Okuldan çıkmış eve doğru gidiyorduk .Bir de ne görelim! Alper ve Ege!şu ,okula yeni gelen baby face, taş, karizmatik çocuklar. Aman su kendine gel!Bu arada bunlar üç kişi deyillermiydi ya. (Ergen Türkçesiyle bu kadar oluyo ).Tabi biz bunları Simay'la görmezden gelip yolumuza devam ettik.Pekte görmezden geldik diyemeyiz.Yarım saat onları kestik.
Eve geldiğimde annem beni kapıda karşıladı.Günümün nasıl geçtiğini sordu.Cevabım;
"Önce bir ayakkabımı çıkarayım be anne"
Daha sonra oturma odasına geçip anneme günümü anlattım .
(Çok klasik ilerliyoruz, benim gibi atarlı ve enerjik bir kızın hayatında aksiyon olmalı bence )
Odama geçip üzerimi değiştirdim. Tam adamını kapısından çıkarken telefonum çaldı. Arayan Simay' dı .
"Alo bebek ."
"Su cafe'de buluşalım mı? Sana anlatmam gereken şeyler var. "
"Hemen geliyorum baybysi "Annemden izin kopartıp Simay'ın yanına uçtum. Cafede oturmuş telefonu ile uğraşıyordu. Yanına gittiğimde sıçrayıp kollarımı atladı. Ve direk konuya girdi.
"Kanka, hazır ol patlatıyorum ..."
"(Hayattan bıkkın bir ses tonuyla )Eveeet hadi söyle"
"Alper bizim mahallede oturuyo "
"Ee, n'apayım"
" Hemde bizim evin karşısındaki apartmanda. "
"N'apabilirim? Evsiz mi kalsın? Sokakta mı yatsın? Dışında üşüsün mü? (Biraz atar yapmış olabilirim, ergenlikten )
Simay bana dik dik bakıyordu. Bu kızda benim gibi atarlı giderli.Ayyy bitiyorum ben bu kıza.Tam o sırada karşımızdaki masaya birileri oturdu. Kafamı kaldırıp karşıya baktığımda masaya oturan kişilerin bizim sınıfa yeni gelen üç kankaydı. Gerçi kanka da olmayabilirler. Ama sürekli birbirleriyle takılıyorlar dı. Benim onlara baktığımı fark eden Alper gülerek bana baktı. Kaşımı kaldırdım ve "karşımda ayı mı oynuyor? "dedim. Alper de gülerek kafasını sağa -sola salladı.
Simay yanımda gıcık gıcık gülüyordu. Ben de ona gülerek " Kes sesini!"diye cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL AŞKLARIMIZ ! !
ChickLitBu kitap gerçekten güzell Onlar aşkı alamadılar, aşk onlara geldi...