rade ea că o ducesă britanică, sunt demu. Apropo, aștept să fiu nasa plodului, și vă aștept la masa de Paște.
-Dar când îmi pot vedea copilul nedorit? Umm..adică puiul?
-pai trebuie in primul rand sa dea afara și copilul și placenta, apropo, dacă îmi dai bilete gratis la un meeting cu tine, îți dau placenta intr-o cutie de slime, eu nu as refuza.
-Ce? Nuu.
-o, stai, am primit un sms, aparent tancul dumneavoastră, adică Tunisia e pe cale să nască și trebuie sa merg sa ajut.
In sala de nașteri:
-IMPIMGEE, femeieee, împinge mai ceva că la....(-demuuu)
-O sa împing dar taci,
-aaaaaaa(Tunisia)
-AAAAA(demu)
-ceee?? Moare???(Tunisia)
-nu, credeam că cantam opera aici sa descindem atmosfera.

     DUPA CINCI MINUTE:
-AAAAAA(demu)
-acum ce mai e? Moare copilul?????? (Tunsiia)
-NU, I-A IESIT CAPUL.(demu)
-asa, și?(Tunisia)
-Ce urât e(demu)
-Hei,e copilul meu(Tunisia)
-și io-s copilul lui mama, da apropo, cum de încape căpățâna asta ditamai pe piz.. (demu)
-Demu, daca nu taci și nu ajuți te concediem(spune șefa lui demu)
-ok, ok, .
După ce Tunisia termină de fătat..pardon, născut, demu ca o amabila ce e îl cheamă înăuntru.

Paul intra ca un fulger in camera de spital unde se afla Tunisia.
Nu-i venea să creadă...ERAU GEMENI
-O, sfinte pufulete, sunt atât de drăguți, seamănă cu mine cred.
-Haha, îmi plac glumitele tale
-dar nu era o glumă..adică, cum zici tu draga
-și cum vrei sa ii cheme?  Întreabă Tunisia
-pai Las' că se ocupă cei de la orfelinate..a, din nou am gândit cu voce tare.
Umm adică, cum vrei tu.
-hmm..pe baiat îl va chema Pool Junior. Seamănă cu tine, are ochii tai! Spune Tunisia. ....*Adică ochi răi de rechin* șoptește tunisia după.
-și pe fata?
-hmm..salamandra Trifan e perfect.
-o doamne, ce familie mi-am făcut...
-cum adica?
-adica.......sunt mândru că va am pe voi

The show: Traficantul de pufulețiWhere stories live. Discover now