Twee dagen later
Het was 7 uur s' ochtends (weet niet of ik het goed heb geschreven) en ik werd wakker omdat mijn ma me wakker schudde "opstaan sahila vandaag is de grote dag van Salim en amal" zegt ze gestrest en loopt weg. Ik sta op uit bed en loop naar de douche met handdoek en schone kleren als ik klaar ben kleed ik me om in dit (maar dan een lange trui).
Ik loop naar beneden de bruiloft begint pas om 14:00 ik help mijn ma met de woonkamer versieren en help in de keuken want mijn ma maakt allemaal lekkere koekjes voor als de gasten komen bij ons want Salim haalt amal bij ons thuis op. Mijn ma zegt "sahila kan jij even amal halen?" "Tuurlijk yemma ik ga nu naar der toe ben met 15 minuten terug" zeg ik tegen der en doe mijn Adidas schoenen aan en mijn leren jack en pak mijn Vespa omw amal. Als ik bij amal haar huis aankom zie ik haar al staan en zeg "faka bitch zenuwachtig voor vandaag?" "Hey sletje nee nu nog niet straks denk ik wel maar ben wel echt moe man" zegt ze en gaapt ik knik en rij terug naar huis daar aangekomen zie ik al dat atifa en jalanili er zijn ik en amal stappen af en lopen naar binnen. Ik zie mijn ma al gestrest heen en weer te lopen en alles te doen ik vraag of ik er kan helpen en ze zegt ja help jij amal zo en stuur shirin en jayita naar mij ik knik en loop naar boven. Haar en Make-up doen we in jarita haar kamer en die van shirin in die van mij hangt de jurk van amal ik zeg tegen jarita en shirin dat hun yemma moeten helpen ze lopen naar beneden en ik naar amal die nu wel zenuwen heeft "Hey ben je nu wel zenuwachtig" ze knikt en ik zie dat ze tranen krijgt ik naar haar in mijn armen en sus der ze zegt "wat nou als er iets gebeurd tijdens de bruiloft bijvoorbeeld dat ik van de trap val straks of tijdens het eten iets op mijn jurk valt je weet hoe ik eet" lacht ze ik lach om wat ze zegt en zeg "maak je geen zorgen je hebt 3 jurken en je wisselt toch van jurk na het eten dus niemand die het zal zien als het gebeurd en als je van de trap valt hebben we nog een leuk moment voor later om aan je kinderen te vertellen" ze lacht en knikt "zullen we alvast beginnen aan mijn haar en Make up" ik knik ik doe namelijk de Make up en haar van mij amal, jarita, shirin, atifa, jalanili en me ma en natuurlijk van mezelf. Ik heb iedereen gedaan ook mezelf zo zien ze er uit.
Make up amal.
JE LEEST
Hoe ik gelukkig werd met een man.
عشوائيik word wakker door mijn wekker ik pak me telefoon en zet de wekker uit en leg me telefoon weg en ga douche. ik pak schoon ondergoed en twee handdoeken en doe de douch aan ik ga er onder staan als ik klaar ben met douche droog ik me af en ga ik me o...