The Swap 🔁 Pt.1

3.7K 179 4
                                    

Miraculous::The Swap 🔁

Part 1/4

Story by zsotroav

Original story / idea by a comic; "Miraculous Ladybug's Freaky Friday" by Lena

@Marinette szemszöge@

Reggel az ágyamban feküdtem, fura volt. Olyan volt mint ha minden más lett volna... Az ágy, a párna... Nem törődtem vele. Tudtam, hogy szombat van, úgyhaogy nem kellett felkelnem, ahelyett lustálkodtam egy picit.

Mikor elhatároztam, hogy felkelek, felültem az ágyon. Kinyitottam a szemem, de alig láttal valamit. E közben nyújtózkodtam egyet és köszöntem Tikkinek: "Jó reggelt Tikki!"

Egy ismeretlen hang szólt vissza, fura volt, senkire sem emlékszem, hogy ilyen hangja lett volna: "Ki az a Tikki?"

Meglepődve néztem egy homályos fekete lebegő pontot, amit a hang forrásának véltem. Újra megtöröltem a szemememet, mert még mindig nem láttam teljesen jól.

Észrevettem, hogy egy fekete, Tikki szerű, zöld szemű lény tekintett rám, és ezt kérdezte: "Adrien, minden rendben?"

"Adrien?!" Hirtelen egy nagyon fura érzés fogott el. Körbenéztem, és láttam, hogy Adrien szobájában vagyok, az ő ágyában, az ő testében, segítség nélkül...

"Oh-o... Ez nagy probléma..." Mondta a lény.

"Az a probléma, hogy én nem Adrien vagyok, hanem Marinette!" Akadtam ki

A lény csak nézett rám, nem értette. Hamar el kezdett nyavajogni: "Kérek Sajtot! Éhes vagyok!"

Nemértettem, ezért vissza kérdeztem: "Sajtot?"

Rájött, hogy nem viccelek, majd bemutatkozott; "Akkor, szia Marinette! Én Plagg vagyok Adrien Kwami-ja"

"Kwami..." Mondtam elgondolkozva...

"Tudom, hogy tudod mi vagyok, és azt is, hogy te vagy katica. De nyugi erről Adrien nem tud" mondta Plagg

Hirtelen eszembe jutott az Éj bagoly-os eset, amikor egymás előtt alakultunk vissza.

"Ha, te egy Kwami vagy, ami Adriené, akkor az csak egyet jelenthet..." Most kiakadtam és őrülten fojtattam; "AKKOR ADRIEN FEKETE MACSKA?!"

"Pszt! - Még Nathalie meghajla!"

"Bocsánat, persze." Elgondolkoztam, majd végigtekintettem magamon. Kimentem a fürdőszobába, ott találtam egy tükröt és jobban szemügyre vettem új testemet.

"Ha én vagyok Adrien testében, akkor ő van az enyémben..." Gondolkoztam hangosan. A fejemet neki hajtottam a csapnak (oda vertem) "Ebből még baj lesz!"

"De még mekkora!" Válaszolt Plagg.

Ránéztem és egy kicsit jobban szemügyre vettem. A fejét rázta, jobbra-barra majd lehajtotta a fejét.

Miraculous::The Swap 🔁 // befejezett //Where stories live. Discover now