OKULA DÖNÜŞ !!

30 7 3
                                    

Merhaba sevgili arkadaşım. Biliyosun yaz tatilinden çıkıyoruz. Okulların açılmasına bir gün kaldı ve Su'yla çok heyecanlıyız. Hem yeni bir seneye giriyoruz,hem Demet'i görücem. Cem 'mi kim? Okul aşkım.Ama benim ona aşık olduğumdan haberi yok .Ya da ben öyle biliyorum.Su'ya gelince, o hayla boşta. Neymiş "ona göre erkek yokmuş. Hepsi egoist ve sevimsiz kişilermiş!"Yok canım ,aşık olduğu belki vardır da kendi söylemiyodur .
Okuldaki erkekler hiç de fena değil...

ERTESİ GÜN ;
Okullar açılmıştı ve kankammm ile hazırlanmış, yola çıkmıştık. Yolda tatilden bahsediyorduk. Ben lafa girip Su'ya instagramda paylaştığı o Bodrum fotosunda bahsettim .Bir anda Su'ya bildirim geldi . Şaşıracaksınız ki YouTube'da " Enes Batur" yeni video atmış. Bir an birbirimize baktık ve sırıttık. Kankanın İnterneti açık kalmış.kim bilir ne kadar fatura yazmıştır?...

Okula varmıştık ve artık KARŞIMIZDA"DOĞA KOLEJİ"vardı.Ha bu arada biz kolejde okuyoruz. Azı ukalalık bize"kolej bebesi "derler ama biz aldırmayın.

Her Neyse ,konumuz bu değil .Okul kapısından içeriye girdiğimizde gözlerim ister istemez Cem'i aradı. Su' da bunun farkına varmıştı. Ve beni Kolumdan çekiştirip sınıfa götürdü. Oda ne!?!? Karşımda Cem belirdi. Tabi haliyle karmaşık duygular içerisindeydim. Bana bakarak
"Ooo Simay . Günaydın!" dedi ve ben de tam karşılık verecek ken Su söze atladı." Günaydın mı? öğlen oldu Cem Bey!". Sonrasında "Bu ne tavır? " anlamında elini yumruk yaparak öksürdü. Sonra hiçbir şey olmamış gibi sıramıza oturduk. Yanımıza Sude geldi. Sude, bizim sınıfın Sude bizim sınıfın varoşu. Nefret ediyorum ondan! Su'da ondan tiksiniyor. Bu kız ne zaman görse üzerine atlayısı giriyor. Neyse bize tatilinizin nasıl geçtiğini sordu. Hayret!!! ilk defa bizimle konuştu. Ben de onu sinirli bir şekilde tersledim. Ardından Hoca 3 erkekle sınıfa girdi. Okulumuzda yeni gelmişler. Daha sonra bu üç erkeğin kendilerini sınıfa atmasını istedi. Bu sayede adlarını da öğrenmiş olduk." Ege ,Alper ,Ozan". Alper benim boylarında, beyaz tenli ,17tenli çok hoş bir çocuktu. Ege Su'dan biraz uzun, hafif esmer ,suya göre çok hoş bir çocuktur. Son olarak Ozan. Uzun boylu, sarışın, Gür saçlı yeşil gözlü yani kısaca karizmatik bir çocuktu. Şimdi Allah var hepsi taş gibi çocuklardı. Tamam Simay ,kendine gel.Sen Cemevi aşıksın.

Tanışma Faslı mız geçmişti, teneffüs zili çalmıştı. Bu çocukla tanışmayı çok istiyordum .Özellikle de Alper denen kişi ile.Su'yla birbirimize baktık ve koşar adım yanlarına gittik.Aramızda bir metre kala ciddiyleştik. O anda bizim sınıfın bütün kızları Ege, Alper ve Ozan'ın etrafında toplandı.İstemsizce kıskanmıştım . Tabi Su'da öyle. Her halde Alper Cem'in yerini dolduracak

 Her halde Alper Cem'in yerini dolduracak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Su ve Simay gibi güçlü dostluklar...

OKUL AŞKLARIMIZ ! !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin