~1~

315 6 2
                                    

Bu benim ilk hikayem umarım begenirsiniz yazım yanlışlarıda olmuşsa özür dilerim biraz kısa oldu ama iyi okumalar..

Yine sıradan bir gün aşk yok heyecan yok anlayacağınız baya baya sıkıcı hayatımda hiç erkek olmadı.

Ama tabiki bir sevdigim var tek umudum. Bence her kızın aklında ve kalbinde bir kerede olsa olmuştur.

Okula gidecegim için hazırlanmaya başladım.

İğrenç okul formamı giydim saçlarıma hızlıca fön çekip makyajımı yaptım. Makyajım eyeliner ve rimelden oluyordu. Çantamı kapıp merdivenlerden aşağı indim.

İndiğimde annem "Birseyler yemeden mi gidiyorsun. Kafan çalışmaz bak."

off bir anne atasözüsü daha "okulda yerim anne bay" diyip evden çıktım. Okulum evime yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum.

Okula vardıgımda kızların gözü bendeydi ee napacaksın kız bu bakıcak illaki yoksa merak eder. Ama kızların aksine erkeklerin umrunda bile degildim çünkü erkeklerin yarısından fazlasının yanında sevgilisi var.

Sınıfa vardığımda bana göre sınıfın en gıcık kızıyla yani sudeyle göz göze geldik. Yerime oturana kadar hep beni incelerdi artık bu bakışlar canımı sıkmaya başladı ve Sudeye dönerek

"O iğrenç ,tiksindirici bakışlarını çekmeyi düşünüyor musun ha düşünmüyorsan-"

"Naparsın gelip beni döver misin? yoksa müdüre mi sikayet edersin" dediğinde sınıfın bi kısmı gülmüştü bi kısmı dedim çünkü sudeyi seven pekte yoktu.

Tam cevap verecektimki arkadan gelen o cool sese döndüğümde sevdiğim çocuğu görmemle şok oldum.İçimden "Emre" dediğimde

"Yeter Sude karışma kıza işine bak"

dediğinde onu inceliyordum.

Sudeye döndüm sude çoktan suratını asmış yerine oturmuştu.

O yerine otururken bende yerime geçtim kendimi gülmemek için zor tutum çünkü bende ota boka gülen insanlardandım.

Yerime oturduğumda içeri hoca girdi. Bu hocayı bi çözemedim zil çalmadan sınıfa giriyordu bazende zil çalsın diye kapıda bekliyordu ayrıca o kadr yavaş konuşuyorduki uykum gelip her tarih dersini uyuyarak geçiriyordum.

Kollarımı sıraya dayadım tam kafamı gömüyordum ki kapı çaldı.İçeri Gamzenin geldiğini görünce gülümsedim.

Gamze hocaya hiçbir şey demeden yanıma oturdu,Gamze çok güzel bir kızdı erkekler ona çok ilgi gösteriyordu.

"Naber?" dedi.

Bende "Bomba gibi" diye cevap verdim.

"Noldu anlat hemen"

"Teneffüste anlatırım" dedim oda tamam anlamında başını salladı.

On dakika sonra zil çaldı ve Gamze kolumdan tuttuğu gibi beni bahcedeki boş bir banka oturttu.

"Anlat bekliyorum"

"Bugün sınıfa girdiğimde herzaman ki gibi Sude bana bakıyodu bende bişeyler söyledim işte o sırada Emre sınıfa girdi işte "karışma ona" falan gibisinden şeyler söyledi. Evet aslında bunun neresi heyecan verici diyeceksiniz ama o benim için hayatımın en güzel cümlesiydi.

"Gökçe sana diyorum bu çocuk senden hoşlanıyor. Hani fena kızda değilsin."

"Yok artık Gamze kimi konuştuğumuzun farkındasın değil mi ? okulun en popüler çocuğu kızların gözdesi Emre "

"Ben diyorsam öyledir. Sen kardeşine güven."

Uzun zamandır Emre'nin beni fark etmesini bekliyordum. Onu gördüğümde içim içimi yiyordu sanki

bir an dünyanın en mutlu insanı ben oluyordum.

Artık onun için birşeyler yapmanın zamanı gelmişti.

Bu hafta sonu Berk okulda ses yarışamasında birinci olduğu için parti düzenliyordu.

Berk, Emreni en yakın arkadaşıydı ve bu partiye Emreninde gelecegıne eminim.

Ama partiye benim gitmem imkansız gibiydi ama bende Gökçeysem o partiye gitmenin bir yolunu bulurdum.

Nede olsa hiçbir şey imkansız değildir, sadece olasılığı düşük.

Aşk ÇarpsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin