The Swap 🔁 - pt.4

2.4K 132 5
                                    

Miraculous::The Swap 🔁

Part 4/4

Story by zsotroav

Original story / idea by a comic; "Miraculous Ladybug's Freaky Friday" by Lena

@-Marinette szemszöge-@ 

"Az iskolánál találkozunk!" Mondtam, majd letettem a telefont. Hirtelen eszembe jutott, hogy Adrien vagyok, és csak Macskává változhatok...

"Karmokat ki! Ha kellene a varázsszó..." Mondta Plagg gúnyosan.

"Te mindig ilyen undok vagy? Tikki egyáltalán nem ilyen..." Vertem vissza, mire Plagg csak morgottegyet és tovább nyafogott sajtért, amíg nem adtam neki.

"Adrien! Reggeli!" Mondta Nathalie, majd bejött a szobámba "Adrien, a reggeli készen áll, utána fé órával pedig kezdődik a zongora gyakorlás!"

"Rendben." Mondtam és követtem az ebédlőig. Megreggeliztem. Hihetetlen, hogy Adrien apja reggelizni sem jött le, kérdeztem, hol van. Nathalie azt mondta, hogy az irodában. Nem akartam elhinni, végül befejeztem és visszamentem a szobába. Valami isteni volt a reggeli, nem nagyon értem, hogy Adriennek mi baja van azzal, ha egésznap itthon van és csupa jó dolgokat csinál. Tény így nem lenne egy barátja se...

Bementem a szobába elindítottam a telefonon egy zongora számot, és mentem is.

Fura volt Macska ruhában lenni, de ez van. Katica már ott várt és kérdezte;"Mi tartott eddig"

"Megreggeliztem, valami iszonyat jó volt!" Mondtam elégedetten.

"Nálad sem volt rosz!" De valami ilyet mintha suttogott volna: "Az a finom, friss croisant!"

"Kövess! A többiről majd még beszélhetünk!" Indultam szerencsétlenkedve. Hihetetlen milyen nehéz volt macska botját használni.

Odaértünk a mesterhez, eltartott egy darabig elmagyarázni, hogy mi történt, nem nagyon értette...

@-Adrien szemszöge-@

Fura volt magamra tekinteni...

A mester azt mondta, hogy ilyennel még nem találkozott de hallott róla.

Valami löttyöt főzött és a kezünkbe adta, fura volt. Egyszerre kellett meginni. Fájt a fejem, majd éreztem, hogy eljulok... A mester szerint egy percig feküdtem, majd felébredtem a saját testemben. Jó volt újra Adriennek lenni, habár ennyit a reggeli croisantról...

Vége lett a rémálomnak. Azt nem mondta el, hogy mi okozta, de szerintem ő se értette. Pont jókor értem haza, Nathalie nem sokkal később jött be, meghallgatni, hogyan zongorázok.

Miraculous::The Swap 🔁 // befejezett //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum