Son zamanlarda tedirginlik bir hal almaya başladı.gittikce uzayan ve inanılmaz derecede korkutulan seslerin çığlıydı.doğuma az kalmış, fakat acısı,sancısı bir türlü dinmeyen ELİS;Bunun bir başlangıç olduğunu,daha da giderek kötü bir hal alacağını kocasına sancılar içinde anlatıyordu..
Bu doğumun biran önce olmasını istiyordu.doktorlar Elis'in diğer doğumlara oranla riskli bir doğumunun olacağını söyleyip duruyorlardı.
Çarşamba günü EliS'İN kocası ardınç bey apar topar hastaneye koştu..doktorlar elis hanımın ameliyatta olduğunu ardınç bey söylediler. Ardınç bey o yana bu yana ameliyathanenin önünde gidip geliyor..
doktorlar bir şey demiyor.gelen gidene soruyor,kimse en ufak bir şey aktarmıyor.
5 saat oldu,karım halen ameliyathanede, bana niye kimse bir şey söylemiyor,kafayı yiyecem yaa.
AYŞEN hanım;ardınç bey bu ameliyatın riskli olacağını biliyordunuz,ve çocuğunuzda karınız da iyi, ama ilk defa böyle bir şey karşılaştığımız için tedbir almak zorundaydık.
görebilir miyim peki?
ayşen hanım; karınız görebilirsiniz,ama çocuğunuza bazı testler yapmak zorundayız.
Ardınç bey çocuğunuz gayet sağlıklı,ama ilk defa böyle bir şeyle karşılaştığımız için çocuğunuzun gögüsten kafasının ortasına kadar uzun bir çizgi var.endişelenecek bir şey yok.sadece milyonda bir görüldüğü için testler yapacağız..
Sonra çocuğunuzu görebilirsiniz.Elis ve ardınç beyin çocukları olmuyordu,sonunda ALLAH bir çocuk verdi.hastaneden ayrıldılar,elis hanımın mucize diye tabir ettiği çocuğa,ardınç bey ise bir şeyler olduğunu hissettirmeye başlamıştı..
ismini ne koyalım
okuduğum kitapta çok güzel bir kelime vardı,onu koyalım.
Bu iş kelimeler olmaz,ben diyorum ki Eray koyalım
Ben ismini doğumdayken koydum bile
ismi (Esir) olacak
şaka yapıyorsun.
çok ciddiyim..
Ve Elis hanım: çocuğuna esir adını koydu.
aradan 5 yıl geçti
ardınç bey;
geceleri bir türlü uyuyamıyorum
herkes çizgisinde bahsediyor,ben onun yerine üzülüyorum. İlkokuldaki arkadaşları dalga geçiyor diye bana yakınıyor.ben yarın okuluna gidecem bu işle böyle olmayacak.bırak dalga geçsinler benim esir'im hepsinde daha iyi,hepsinde daha başarılı..
esir kimseyle konuşmaz,sakin saygılı bir çocuktur.tek başına gider en sevdiği ismini koyduğu cennet ağacının altında saatlerce kalır,konuşur,dertleşir eve gelirdi..kimseye bir şey söylemeyen biriydi.
Eve misafirler gelir o odasından çıkmaz.Bir gün annesi duşta başını yıkarken bir şey farkeder,elini çizgilerin üzerine koyduğu anda esir'in gözleri kırmızı olur,annesi çok korkmuştur ve bir daha aynı olayı yapmamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi.
Science FictionYeni doğan bir bebeğin tıpta bile yeri olmayan bir çizgiyle doğması..