ik wordt wakker door mijn wekker. De kerstvakantie is voorbij en school begint weer. Ik kijk ff op me telefoon reageer op berichtjes en snaps die ik heb gekregen. Ik stap uit bed en ga voor de kast staan pak schoon ondergoed en twee handdoeken en kijk nog ff wat ik ga aandoen wel voor iets warms het is januari dus nog koud nadat ik mijn kleding (zie omslag maar dan langen Nike vest) heb gekozen ga ik douche. Als ik klaar ben met douche droog ik me af en doe me ondergoed aan en mijn kleding als ik daarmee klaar ben kam ik me haar uit en doe mijn haar in een hoge staart doe een cremetje op mijn gezicht doe mijn wenkies een beetje en tanden poetse die ik na het ontbijt. Ik loop naar beneden en wens iedereen die aan tafel zit goedemorgen. ik loop naar de keuken en pak een glas water en drink het in een keer op ik had zo dorst niet normaal. Ik loop terug naar de eettafel en ga aan tafel zitten ik eet en drink wat en onder tussen zit ik met jayita en shirin te praten als ik klaar ben pak ik me bord en beker en leg het in de afwasmachine shirin helpt mijn moeder met alles af te halen ik help hun nog even als we klaar zijn loop ik naar boven poets nog even mijn tanden en doe nog een lipbalsem met een licht kleurtje op. Ik pak mijn tas in en loop weer naar beneden atifa komt mij ophalen met haar Vespa onder tussen maak ik een snap en zet er omw school en stuur alleen naar mijn streaks ik druk op stuur en leg mijn telefoon weg loop naar de gang doe mijn schoenen en jas alvast aan. Dan word ik geappt door atifa dat ze er staat ik roep nog "yemma ik ga naar school" ik wacht op haar antwoord en hoor haar roepen "doei benti veel succes opschool en optijd thuis komen want amin, fadila en sahib komen eten en wat vertellen" ik roep terug "oké ik ga nu naar school doei yemma" en loop de deur uit.
ik zie atifa al staan en hoor haar zeggen "eindelijk ben je der hahahaha" ik zeg tegen der "nou ik weet niet hoor maar wij gaan niet optijd komen" en laat mijn telefoon zien en er staat 8:34 en we moeten 10 minuten rijden met de scooter. "Kut kut kut ga snel achter op zitten" zegt ze ik ga lachend zitten en ze rijd meteen op weg naar school. Als we op school zijn gekomen zet atifa haar scooter bij de andere scooters en lopen dan naar het lokaal waar we les hebben Nederlands van mevrouw vlieling we doen de deur op en lopen naar binnen mevrouw vlieling loopt naar ons toe en zegt "waar komen jullie zolaat vandaan?" Ik zeg "scooter van atifa deed het niet goed door de kou" ze denkt even na en laat ons dan toch binnen. Ik zie jalanili al zitten naast samiha er zitten gelukkig nog twee plekken achter hun ik en atifa gaan daar zitten en pakken onze boeken. Jalanili en samiha draaien hun gelijk om en zeggen tegelijk "en nu de echte reden" ik zeg "was nog ff met mijn moeder aan het praten" ze knikken en we praten nog wat tot de les klaar is en naar de volgende les gaan ik heb samen met jalanili Bio en samiha en atifa hebben wiskunde. Al we ook het tweede lesuur hebben gehad hebben we pauze we gaan op ons vasten plek zitten op de banken en kletsen wat ik moet na een tijdepme naar de wc en loop samen met samiha naar de wc als ik klaar ben met mijn ding op de wc was ik me handen en wacht op samiha als ook zij klaar is lopen we terug en kletsen veder met de andere.
Derde lesuur en vierde lesuur heb ik samen met jalanili en atifa blokuur Frans. We hebben laatste twee uur uitval gekregen ik had samiha geappt hoelaat zij klaar was maar zij moest nog een uur en had dan vrij. Ik, jalanili en atifa hadden een plan om ff naar de stad te gaan ik vondt het wel een goed idee en stemde er mee in. Toen we eenmaal in de stad waren heb ik nog wat kleding gekocht 2 broeken 3 jurken tot over mijn knieën en 2 truien en nog een luchtje dat was het wel zo beetje. Toen we klaar waren met shoppen gingen we langs de jumbo en gekocht het helemaal leeg ik nam afscheid van jalanili en ging met atifa naar mijn huis daar aangekomen nam ik afscheid ban atifa en liep het huis binnen en keek of er iemand was maar zag niemand er lag een briefje optafel van mijn moeder en er stond op ben boodschappen doen met je zus en zusje saifeddine is nog opschool komt later thuis en der rest is nog werken je ziet wel wanneer ik thuis kom ga maar lekker uit rusten kusjes yemma.
ik bracht mijn spullen naar boven en ging eten pakken ik deed een pizza tonijn in de oven en liep naar de bank en zette de tv alvast aan Netflix time. Ik zit al een tijdje op de bank en hoor mijn moeder, jayita en shirin al pratend binnen komen ik loop naar hun toe om hun te helpen en groet hun ik en mijn moeder ruimen alle tassen uit ik help mijn moeder nog met koken en kleed me dan om in een trainings pak. Ik hoor de bel en doe open het is saifeddine ik groet hem en loop dan weer naar de woonkamer en kijk de serie veder die ik aan het kijken was ik kijk net 5 minuten de serie en hoor weer de bel ik doe open en het is amin met zijn gezin ik groet hun en ze doen hun jassen en schoenen uit en lopen dan naar de woonkamer. Ik loop naar de keuken en help mijn moeder nog een beetje. Mijn vader, Salim en souhail zijn der ookal en we zijn aan het eten na het eten maken ik en mijn moeder ne3ne3 thee en legen het op het dienblad met koekjes en chocola en lopen dan naar de woonkamer waar de rest zit we kletsen wat totdat amin begint "ik, fadila en sahib moeten wat vertellen" fadila komt er ook bij staan met sahib en zeggen in koor "we krijgen nog een kindje" mijn moeder, jayita, shirin en ik beginnen te joelen en wij allemaal feliciteren hun nog ik vraag "weten jullie het geslacht al?" Fadila zegt "nee dat komen we over 2 weken te weten" ik knik en we kletsen nog wat met ze alle ala amin en zijn gezin weg gaan loop ik naar boven en kam mee haar nog wat uit en trek mijn pyjama aan en ga dan in bed liggen op weg naar de volgende dag.
Dit was mijn eerste deel ik hoop dat jullie het leuk vinden en zie jullie bij een nieuw deel xxxx mij❤️
JE LEEST
Hoe ik gelukkig werd met een man.
Randomik word wakker door mijn wekker ik pak me telefoon en zet de wekker uit en leg me telefoon weg en ga douche. ik pak schoon ondergoed en twee handdoeken en doe de douch aan ik ga er onder staan als ik klaar ben met douche droog ik me af en ga ik me o...